خرید انواع دستگاه چمن زن آینهل

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید انواع دستگاه چمن زن آینهل
414

خرید انواع دستگاه چمن زن آینهل برندی که مدل های برقی،دستی و موتوری مختلفی دارد، می تواند نیاز شما را تا مدت ها برای خرید مجدد از این دستگاه بر آورده کند.

دستگاه چمن زن تقریباً ماشین ساده ای است که برای زیبایی فضای سبز از آن استفاده می شود. هر چند در ایران تولید ندارد و عموماً مانند سایر لوازم باغبانی، کشاورزی و فضای سبز از کشور های مختلف این ماشین را در انواع متنوع از مارک ها و مدل ها وارد می کنند، ولی به هر حال در بازار کشور در تعداد مناسب با نیاز جامعه مصرف وجود دارد.

یکی از برند های در دسترس برای ماشین چمن زن برند آینهل است که تحت نظارت آلمان در چین تولید می شود. شاید یکی از دلایل مهم در قیمت مناسب این برند در انواع مدل ها هم این باشد که تولید مستقیم خود کشور آلمان نیست و برای کاهش هزینه ها در کشور چین تولید شده است.

اما انواع مدل از چمن زن آینهل با ظرفیت های کاری متفاوت وجود دارد. که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

انواع چمن زن بنزینی آینهل

یکی از انواع ماشین چمن زن در هر مارک معتبری مدل های بنزینی است. دستگاه چمن زن آینهل بنزینی دارای مدل های زیر می باشد.

  1. چمن زن بنزینی ۳٫۷۵ اسب بخار آینهل که دارای بدنه ای با رنگ آبی است. عرض برش در این مدل ۴۵ سانت می باشد. حجم مخزن ۶۰ لیتری این چمن زن آن را برای زمین های متوسط مناسب کرده است.
  2. چمن زن بنزینی خود متحرک ۶ اسب بخار آینهل که هم دارای توان بالا و هم عرض برش بزرگ ۵۴ سانت است. این یعنی می توان این مدل را برای زمین های بزرگ چمن هم استفاده کرد.

البته نکته مهم و متمایز در ماشین چمن زن بنزینی نسبت به انواع برقی علاوه بر عرض برش و توان موتور، وزن دستگاه هم هست که سنگین تر می باشند.

چمن زن برقی آینهل

فروش چمن زن برقی آینهل

در انواع برقی می توان به مدل های زیر اشاره کرد.

  1. چمن زن برقی آینهل مدل GE-EM 1536 HWM این مدل برای زمین هایی که نهایتاً ۶۰۰ متر مربع مساحت دارند می تواند استفاده شود. دسته این مدل می تواند متناسب با نیاز کاربر تنظیم شود. دارای موتور قدرتمند با گشتاور بالا و نیز وزن کمی است. این مدل با بدنه قرمز رنگ بوده و جزو مدل های پر فروش آینهل است.
  2. چمن زن برقی آینهل مدل ‏ BG-EM1030 که در ظرفیت کمتر طراحی شده و برای زمین های کوچک توصیه می شود.
  3. چمن زن برقی مدل RG-EM 1843 HWM آینهل هم دارای بدنه قرمز بوده و موتور آن ۱۸۰۰ وات قدرت دارد. یکی از مشخصات این نوع چمن زن ها قابلیت تاشو بودن آن می باشد که برای حمل سبب می شود تا فضای کمتری را اشغال نماید.

نه تنها مارک آینهل بلکه دستگاه چمن زن برقی در هر مارکی که باشد با برق شهر یعنی ۲۳۰ ولت کار می کند.

لازم است این موضوع را هم بگوییم که هر چند برخی از مارک ها این دارای مدل خاص ربات چمن زن هم هستند، اما این مدل در دسته انواع برقی جای دارد. دستگاه چمن زن آینهل البته به صورت ربات در فروشگاه ها وجود ندارد.

از آن جا که چمن زن آینهل در چین تولید می شود، دارای قطعات یدکی در دسترسی است و می توان به راحتی در صورت نیاز آن را تعمیر و سرویس کرد.
از جمله مشخصاتی که در کلیه مدل های دستگاه چمن زن آینهل به صورت مشترک وجود دارد، این است که می توان ارتفاع برش را در تیغه آن ها تنظیم نمود و معمولاً ۶ حالت تنظیم دارند.

همچنین به منظور این که چمن های اصلاح شده فضای کمتری بگیرند، در این ماشین سیستم خردکننده چمن طراحی شده است. کاربران با کمک آلارام اطلاع دهنده از وضعیت سبد می توانند به موقع آن را تخلیه نمایند.

دستگاه چمن زن آینهل که در تصاویر عکس های مدل های مختلف از آن را مشاهده می کنید، جزو برند های مرغوبی است که نمایندگی فعال در تهران دارد. مزیت داشتن نمایندگی این است که فعلاً در تعمیر با قطعات اورجینال به مشکل بر نخواهید خورد.

چمن زن دستی اینهل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پنج =