راز فروش اره باغبانی دستی ایرانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

راز فروش اره باغبانی دستی ایرانی
419

راز فروش اره باغبانی دستی ایرانی و دست ساز در چیست؟ آیا این نوع ابزار دستی دارای تولید در داخل با حجم بالا و عمده هست؟ در صورتی که پاسخ مثبت می باشد چگونه میتوان صادرات داشت؟
قطعاً راز هایی در فروش موفق و یا عدم استقبال از کالایی وجود دارد. در مورد محصولات تولیدی در داخل کشور شاید آنچه یک چالش بزرگ به حساب می آید این است که چگونه با رقبای وارداتی مبارزه کنند و بتوانند در بازار سهم داشته باشند.

کیفیت شاید اولین نکته باشد، که در کالاهای مشابه مورد مقایسه قرار می گیرد. اما تولید بهترن کیفیت ها بدون این که تبلیغات عاقلانه ای از آن بشود، مثل داشتن گنجی پنهان، ارزش نخواهد داشت.

اما بعد از آن مهم قیمت است. شاید یک باور غلط در بین مصرف کننده ها وجود داشته باشد، این است که قیمت اجناس ایرانی نباید گران باشد و اگر قیمت بالا باشد به دلیل عدم کیفیت بالا به اندازه برند های خارجی مقرون به صرفه نخواهد بود.
اما یک نکته مهم است، آن هم این است که کیفیت تولیدات داخلی قابل تغییر با نیاز و سفارش مشتری است و می توان به راحتی آن را حتی صادر هم کرد.
پس در مجموع راز بزرگ فروش اره باغبانی دستی ایرانی می تواند کیفیت خوب و قیمت رقابتی باشد.

اره دستی باکیفیت

انواع اره باغبانی دستی ایرانی

انواع اره باغبانی دستی ایرانی کدام ها است؟ اره باغبانی دستی ایرانی با دسته چوبی تولید می شود که کاملاً صاف و یکنواخت تراشیده شده است. انواع اره باغبانی را از نظر مشخصات زیر می توان تقسیم بندی کرد.

اره باغبانی ایرانی با تیغه چینی که زیاد منعطف نیست. ارزان تر بوده و طول عمر کمتری دارد.
اره باغبانی ایرانی با تیغه هندی یا چینی درجه یک که منعطف و با دوام است و قیمتش کمی نسبت به تیغه چینی بالاتر می باشد. این مدل ها رنگ سفید دارند.
این اره های دست ساز در ابعاد هم از ۲۰ سانت تا ۴۵ سانت تولید خواهد شد.

در حالت کلی اره باغبانی دستی ایرانی می تواند در ابزار دستی جزو مارک های پر فروش باشد و نیازی به واردات حداقل از چین نداشته باشیم.

اره دستی ارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =