جشنواره خرید دستگاه کولتیواتور به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

جشنواره خرید دستگاه کولتیواتور به قیمت روز
207

جشنواره خرید دستگاه کولتیواتور به قیمت روز بر اساس این که برند ها مختلفی در بازار عرضه شده اند می تواند برای توزیع کنندگان و فروشندگان بزرگ شهر های مختلف در افزایش سوددهی موثر باشد.

خوشبختانه به دلیل پیشرفت هایی که در تکنولوژی شده است، نه تنها در ایران در کل جهان تنوع مدل و مارک از دستگاه های مختلف زیاد است. بررسی نقاط قوت و ضعف دستگاه ها، تولید ادوات جدید و به روز در دستور کار اکثر کارخانه های معتبر می باشد. در ایران هم اگرچه بسیاری از افراد هستند که تولید و واردات دارند. از طرفی عمده کالاها از کشور چین است، باز هم تنوع برند زیاد داریم.

هر چند مردم ایران لایق بهترین ها هستند. می توانند برند های قوی و سرشناس جهان را در خانه های خود داشته باشند. اما نکته ای که وجود دارد این است که به دلیل شرایط اقتصادی برند های معتبر و جهانی در ایران با قیمت فوق العاده گزاف عرضه می شوند. همین امر سبب می شود تا کمتر بازار پسند باشند. وگرنه به لحاظ کیفی همه می دانند کیفت شان چگونه است.

در خرید دستگاه کولتیواتور هم متأسفانه فعلاً محدود به برند های چینی هستیم. اما خب می توانیم تعمیر و تعویض قطعات شان را به سادگی داشته باشیم. همچنین دسترسی به این برند ها در سراسر کشور کار ساده ای است.

قیمت کولتیواتور باغی

قیمت کولتیواتور تراکتور باغی چقدر شده است؟

خب نکته ای که در زمان خرید دستگاه کولتیواتور می تواند شما را کمی معطل کند، قیمت ها است. برخی برند های مثل کاما و دیانا اگرچه کیفیت بهتر و البته نسبی نسبت به برند های دیگر موجود در بازار دارند، اما واقعاً این همه اختلاف قیمت در آن ها نمی تواند منطقی باشد. فقط به دلیل برند بودن شان اهمیت دارند.

قیمت کولتیواتور  که به عنوان یک تراکتور باغی کوچک کار های زیادی در مزرعه و باغ می تواند انجام دهد در بین دستگاه های دیگر کشاورزی نسبتاً بیشتر است. در نتیجه امسال در سال ۱۴۰۱ هم تورم اثر بیشتری روی قیمت آن گذاشته است. مثلاً برای خرید دستگاه کولتیواتور بنزینی که قبلاً با حدود ۹ میلیون تومان ممکن بود، اکنون به بیش ز ۱۵ میلیون تومان باید پرداخت کنید. کولتیواتور بنزینی از جمله پر فروش ترین مدل های موجود از این دستگاه هم است.

در نتیجه قیمت های مصرف کننده هم افزایش چشم گیری داشته است. از طرفی نوسان های بازار سبب شده است که برخی از شرکت ها گاهاً فروش خود را متوقف کنند. در هر صورت در ایران نوسان همیشه بوده است. برخی مواقع شیب کند و برخی مواقع تند تر.

 

خرید دستگاه کولتیواتور در مدل های بنزینی و دیزلی از برند های موجود در بازار در اواخر پائیز و تا اوایل اردیبهشت زیاد است. علت هم مراحل آماده سازی خاک برای کشت بعدی در مناطق مختلف می باشد. لازم است بدانید در جشنواره های فروش عموماً قیمت ها بسیار مناسب تر از هر زمان دیگری است.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =