خرید اینترنتی قیچی باغبانی بهکو تایوان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اینترنتی قیچی باغبانی بهکو تایوان
645

خرید اینترنتی قیچی باغبانی بهکو تایوان عمده و جزئی در فروشگاه های معتبر انجام می شود. این مدل قیچی ها در کیفیت و قیمت فروش برای مصرف کنندگان شرایط و طول عمر لازم را داشته اند.

خرید اینترنتی برای قیچی باغبانی در انواع مارک ها از فروشگاه های آنلاین اغلب جزئی انجام می شود. ولی شرکت های پخش عمده و یا واردکننده هایی که در اینترنت فعال هستند، می توانند در سایت های خود با معرفی برند های موجود مثل بهکو تایوان هر میزان سفارش را تأمین نمایند.

البته که همچنان میتوان خرید حضوری داشت. با این وجود روش های خرید اینترنتی به دلیل مقرون به صرفه تر بودن، این روز ها بیشتر رایج شده است.

قیچی باغبانی دسته گردان بهکو

انواع قیچی باغبانی بهکو

اما هر برندی که اعتبار نسبی داشته باشد، در تولیدات خود تنوع ایجاد می کند. مثلاً قیچی باغبانی بهکو که شامل مدل های زیر برای هرس و میوه چینی می باشد.
قیچی باغبانی بهکو ۸ اینچی شامل مدل های bp-8518hو bh-pr07

قیچی های ۷ اینچی بهکو که دارای مدل های: bp-7051hمخصوص هرس و انواع قیچی باغبانی میوه چین ۱۸۱۱h و ۱۷۰۱ می باشد.

شاید در بین برند های تایوانی بهکو یکی از قدیمی ترین ها باشد. برای همین کیفتش هم مورد پسند بسیاری از باغداران و کشاورزان حرفه ای است.

اما خب با ممنوعیت های واردات اکنون همان قطعات در داخل بسته بندی می شود.

قیچی هرس تایوانی

نمایندگی فروش قیچی باغبانی تایوانی در کشور

با توجه به این که قیچی باغبانی از ابزار بسیار کاربردی در هر کشوری به ویژه برای کشاورزی است. می توان گفت که تنوع مدل و مارک زیاد هم طبیعی می باشد.

قیچی باغبانی در کشور ما تولید دارد، ولی کارخانه های تولیدی نتوانسته اند با برند های خارجی وارداتی حتی انواع چینی و تایوانی رقابت کمی و کیفی داشته باشند.

نمایندگی فروش قیچی باغبانی تایوانی به قدری فعال است که توانسته در کلیه مناطق کشور ابزار خود را توزیع و پخش نماید.

از طرفی با وجودی که این روز ها ( آذر ۹۷) گرانی در ابزارآلات باغبانی دستی هم وجود دارد که به دلیل مشکلات ارزی و نوسانات آن است، قیچی باغبانی بهکو تایوان و سایر مارک های تایوانی هنوز قیمت های بهتری در بازار دارند و نمایندگی فروش آن ها همچنان امکان تأمین این برند ها را دارا هستند.

علاوه علاوه بر بهکو برند های تایوانی دیگری هم در بازار وجود دارد که مثل کلاسیک و داتیس توانسته اند در بازار خوب توزیع شوند.

برندی مثل واستر هم تایوانی است. دارای انواع قیچی باغبانی و اره هرس می باشد.  همچنین نمایندگی فعال هم در ایران دارد. نمایندگی محصولات بهکو همچنین انواع سم پاش و نیز آبپاش را هم عرضه می کند. در نتیجه سبد کالایی خوبی را عرضه کرده است.

 

 

قیچی باغبانی بهکو

 

گرانترین قیچی باغبانی موجود در بازار

در زمان خرید قیچی باغبانی شاید تنوع مدل و البته قیمت ها زیاد باشد. اما چرا برخی مدل ها ارزان تر و برخی گران تر هستند؟ قطعاً دلیل اصلی این موضوع این است که قیچی باغبانی هم در کیفیت های مختلف از شرکت ها و کشور های مختلف عرضه می شود.

همان طور که می دانید قیچی های چینی اغلب جزو ارزان ترین ها هستند. اما برند های مرغوب هم از چین اخیراً در سال ۱۴۰۲ وارد شده اند که بسیار خوش ساخت و دارای قیمتی مشابه انواع تایوانی می باشند.

گرانترین قیچی باغبانی اکنون مارک هایی چون باهکو فرانسه و نیز فلکو سوئیس می باشند. این برند های استاندارد های اروپایی را دارند و دارای دوام بالایی در کارهای حرفه ای و سخت و طولانی هستند. فولاد تیغه دوان بالایی دارد. دسته ها با آخرین تکنولوژی ساخته شده اند و کیفیت عالی و ارگونومی دارند. این ویژگی هرس نرم و سریع را برای کشاورز به ارمغان می آورند . کیفیت ابزار هرس  در کیفیت و میزان محصول هم اثر گذار خواهد بود. اما خب خرید قیچی های گران برای همه کشاورزان ممکن نیست. برای همین رنج های متنوع کیفی و قیمتی در بازار عرضه می شوند. همچنین برای کار سبک  و خانگی هم نیاز به این همه هزینه نخواهد بود.

قیمت قیچی باغبانی دسته بلند بهکو تک و عمده

یکی از انواع قیچی هرس که در فصل هرس درختان بسیار طرفدار خواهد داشت، قیچی های شاخه زن یا همان دسته بلند ها هستند. بهکو جزو برند هایی است که قیچی دسته بلند در دو نوع دسته ساده و تلسکوپی در بازار دارد.

انواع تلسکوپی بین ۶۰ تا ۹۰ سانت تغییر اندازه دسته دارند. اما در انواع دسته ثابت معمولاً ۶۰ یا ۸۰ یا ۹۰ سانتی هستند.

قیمت در هر مدل هم فرق دارد.

مدل های تلسکوپی دارای طرفداران بیشتر است. زیرا کار را در حالات مختلف به سادگی انجام می دهد. اکنون در سال ۱۴۰۲ قیمت قیچی باغبانی در نوع دسته بلند در مدل ساده از مارک تایوانی بهکو ۱ میلیون ۳۸۰ هزار در فروش عمده و در تک فروشی ها بعضاً بیش از ۱.۵ میلیون تومان است. انواع ساده اش معمولاً ۱۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت دارند. منتها بستگی به این دارد که طول دسته چقدر باشد.

قیچی تایوانی شاید به نسبت  گذشته گران شده باشد. اما برای مصرف کنندگان حرفه ای اغلب این مارک ها با کیفیت قابل قبول بوده اند. برای همین افرادی که کارشان هرس است. یا برای درختان خود ارزش قائل هستند، از ابزار خوش ساخت هر چند گران باشد، استفاده می کنند. شاید مثلاً برند آرس ژاپن یا فیلکو سوئیس را کمتر بخرند. چون با توجه به قیمت بالای ۲.۵ میلیونی شان، وسع مالی شان نمی رسد. اما برند های تایوانی مثل بهکو را قطعاً خریداری می کنند.

قیمت قیچی باغبانی چینی شاید ارزان باشد. اما برند های چینی که تیغه تایوان دارند مثل مارک آکو کیفیت خوبی داشته و قیمتشان هم ارزان نیست.

همچنین مدل هایی مثل آرتمن هم مدل های هرس بالای ۴۰۰ هزار تومان دارند.

در نظر داشته باشید که کیفیت خوب هم در برند های چینی وجود دارد. این مارک ها میتوانند مثل برند های تایوانی بازار پسندی داشته باشند.

اما جدا از قیمت انواع قیچی های هرس و بزرگ، می دانید کاربرد قیچی دسته بلند باغبانی چیست؟ وظیفه اصلی قیچی های باغ هرس کردن و برش است.  اما در انواع مختلف متفاوت است. مثلاً قیچی دسته بلند باغبانی که شاخه زن هم گفته می شود برای  این است که بتوانید بدون بالا رفتن از درخت یا نردبان شاخه های بالایی و البته گاهاً ضخیم تر از ۲ سانت را هرس کنید.

قیچی باغبانی دستی شاخه زن می تواند دسته ای ۷۰ الی ۴.۵ متر داشته باشد. مدل های بیش از ۱ متری عموماً در انواع خشک بر و تر متفاوت هستند.

با این وجود، دسترسی خوبی به شاخه ها درختان بلند برای شما فراهم می کنند.

در نظر داشته باشید که قیچی دسته بلند باغبانی در این ابعاد در قیمت های مختلف، با کیفیت های متفاوت است. طبیعی است که انواع بیش از ۱ متر قیمتی بالای ۲ میلیون تومان داشته باشند.

همچنین در این مدل ها انواع سبددار  میوه چین هم هست که در بین دسته و سبد یک اهرم کار جداسازی میوه از درخت را انجام می دهد. قیچی باغبانی بهکو دسته بلند در مدل های ساده و کشویی فروش بالایی دارد و قیمت خوبی با توجه به کیفیت و کشور سازنده دارا است. اما مدل های دسته تلسکوپی ۲.۵ متری اش به حدود ۴ میلیون تومان رسیده است.

 

قیچی شاخه زن بهکو

 

فروش قیچی باغبانی بهکو ۲ در بازار

یکی از مدل های پر طرفدار در بازار ایران برای انواع قیچی باغبانی را می توان قیچی های فیلکو ۲ دانست. این مدل ها به دلیل خوش دستی در دسته و البته کیفیت تیغه مشتری پسند هستند. اما زمانی که واردات انواع قیچی باغبانی و نیز اره محدود شد و البته قیمت دلار بالاتر رفت، قیمت این برند افزایش زیادی پیدا کرد. برای همین محدودیت های اقتصادی اغلب کشاورزان سبب شد تا کم کم سراغ مدل های طرح تایوانی یا چینی از این مدل بروند.

خوشبختانه به دلیل بازار پسندی بالای این مدل برند های چینی مختلف و البته تایوانی ها این مدل قیچی را عرضه کرده اند.

بهکو هم یکی از مارک های تایوانی است که آن را دارد. قیچی باغبانی بهکو ۲ در بازار اکنون با وجودی که تایوانی است و کیفیت مناسبی دارد بین ۶۸۰ تا ۷۵۰ هزار تومان عرضه می شود. البته این قیمت تکی و برای مصرف کنندگان است.

اگر قیمت عمده را بخواهید قطعاً درصد مناسبی کم می شود که بتوانید حاشیه سود خوبی داشته باشید. البته بهکو مدل های مختلف شاخه زن دسته بلند هم دارد که آن ها هم در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱.۵ میلیون برای مصرف کننده می باشند.نه تنها بهکو کلاً قیچی باغبانی دسته بلند قیمت بالاتری داشته اند. زیرا همه می دانیم که میزان متریال بیشتری در تولید آن استفاده شده است. هر چند کیفیت متریال با مدل های کوچک در هر مارکی مشابه باشد.

قیچی هرس بهکو

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =