اره باغبانی تایوانی با فروش اینترنتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

اره باغبانی تایوانی با فروش اینترنتی
433

اره باغبانی تایوانی با فروش اینترنتی چگونه در اختیار مشتریان قرار میگیرد؟ آیا با توجه به شرایط موجود این نوع اره ها از نظر کیفیت می توانند نظران کاربران حرفه ای را هم جلب کنند؟

زمانی که در بین برند های خارجی حرف به میان می آید، بیشتر مارک های آسیای شرقی کیفیت پایین دارند و ارزان تر به فروش می رسند.
البته مارک های ژاپنی اصل یا کره ای اصل مرغوب هستند و برند های اروپایی برابری می کنند. اما چین و تایوان ارزان و با کیفیت کمتر عرضه می شوند.
در نتیجه چه پخش کننده های معروف و چه مصرف کننده ها بیشتر از مارک های تایوانی خرید دارند.
در ابزارآلات باغبانی هم برای قیچی و اره باغبانی تایوانی مدل و مارک های مختلف وجود دارد. با توجه به شرایط بازار با توجه به اینکه بسیاری از افراد دنبال کالاهای مرغوب هستند، اکنون مدل های تایوانی هم بیش از ۳۰۰ هزار تومان در برند های شناخته شده قیمت دارند. تورم در سال ۱۴۰۱ قیمت این اره ها را از ۱۵۰ به این حدود افزایش داده است.

انواع اره باغبانی تایوانی دستی

خب کمپانی های تایوانی انواع اره باغبانی تایوانی را با مدل های زیر عرضه کرده اند.

  • اره باغبانی صاف و خمیده غلاف دار
  • اره باغبانی تاشو
  • اره دسته چوبی با تیغه ثابت

اندازه تیغه این اره ها حدود ۲۰ تا ۵۰ سانت بسته به مدل می باشد. اره باغبانی تاشو ۲۰سانتی است و اره های چوبی از ۳۳ سانت تا ۵۰ سانتی تولید شده اند.
در اره های با دسته پلاستیکی امکان تعویض تیغه هم وجود دارد.

در بین مدل های نام برده شده نمونه های غلاف دار ۳۳ سانتی بیشترین میزان متقاضی را دارند.

اره باغبانی دستی

انواع مارک اره باغبانی تایوانی

سوال بعدی این است که مارک های اره باغبانی ساخت تایوان موجود در بازار و فروشگاه ها کدامند؟
برند های تایوانی زیر در غالب فروشگاه ها وجود دارد.

  • کلاسیک گاردن
  • بهکو
  • داتیس
  • چان لانگ
  • Easy cut
  • وایزست

و…
این برند ها بیشتر مدل های مذکور در بالا را دارند. کارتن های کوچک اره باغبانی ۶ عددی هستند.با وجود محدودیت واردات در ابزار دستی مثل اره و قیچی باغبانی هنوز برند کلاسیک و بهکو تایوان را می توان در کشور توزیع کرد.

اره باغبانی تایوانی

فروشگاه بهترین اره باغبانی ارزان

اما از دید شما بهترین اره باغبانی آیا تنها ارزان ترین برند ها و مدل ها است؟ اره باغبانی از هر مارکی که باشد، باید تیغه منعطفی داشته باشد. زیرا عدم انعطاف در تیغه سبب خواهد شد تا تیغه در الیاف درخت گیر کرده و به سرعت بشکند.
برای همین انعطاف پذیری تیغه و پس از آن دوام دسته از مهم ترین فاکتور های کیفی است که در تمامی مارک ها حتی برند های ارزان تایوانی و چینی باید بررسی کنید.
فروشگاه بهترین ابزار و لوازم کشاورزی به صورت مستقیم و بدون واسطه می تواند سفارشات عمده را به سراسر کشور ارسال کند.

البته که با توضیحاتی که در بخش قبلی داده شد، دیگر برند های چینی مثل سامورایی تنها مدل های ارزان با کیفیت مناسب هستند. با این وجود کیفیت به دلیل دوام بییشتر گزینه اصلی در خرید چنین ادواتی است که کاربردی هستند.

اره باغبانی تایوانی خوب

فروش اینترنتی اره باغبانی هرس عمده

فروش اینترنتی اره هرس باغبانی چگونه است؟ این روز ها حتی کشاورزان هم خرید اینترنتی میکنند. چون می دانند در این فضا تأمین کننده های دسته اول پیدا می شوند که قیمت های بهتری دارند. همچنین فروش اینترنتی بیشتر برای مراکز پخش در سراسر کشور مقرون به صرفه می باشد.
زیرا سبب خواهد شد تا مدل های جدید، برند های بهتر و درصد تخفیف بیشتر را دریافت کنند.البته در فروش اینترنتی خرید از مراکز معتبری مثل ادوات کشاورزی آرتان که هم دارای سایت و هم پیج اینستاگرام است، و دسترس پذیری خوبی به شرکت دارید، می تواند خیال شما را هم در خرید عمده و هم تکی راحت کند.

قیمت اره باغبانی تایوانی در بازار

خب بحث قیمت همیشه برای همه کالاها بوده است. در سال های ۹۶ تا ۹۸ ادوات و ابزار تایوانی و تایلندی که در بازار توزیع و پخش داشتند، اگرچه از نظر قیمت مناسب بودند، اما کیفیت بالایی هم داشتند. بسیاری از افراد معتقد بودند که اگر محصولاً اروپایی گران هستند و یا کره ای و ژاپنی اصل را زیاد نمی توان در بازار دید. مارک های تایوانی هم خوش ساخت و با کیفیت هستند و هم با قیمت خوب می توانند در بین مصرف کنندگان توزیع شوند.

اره باغبانی تایوانی از برند های مختلف مثل داتیس، کلاسیک، بهکو در بازار عرضه می شد. اما کم کم تغییراتی در سیاست های دولت داده شده است.

برخی معتقدند که واردات به دلیل حمایت از تولید ملی محدود و کاهش یافت. اما علاوه بر این موضوع تحریم ها و مباحث تبادل ارز و تجارت های بین الملل بیشتر مشکل ساز شده است. نمایندگی های انحصاری شرکت ها نمی توانند زیاد در کشور با توجه به سخت گیری های تجاری تبادل ارز از خدمات پس از فروش و تنوع محصولات کشور های مقصد استفاده کنند. از طرفی قیمت دلار الان در دی ماه ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ هزار تومان است. این یعنی قیمت های مناسب ابزار تایوانی بالا رفته است. الان اره تایوانی کمتر از ۴۰۰ هزار تومان در بازار وجود ندارد. البته در خرید تعداد و عمده.

در حالی از سال ۹۶ تا ۹۸ نهایتاً ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار تومان بود. برخی شرکت ها هم دیگر واردات مستقیم نمی کنند. بلکه قطعات را می آورند و در ایرات سمپل می کنند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =