خرید کولتیواتور کوچک به قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید کولتیواتور کوچک به قیمت روز
231

خرید کولتیواتور کوچک به قیمت روز این روز ها در اواخر پائیز و با نزدیکی به زمستان بیشتر شده است. زیرا کشاورزان و باغ داران زیادی هستند که عملیات آماده سازی خاک را آغاز کرده اند.

البته بسیاری از کشاورزان هم از قبل این دستگاه را دارند. با این وجود، وقتی می خواهند از دستگاه استفاده کنند، یک سرویس ابتدایی جهت بررسی موتور،روغن و بنزین و گازوئیل  انجام می دهند. اگر از قبل دچار مشکل بوده آن را تعمیر می کنند. تا دستگاه آماده استفاده باشد.

خرید کولتیواتور کوچک در همین شرایط کمی با نوسان همراه خواهد بود. مثلاً اگر تا پیش از مهر ۱۴۰۱ کولتیواتور بنزینی را می توانستیم با قیمت مناسب از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۴ میلیون تومان بخریم. اکنون همان تیلر ۱۰ تومانی حدود ۱۴ میلیون برای مصرف کننده آب می خورد.

در مورد قیمت کولتیواتور در بخش بعدی بیشتر صحبت می کنیم. اما در این بخش می خواهیم توضیح دهیم که چگونه یک مارک و مدل خوب خریداری کنید. اگر به فروشگاه های شهرتان مراجعه می کنید، باید بدانید که تنوع در مدل و مارک زیاد است. اگر بتوانید با توجه به نکات زیر کولتیواتور بخرید، بسیار مطمئن عمل کرده اید.

اول: مساحت و نوع کاری میخواهید انجام دهید.

دوم: فقط قرار است برای کارهای زمین خود استفاده کنید و یا برای زمین های کشاوزان و همکاران دیگر هم از دستگاه استفاده کنید.

سوم: بودجه تان و توان مالی در خرید نقد و یا تسهیلاتی که دارد.

چهارم: خاک زمین چه میزان سفتی دارد. آیا دارای ریشه گیاهان هست یا قبلاً با تراکتور شخم زنی عمیق انجام شده است.

خرید کولتیواتور کوچک

 

قیمت انواع کولتیواتور باغی ( تراکتور دوچرخ) در بازار تهران

اما فقط حضوری خرید کردن مهم نیست. گاهی خرید اینترنتی هم می تواند بهترین روش برای شما باشد. به خصوص وقتی دنبال خرید کولتیواتور کوچک  و یا سایر ادوات کشاورزی با قیمت مقرون به صرفه می باشید. قیمت انواع کولتیواتور باغی هم در هر مارکی فرق دارد.  می توان ساده در چند فروشگاه آن را یافت.

مثلاً کولتیواتور ده اسب اگرو برای مصرف کننده در دی ماه ۱۴۰۱ قیمتی حدود ۲۸ میلیون تومان دارد. برای سایر مارک ها هم همین گونه می باشد. شاید تنها ۱ الی ۳ میلیون تفاوت قیمت مارک ها باشد.

به لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش می توان گفت که تولید کولتیواتور، علاوه بر شرکت شاخص در شرکت مزرعه سبز بابل و نیز اگرو اراک هم انجام می شود. البته برخی شرکت ها فقط قطعات را مونتاژ می کنند. برخی دیگر علاوه بر این مورد، مشکلات سایر ادوات و ماشین آلات موجود در بازار را بر طرف و به نوعی بومی سازی می کنند. مثل تولیدی مزرعه سبز.

در تهران ، مشهد و اصفهان قطب های بزرگ عرضه کننده این ادوات به صورت مستقیم و با قیمت مناسب را مشاهده میکنیم. البته خرید کولتیواتور کوچک می تواند از مراکز معتبر به شکل اینترنتی سریع و به روز انجام شود.

کولتیواتور بنزینی راتو اصل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 6 =