قیمت انواع سمپاش فرغونی بنزینی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت انواع سمپاش فرغونی بنزینی
458

قیمت انواع سمپاش فرغونی بنزینی که دارای ظرفیت های مختلف مثل ۵۰ لیتر، ۱۵۰ لیتر و بیشتر هستند، در بازار ابزار کشاورزی و باغبانی چگونه می باشد؟
پیش از آن که در مورد قیمت انواع سمپاش فرغونی بنزینی صحبت کنیم، به معرفی سمپاش می پردازیم.
سمپاش یک وسیله و دستگاه است که در کشاورزی و باغداری از این وسیله برای پاشیدن گردها و یا سایر محلول ها بر روی گیاه با شیوه های مختلف استفاده می شود.
در دسته بندی انواع سمپاش به صورت دستی و موتوری مدل های زیر وجود دارد.
سمپاش های دستی:

  • انواع فشار متناوب
  • انواع فشار ثابت

سمپاش های موتوری شامل:

  • نیرو ده
  • انواع نیرو گیر

می شوند.

در بین سمپاش هایی که موتوری هستند و نیرو ده مدل های فرغونی ، پشتی و زنبه ای قرار می گیرند. اما سمپاش نیروگیر موتوری شامل مدل های کششی و سوار می گردند.

کاربرد انواع فرغونی عموماً برای زمین های زراعی بزرگ است.
ظرفیت سمپاش فرغونی می تواند از ۵۰ لیتر تا ۲۰۰ لیتر باشد. در نتیجه همین مشخصه هم در قیمت انواع سمپاش فرغونی موثر خواهد بود.قطعات مختلفی بر روی سمپاش فرغونی سوار می شود که هر یک دارای کیفیت ها و قیمت متنوع هستند. برای همین رنج قیمتی سمپاش فرغونی و زنبه ای فرق دارد.

فروش سمپاش فرغونی

قیمت فروش انواع سمپاش فرغونی

خب برای اعلام این که قیمت فروش سمپاش فرغونی در بازار ابزارآلات باغبانی و کشاورزی چقدر است، موارد زیر باید بررسی گردد.

  • کشور سازنده
  • برند
  • ظرفیت

از آن جا که سمپاش دستگاهی است که در ایران هم تولید دارد، باید بدانید که تولیدات داخلی با توجه به قیمت مواد اولیه و این که برخی از اجزای موتوری دستگاه سمپاش وارداتی است، دارای قیمت متنوع هستند.
با این تفاسیر می توان گفت که سمپاش فرغونی که دارای ظرفیت ۱۲۰ لییتر است و برند آن lamsin می باشد، در این مرکز و در پائیز ۹۷ با قیمت حدود ۴ میلیون تومان به فروش می رسد. البته این قیمت فروش سمپاش های فرغونی برای مصرف کننده ها می باشد.
همانطور که اعلام شد میزان ظرفیت در قیمت سمپاش اثر گذار است. در نتیجه سمپاش فرغونی همین برند با ظرفیت ۵۰ لیتر حدود ۲ میلیون تومان به فروش می رسد.

همان طور که در بالا اشاره اشاره یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت سمپاش فرغونی را می توان قطعات دانست.

قیمت موتور سمپاش بنزینی از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شروع می شود. و ممکن است حتی تا بیش از ۵ میلیون تومان هم برسد. در هر صورت حتی لانس به عنوان ساده ترین قطعه در این مدل سم پاش ها در قیمت و البته کیفیت پاشش اثر دارد.

لانس های معمول ۹۰ سانتی با لانس های ۶۰ سانتی طرح باشاک بسیار متفاوت در پاشش هستند. البته لانس های سرامیکی ایتالیایی و یا لانس جویباری هم داریم که قیمت شان به بیش از ۱ میلیون تومان می رسد.

پمپ ۴۵ تا ۵۵ بار بر روی سم پاش بنزینی گذاشته می شود که کیفیت و برند و در نتیجه قیمت متفاوتی دارد. اغلب انواع ۳ شیر از ۲ شیر گران تر است. اما کیفیت پاشش در این که ۲ شیر باشد یا سه شیر فرق ایجاد نمی کند. تعداد خروجی متفاوت است.

شیلنگ های ۳ و ۵ لایه چینی و ایرانی ارزان تر از انواع کره ای و یا ژاپنی هستند. حداکثر قیمت شیلنگ چینی ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. اما انواع کره ای در برند هایی مثل جی فلکس یا پانافلکس قیمتی دو برابری دارند.

 

سمپاش 100 لیتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =