خرید اره باغبانی تاشو ارزان قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اره باغبانی تاشو ارزان قیمت
480

خرید اره باغبانی تاشو ارزان قیمت از برند های چینی ممکن است. این در حالی است که برند های معتبر دنیا با کیفیت عالی معمولاً قیمت بالاتری دارند.
یک اره باغبانی می تواند برای بریدن شاخه هایی استفاده شود که به دلیل قطرشان نمی توان آن ها را با قیچی باغبانی برید. اما در بازار انواع و اقسام اره باغبانی داریم که برخی کوچک مانند اره باغبانی تاشو هستند و برخی دارای تیغه هایی تا ۴۵ یا ۵۱ سانت هستند که موتوری می باشند. با این وجود کارایی هر کدام متفاوت و مشخص می باشد.

خرید اره باغبانی تاشو دستی

تاشو بودن اره باغبانی به معنای این است که تیغه می تواند جمع شده و در دسته قرار گیرد. دسته به دلیل داشتن شکاف تیغه را در خود جای خواهد داد. اما خرید اره باغبانی تاشو چه زمانی مهم می باشد؟ یا اصلاً نیاز به خرید اره دستی باغبانی از نوع تاشو هم هست؟
آنچه نیازش در بازار باشد، باید تولید و به فروش برسد و مسلماً عدم وجود نیاز سبب کاهش متقاضی و شکست محصول تولید شده می گردد.
تیغه انواع اره باغبانی تاشو نهایتاً ۲۱ سانتی هستند و می توانند برای زمانی که نیاز به ابزار باغبانی هست، اما فضای حمل زیادی نداریم مثل مسافرت ها استفاده شوند. حمل کم خطر و ساده این ابزار نقطه قوت آن ها است.
این مدل اره توانایی برش شاخه های خیلی بزرگ و با قطر زیاد را ندارد. یا زمان زیادی برای انجام برش چنین شاخه های نیاز خواهد بود.

خرید اره باغبانی تاشو از برند های زیر در سراسر کشور ممکن می باشد.

  • رونیکس که ساخت کشور کره جنوبی است.
  • نووا
  • برند های تایوانی مختلف مثل بهکو، تانوس
  • برگر ساخت آلمان
  • برند های ژاپنی مانند لایت و یا سامورایی

اره تاشو نووا

نحوه ارسال اره باغبانی تاشو و غلاف دار

خب پس از خرید و پرداخت مبلغ نحوه ارسال مهم می شود.
انواع اره باغبانی تاشو، اره های غلاف دار و ساده در بسته بندی کارتنی ۶۰ یا ۷۲ عددی هستند.
بعضاً مدل های بررسی شده در بسته بندی ۱۲ یا ۱۰ یا ۱۵ عددی هم عرضه می شود. این نوع بسته بندی کارتن مادر و بسته های داخلی بسته به برند فرق دارد.
اما در هر صورت نحوه ارسال با توجه به تعداد خرید می تواند انتخاب شود.
اول این که باربری به لحاظ هزینه ای برای تعداد کم مقرون به صرفه نیست.
دوم این که باربری به اندازه ای که باید و شاید ،بسته های نه چندان بزرگ را منطقی و اصولی ممکن است، به مقصد نرساند. به ویژه اگر مسیر ها مستقیم نباشد و نیاز به تخلیه در تهران، مشهد و اصفهان و ارسال مجدد باشد.

در نتیجه اگر تعداد کم، و مسیر غیر مستقیم باشد، پست، تیباکس و اتوبوس گزینه های بعدی هستند.
همین موضوع در مورد قیچی هرس و ابزار دستی دیگر هم اهمیت دارد.
در نتیجه برای یک خرید خوب تنها کافی نیست که در مبدأ ارزان بخریم. نیاز است تا حداقل هزینه های جانبی مثل کرایه را داشته باشیم. این گونه قیمت تمام شده بهتر می شود.

اره تاشو سامورایی

قیمت  اره دستی خشک بر و تربر

در زمانی که به دنبال خرید ابزار می روید شاید برای شما داشتن مولفه هایی اهمیت داشته باشد. اول این که کیفیت لازم را داشته باشد. دوم این که قیمت مناسبی داشته باشد.

عموماً مصرف کنندگان دنبال خرید ابزار و لوازمی هستند که کارایی های خاص را داشته باشد. مثلاً اره دستی باغبانی خشک بر و تر بر  را در نظر بگیرید. اگر دقت کنید، نوع تیغه برای این دو نوع اره دارای حالت متفاوتی است. علت نوع متفاوت طراحی در تیغه اره و قیچی ایچاد نرمی بهتر در برش میباشد.

 

البته همان قدر که خرید اره باغبانی برای هرس کاران اهمیت دارد، برای باغدارانی که تفننی کار می کنند هم مهم است. قیمت اره دستی خشک بر و تر در بازار به صورت عمده برای مدل هایی که تولید داخل باشد کمتر از ۱۰۰ هزار تومان است. البته برای همکاران پخش این قیمت ها است. برای مصرف کننده بسته به منطقه فعالیت فرق دارد.

قیمت موارد وارداتی هم که اکنون در اواخر سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۵۰ هزار تومان شده است.

در هر صورت انتخاب ابزار درست به معنای سپری کردن بیش از ۵۰ درصد کار در داشتن کیفیت و راندمان محصول است.

برای خرید اراه باغبانی در انواع متنوع می توانید از ادوات کشاورزی آرتان که مجموعه ای تولیدی بازرگانی است استفاده کنید. قیمت هیای به روز و بدون واسطه را در اختیار شما قرار می دهد.

اره سامورایی که ساخت ژاپن و چینی و حتی ایرانی دارد در بازار ایران مشتری زیاد دارد. قیمت اره دستی سامورایی ساخت ژاپن حدود ۷۳۰ هزار تومان در فروش عمده برای همکاران است. این قیمت در سال های قبل از ۱۴۰۲ بسیار مناسب تر بود. اما کم کم تورم بر روی ابزار باغبانی هم اثر گذاشته است.

اره هرس دستی خشک بر و تر بر، بیشتر از اره باغبانی تاشو دارای متقاضی است. زیرا کارایی عمومی تر و بیشتر دارد.

 

در هر صورت بد نیست بدانید که اره باغبانی ابزاری خوش فروش در ابزار فروشی ها و خدمات کشاورزی و فروشگاه های سم و کود است.

برای همین بد نیست در مدل های تاشو و نیز هرس ۳۳ سانتی این نوع اره ها را داشته باشید.

اما خب بسته به مارک فرق دارند، برخی با وجود با کیفیت بودن، دارای قیمت بیشتری هستند. برای همین شاید کشاورزان همه شان نیاز به داشته باشند، اما دارای بودجه کافی نباشند.

اره هرس در برند های چینی ارزان تر است. اما برند هایی مانند بهکو و یا نووا کره دارای قیمت بالا هستند. برای همین شاید حتی برای کارهای ساده هم مقرون به صرفه از نظر کشاورزان نباشد.

اما این نوع اره ها کاربری برای طبیعت گردان دارد. در نتیجه بهتر است قبل از خرید اول از خودتان بپرسید کاربرد این ابزار و کالا برایتان کجا است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 1 =