فروش چمن زن به صورت عمده در تهران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش چمن زن به صورت عمده در تهران
383

فروش چمن زن به صورت عمده در تهران و با ارسال به سراسر کشور توسط این مجموعه انجام می شود. همچنین در برخی مناسبت ها دارای ارسال رایگان هم هستیم که می تواند به نفع شما در هزینه ها هم باشد.

دستگاه چمن زن یک دستگاه موتوری و یا دستی است که با حرکت دورانی تیغه های خود به کوتاهی چمن ها می پردازد. شاید در فروش چمن زن انواع مدل ها با سایز برش عرضی متفاوت وجود داشته باشد، ولی انتخاب یک چمن زن مناسب کمی تخصص و مشاوره نیاز دارد.

فروش چمن زن در ایران

همان طور که اشاره شد خرید و فروش چمن زن در ایران با وجود واردات به خوبی انجام می شود. اما در انتخاب باید به نکات متفاوتی دقت کرد.

اولین نکته این است که زمین شما، اندازه اش چقدر است. به صورت عمده کاربران خانگی چمن زن دستی را خرید می کنند. اما زمین های بزرگ تر یا چمن زن برقی یا بنزینی و در برخی موارد تراکتوری را نیاز خواهند داشت.
شرایط جسمی کاربر و سن وی در انتخاب چمن زن موثر خواهد بود.
داشتن مشخصات اضافی مثل مالچ پاشی و یا سبد حمل ضایعات در چمن زن ها از نظر قیمت و کاربری اهمیت خواهد داشت.
این که زمین چمن زن هموار است یا شیبدار برای خرید چمن زن تفاوت ایجاد می کند. یک زمین ناهموار نیاز به دستگاه چمن زن خودگردان یا موتوری دارد.

در همه این موارد مدل، در قیمت عمده و جزئی تفاوت ایجاد می کند.فروش چمن زن معمولاً در بهار و تابستان بیشتر است. آن هم به دلیل افزایش رشد این گیاه در این ماه ها می باشد که بسیار هم در زیبایی فضای سبز نقش دارد. همچنین بهتر است قبل از خرید قطعی از مشاوره رایگان  استفاده کنید تا بهترین گزینه ها را بخرید.

چمن زن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =