قیمت سمپاش زنبه ای روبین در بازار

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش زنبه ای روبین در بازار
310

قیمت سمپاش زنبه ای روبین در بازار چقدر است؟ آیا این مارک واقعاً دارای کیفیت بالا است و یا این که مشابه با همان برند های هوندایی می باشد؟
خب یکی از انواع سمپاش زنبه ای که بسیاری از افراد برای خرید به دنبال آن هستند، سمپاش زنبه ای روبین می باشد.

روبین در حقیقت مارکی است، ژاپنی که در حوزه انواع موتورآلات مثل موتور تک سمپاش، موتور پمپ آب بسیار خوش نام می باشد.
اما نکته ای که برای ما اهمیت دارد، این است که آیا کیفیت هم دارد؟ طبیعی است که برند اصلی روبین ژاپن کیفیت بالا دارد. دلیل اصلی خوش نامی اش هم همین کیفیت است. اما باز چینی ها به هر حال از این برند هم مدل های مختلفی را عرضه می کنند.

با این وجود کاملاً از ظاهر و این که رویش برند ژاپن بودن حک نشده می توان تفاوتش را با اصل مشاهده کرد.
در مورد سمپاش زنبه ای روبین باید بگوییم که آن چه در بازار وجود دارد، روبین و روبین کوشین است که چینی است. البته در بین برند های متفرقه چینی دارای کیفیت بهتری هست. اما به هر حال به کیفیت روبین اصل نمی رسد.

سمپاش زنبه ای روبین دارای موتوری با قدرت ۵.۵ اسب است. رنگ بدنه این مارک عموماً زرد می باشد. کمی شبیه به راتو و ناویگیتور می باشد.
اما قیمت سمپاش روبین چقدر است در بخش بعدی بررسی می کنیم.

سمپاش موتوری روبین

قیمت موتور سمپاش روبین در تهران

موتور سمپاش زنبه ای تنها موردی نیست که در قیمت اثر دارد. بلکه از پمپ، لانس و شیلنگ هم می توان تفاوت در قیمت را ایجاد کرد.
در ادامه این مطلب در مورد قیمت سمپاش زنبه ای صحبت می کنیم. اغلب برند هایی که در موتور استفاده می شوند، چینی هستند. با این وجود همین چینی ها دارای کیفیت متفاوت هستند. اگر طرح هوندا باشد، ارزان تر از طرح روبین است. با وجودی که موتور های هوندایی ۷ اسب و روبین ۵.۵ اسب هستند.

معمولاً در قیمت هایی که اکنون در بازار یا ادوات کشاورزی آرتان مشاهده می کنید، علاوه بر مارک موتور پمپ ها مهم هستند. پمپ چینی و یا تایوانی در قیمت اثر مستقیم و زیادی دارد.
این در حالی است که لانس ترک باشد یا چینی ۹۰ سانتی هم مهم می شود.
حتی شیلنگ ۵ یا ۳ لایه چینی و یا کره ای و یا ژاپنی همگی در قیمت اثر دارد. پس وقتی قیمت ها را مقایسه می کنید با احتساب مشخصات و قطعات مشابه بررسی کنید.

در عین حال همکاران ما همواره با خرید عمده می توانند در قیمت تمام شده برای خودشان بهترین سود را ببرند. البته علاوه بر سمپاش زنبه ای روبین ، انواع سمپاش فرغونی با این موتور هم در بازار در دسترس می باشد.

موتور تک سمپاش روبین

 

ارزانترین سمپاش زنبه ای چه مدلی است؟

خب شاید یکی از بهترین سمپاش های فرغونی و زنبه ای مدلی باشد که موتور روبین بر روی آن نصب شده باشد. اما ارزانترین مدل کدام است؟ بسیاری از کشاورزان یا به دلیل عدم وسع مالی و یا به دلیل این که کار های سنگین سمپاشی ندارند، دنبال خرید کالاها و ادوات ارزان قیمت هستند. ارزانترین سمپاش زنبه ای، سمپاش زنبه ای چینی است. قیمت سمپاش زنبه ای چینی با قطعات کاملاً چینی و معمولی در سال ۱۴۰۲ به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مصرف کننده رسیده است. این مدل ها لانس ساده و شیلنگ ۳ لایه دارند. فرق بین شیلنگ ۵ لایه و سه لایه در قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومان است.

خرید سمپاش بنزینی ژاپنی این روز ها با قیمت دلار و کالاهای نایاب اورجینال با قیمت سرسام آوری انجام می شود. در نتیجه بد نست بدانید که همین برند های چینی معمولی کار ها را تا حدود زیادی پیش می برد. مضافاً این که اگر خراب شود با هزینه کمتر و به سادگی تعمیرپذیر است. اما برند های اورجینال از نظر قطعات یدکی چالش برانگیز هستند. موتور سمپاش روبین ژاپن هم برای انواع زنبه ای و هم فرغونی کارایی دارد. و البته روبین ۵.۵ اسب است.

 

قیمت پمپ سمپاش چینی درجه یک به روز

خب همان طور که می دانید اغلب سم پاش زنبه ای و فرغونی را با قطعات چینی مونتاژ می کنند. شاید دلیل این که سمپاش زنبه ای کانزاوا یا گیربکسی کمتر در بازار عرضه می شوند قیمت بالاتر نسبت به مدل های معمول باشد.

مثلاً اگر قیمت سمپاش زنبه ای چینی درجه یک که لانس طرح ترک و شیلنگ ۵ لایه دارد حدود ۱۰ میلیون تومان باشد. قیمت مدل های گیربکسی و یا ژاپنی و یا انواعی که پمپ تایوانی است بیش از ۱۵ میلیون تومان می شود.

در عین حال مدل یا ارزان تر هم داریم ک نزدیک ۶.۵ میلیون تومان هستند. قیمت این نوع سمپاش ها کاملاً متناسب با کیفیت و برند قطعات است. البته لزوماً چون مارک های چینی زیاد هستند، شاید معروف بودن شان زیاد اهمیت نداشته باشد.

اما کیفیت ها تا حدودی با هم فرق دارد.

برای همین در دریافت قیمت سمپاش زنبه ای و خرید سمپاش فرغونی ابتدا توجه کنید که بودجه تان چقدر است. سپس متناسب با حجم کاری و کمی آینده نگری دنبال خرید بهترین مدل باشید.

قیمت پمپ سمپاش زنبه ای که مانند انواع فرغونی ۴۵ یا ۵۵ بار است بیش ۳ تا ۶ میلیون تومان گاهاً می باشد. همین قطعه چینی باشد یا تایوانی اختلاف قیمت چشم گیری ایجاد می کند که البته کیفیت و طول عمر و خرابی کمتر  هم فرق می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 6 =