فروش دستگاه علف زن با گارانتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش دستگاه علف زن با گارانتی
197

فروش دستگاه علف زن با گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند به عنوان یک آفر خاص در بازار متنوع امروزی باشد. برای همین بهترین کار این است که مدل ها و مارک های باکیفیت و خوش قیمت را بخرید.

با توجه به این که در ایران نوسانات شدید برای قیمت دلار وجود دارد، اقتصاد هم ثبات چندانی ندارد.
برای همین ممکن است، ناگهان به هر دلیلی قیمت دلار و ارز طی یک روز ۵ تا ۸ هزار تومان بالا رود، اما ناگهان در اواخر ساعات همان روز چند هزار تومانی افت پیدا کند.

این یعنی این که شرایط زیاد قابل اتکا نیست. حرکت بر روی امواج و سود لحظه ای می تواند گزینه مناسب در زمانی باشد که نوسان داریم.
برای ادوات کشاورزی هم همین گونه می باشد. فروش دستگاه علف زن، کولتیواتور و یا حتی ابزار دستی می تواند، در حال حاضر که وضعیت ارز معلم نیست با حباب قیمتی همراه باشد.

اما آنچه ثابت است، کیفیت و برخی پارامتر های خاص مثل گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
گارانتی در مورد ادوات و ماشین آلات کشاورزی تقریباً وجود ندارد. اما در مورد خدمات پس از فروش متأسفانه برخی برند های خاص این مزیت را دارند. مثلاً در فروش دستگاه علف زن مارکی مثل تکنو که چینی است، نه گارانتی و نه خدمات پس از فروش وجود ندارد.

اما برای برندی مثل اگرو به دلیل مونتاژ در کارخانه های ایرانی امکان خدمات پس از فروش با قطعات اصلی بیشتر است.

علف زن بنزینی باکیفیت

قیمت دستگاه علف زن چندکاره

قیمت دستگاه علف زن چند کاره چقدر است؟ آیا می دانید که قیمت علف زن در حال حاضر به چه میزان رسیده است؟

شاید سال های قبل که دلار بین ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان بود، قیمت علف زن حاشیه زن حدود ۱.۵میلیون برای همکاران بود. اما اکنون دیگر کمتر از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیست.

دستگاه علف زن چندکاره یعنی دستگاهی که دارای الحاقی اره و شمشاد زن می باشد. برای همه ارقام علف زن می توان این الحاقی ها را استفاده کرد. حتی شخم زنی و نیز هد جمع کن هم قابلیت اتصال به این دستگاه را دارد.

قیمت مدل هایی که چند کاره اند، زمانی حدود ۵.۵ میلیون تومان بود. اکنون شاید کمتر از ۷ میلیون تومان نباشد. البته در برند هایی که چندان شناخته شده نیستند. برای برندی مثل هیوندای و یا کنزاکس قیمت ها بالاتر است. هر چند چینی هستند.

چون برند معتبری می باشند. قیمت شان هم بالاتر است. البته ناگفته نماند این برند های معتبر قطعاً در کیفیت بهتر از مارک متفرقه می باشند.

فروش دستگاه علف زن به همراه الحاقی هایش در این مرکز با قیمت روز و بدون واسطه انجام می شود.

علف زن بنزینی دوشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + نوزده =