فروش اره بنزینی با ارزانترین قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش اره بنزینی با ارزانترین قیمت
237

فروش اره بنزینی با ارزانترین قیمت  از چه مارک هایی  است؟ آیا این نوع اره دارای کاربرد لازم جهت امور کشاورزی و باغبانی هست؟ کاربردهای دیگرش چیست؟

اره بنزینی یکی از دستگاه هایی است که با وجود داشتن خطراتی که کار با آن دارد، مصارف زیادی دارا است. مثلاً علاوه بر باغ و کشاورزی در جنگداری، کارگاه های تولید چوب و هیزم استفاده میشود. بسیاری از کار هایی که مرتبط با هرس درختان توسط شهرداری ها انجام می شود، هم با کمک همین مدل اره انجام می شود. همچنین اره بنزینی در مدل شمشاد زن هم در بازار داریم که در زیباسازی فضای سبز کارایی دارد.

دور موتور،قدرت موتور و طول تیغه برای اکثر مدل ها در کاتالوگ مشخص و مشتریان بر اساس همان ها با توجه به تطابق شان با نیاز و کاربری که دارند ، انتخاب می کنند.

اما اره بنزینی و برقی دارای خطراتی هستند. دستگاه تا حدودی سنگین و با قدرت بالا است حین کار دور موتور و تکانشی که ایجاد می کند سبب می شود تا کاربر کنترل دستگاه را به سختی انجام دهد.

در نتیجه در زمان استفاده باید کاملاً هوشیار و البته در سلامت کامل باشد. همچنین بد نیست از محصولاتی مثل عینک و گوشی محافظ صورت یا دستکش و چکمه استفاده کنید.

تا تراشه های چوب شما را دچار آسیب نکند.

اره شمشاد زن بنزینی

بهترین مارک اره موتوری بنزینی در بازار

فروش اره بنزینی از بهترین مارک ها شاید با قیمت گران باید انجام شود. اما تنوع مدل و مارک چینی با کیفیت و قیمت مناسب هم در بازار زیاد است.

بهترین مارک اره بنزینی برند اشتیل آلمان است. اره موتوری بنزینی از برند هایی مثل افکو ایتالیا  هم مدتی در بازار توزیع داشت که البته بسیار باکیفیت و خوش ساخت بود. منتها همان طور که می دانید مشکلات زیادی برای تجار و وارد کننده به دلیل تحریم ها ایجاد شده که نمی توانند چنین مارک های قدرتمندی را عرضه کنند. چالش تبادل ارز و از طرفی قیمت های نجومی سبب افزایش واردات برند های چینی و کاهش فروش مارک های اروپایی شده است.

برند های چینی باکیفیت عالی نیستند. اما خوش قیمت هستند و تعمییر و تأمین قطعات شان هم ارزان تر است. مارک هایی چون زوماکس، کنزاس و رونیکس که کیفیت عالی دارند. در عین حال قیمت شان هم الان چندان ارزان نیست. اما برند های متفرقه چینی زیاد  در بازار هست که ارزانند و در دسترس.

نکات ایمنی را باید در مورد همه مارک ها و مدل ها رعایت کرد. اما در نظر داشته باشید که تخصص و مهارت کاربر در استفاده ساده از چنین دستگاه هایی هم مهم می باشد.قیمت اره باغبانی هم بسته به مارک متفاوت است که البته با توجه به شرایط نوسان بازار به روز می باشد.

اره بنزینی

 

قیمت اره موتوری کوچک به روز

ارزان ترین اره موتوری که در بازار می توان پیدا کرد شاید برندی با نام تجاری استیلمن باشد. با این حال قیمت اره موتوری کوچک یعنی مدل هایی که تیغه ای با طول ۲۵ سانت دارند هم در برند های چینی زیاد گران نیست.

قیمت اره موتوری استیلمن با توجه به ۵۸ سی سی بودن اکنون برای همکار در سال ۱۴۰۲ به ۲.۶ میلیون رسیده است. پس مصرف کننده احتمالاً می تواند کمتر از ۳ میلیون تومان یک اره بنزینی با کیفیت خوب داشته باشد.

اما سایر برند ها از ۳ میلیون تومان برای همکار و مصرف کننده بالاتر است. برندی مثل اشتیل آلمان ۶۵ میلیون تومان است. مارک هایی مثل دنکس و nec که قیمتی بیش از ۶ میلیون تومان دارند. برای همین بسته به کیفیت و مارک چینی خوش قیمت و با کیفیت بالا هم در بازار پیدا می شود.

در پائیز کمی قیمت اره و ابزار مربوط به هرس بیشتر می شود. اما پس از آن معمولاً قیمت و فروش آن ثبات نسبی دارد. البته اره موتوری می تواند در انواع شمشاد زن هم علاوه بر مدل های زنجیری باشد. با این وجود باید دید که نیاز شما کدام مدل را می طلبد.

این ابزار موتوری معمولاً دو زمانه هستند. برای همین باید نکات ایمنی و دفترچه راهنما را برای داشتن طول عمر بیشتر مطالعه و رعایت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =