قیمت قیچی باغبانی پیوند به صورت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت قیچی باغبانی پیوند به صورت عمده
495

قیمت قیچی باغبانی پیوند به صورت عمده برای فروشگاه های ابزارآلات مشمول تخفیف هایی می شود که بتوانند سود کافی از فروش جزئی این ابزار کاربردی داشته باشند.البته ابزار هرس و پیوند زنی متنوعی در بازار عرضه می شود که کاربرد اکثر آن ها خوب است.
پیوند زدن را شاید اغلب شما در مورد گیاهان مختلف برای افزایش تعداد انجام داده باشید. در کشاورزی علاوه بر این که از پیوند زدن برای تکثیر گیاهان استفاده میشود. گاهاً گونه ای از گیاهان را به گونه دیگر وصل می کنند تا هر دو درخت با گذشت زمان به هم متصل شده و تبدیل به یک گیاه پر بار گردند.
جهت انجام چنین پیوندی هم از قیچی باغبانی پیوند زنی می توان استفاده کرد.

قیمت قیچی باغبانی هرس و پیوند

در حال حاضر برای قیمت قیچی باغبانی مخصوص هرس درختان که بسیار پر فروش است و چه مدل های پیوند زنی، غالباً مدل و مارک تعیین کننده می باشد.البته قیمت قیچی در انواع دیگر هم بستگی به مارک و کیفیت دارد.
این روز ها قیچی باغبانی پیوند با نوع پیوند زنی امگا از مارک های تایوانی روانه فروشگاه های ابزارآلات باغبانی شده اند که بهترین بازدهی را برای این منظور دارند. در عین حال قیمت مناسبی هم دارا هستند. در مورد داشتن راندمان مناسب از ابزاری مانند قیچی باغبانی باید علاوه قیمت و کیفیت خوب تیغه ها برای برش سریع به آموزش های لازم برای کار با آن هم توجه نمود.
مارک های تایوانی قیچی های هرس هم ارزان تر از دیگر برند ها هستند.

قیمت قیچی هرس در انواع چینی در ارزان ترین حالت مدل چینی طرح سامورایی هستند که قیمت همکاری شان با فنر اضافی حدود ۱۷۰ هزار تومان در سال ۱۴۰۲ است.

در حالی که برای قیمت انواع شاخه زن چینی حدود ۴۳۰ هزار تومان باید بپردازید. این مدل های شاخه زن قبلاً به زحمت ۳۰۰ هزار تومان برای همکار بودند.

همچنین برند های تایوانی هرس امروز در تابستان ۱۴۰۲ به حدود ۴۵۰ هزار تومان رسیده اند. شاید برایتان جالب باشد که برند های چینی باکیفیت هم که روانه بازار شده اند قیمتی همین حدود دارند.

قیچی پیوند زنی در بسته های ۱۰ عددی توزیع و پخش می شوند و می توانند همراه با کیف یا نوار پیوند در برند های چینی عرضه گردند.

 

قیچی پیوند

 

معرفی ابزار دیگر جهت پیوند زنی

خب آیا تنها قیچی پیوند زنی برای پیوند و قلمه زدن استفاده می شود؟ طبیعی است که نه . انواع ابزار در قلمه زنی استفاده میشود که قیچی پیوند زنی مهم ترین و کاربردی ترین آن ها است.ابزار پیوند زنی زیر هم در این امر کارایی خاص خود را دارد.
اما چاقوی پیوند هم تقریباً همان کار قیچی را می کند. با این تفاوت که زاویه و ارتفاع و نوع برش پیوند در قیچی با یک حرکت انجام می شود. در تیغه باید دستی خودتان این موارد را لحاظ کنید.

دستگاه رومیزی پیوند زنی هم دستگاهی است که برای نهالستان ها پیشنهاد می شود. دستگاه پیوند زنی سرعت کار پیوند زدن را در نهالستان ها چند برابر می کند.
همچنین برای تثبیت پیوند ما نیاز به چسب پیوند داریم. نوار پیوند های ایرانی هم روانه بازار شده اند که خوشبختانه کیفیت و قیمت مناسبی دارند.

که در انواع چینی و تایوانی در بازار توزیع می شوند.چسب پیوند زنی می تواند با عرض یا ۵ سانت باشد. عموماً هم شفاف رنگ است.

هر چند اغلب لوازم پیوند زنی هم وارداتی هستند. اما مدل های ایرانی از چسب پیوند هم تولید شده که بازار پسندی خوبی از خود نشان داده اند.

 

بهترین قیچی پیوند زنی کدام مدل و مارک است؟

شاید همه افراد دنبال این باشند که در زمان خرید بهترین دستگاه و ابزار و وسیله را بخرند.

اما برخی فاکتور ها باعث می شود تا در زمان اقدام به بهترین نرسند. در ایران مشکل اصلی بودجه و سطح اقتصادی است. وگرنه کشاورزان همه می دانند که استفاده از ابزار خوب، بذر و سم و کود باکیفیت در کیفیت و کمیت محصول شان و فروش آن چقدر اثر گذار است.

بهترین قیچی پیوند زنی را می توان برند ژاپنی لایت و پس از آن بهکو تایوان معرفی کرد. اما برند های چینی در این مدل کیفیت معمولی دارند که مناسب حرفه ای ها نیست.

با این وجود اگر برند برگر یا برند های اروپایی را در این مورد یافتید هم  بد نیست هزینه کنید. چاقوی پیوند ژاپنی و تایوانی هم جزو بهترین ها هستند. اما چاقوی پیوند زنی فیلکو هم که متعلق به کشور سوئیس است اگر در فروشگاه ها یافتید گزینه عالی خواهد بود. هر چند بسیار گران است و نایاب.

 

شاید این مارک ها در بازار جهانی درجه یک و عالی نباشند، اما در ایران جزو بهترین ها هستند. البته که این برند ها استاندارد های جهانی داشته و در کیفیت در کل دنیا شناخته شده می باشند. چالش اصلی عدم ارزش پول ما در مقابل دلار و ارز است.

 

قیچی قلمه زنی

قیمت قیچی باغبانی آلمانی

یکی از انواع برند هایی که در بازار باکیفیت مناسب شناخته شده است، قیچی باغبانی آلمانی است. برند آلمانی برگر در ابزار دستی حتی بیلچه باغبانی بسیار پر فروش و مشتری پسند بوده است.

این در حالی است که برای انواع قیچی پیوند زنی از برند برگر فعلاً مدلی در بازار ایران نیست.  در حال حاضر قیمت قیچی باغبانی برگر عمده بیش از ۸۰۰ هزار تومان در انواع هرس کوچک است. مدل های دسته بلند که همگی دسته ثابت دارند هم مدت ها است با قیمتی بیش از ۱.۵ میلیون تومان برای همکار عرضه می شوند.

در کل جهان احتمالاً برند های آلمانی زیاد باشد. اما در ایران فقط برند برگر آن هم از سال های دور وارد شده است. پس از آن و اکنون در سال ۱۴۰۱ مدل های مختلف از این برند واردات جدید نداشته است. برخلاف برند های تایوانی و یا حتی کره ای و ژاپنی که تا مدتی پیش همچنان وارد می شد.

در مورد کیفیت برای این مارک ها همین بس که تنها یک بار هزینه می کنید و تا سال ها از پرداخت هزینه برای خرید ابزار جدید معاف هستید.در مدل های پیوند زنی دیگر برند های آلمانی در بازار یافت نمی شود. به ندرت انواع ژاپنی مثل لایت را داریم که قیمت شان بالا است.

انواع تایوانی هم کیفیت و قیمت متناسب تری دارند. مارک های چینی هم برای همکار از ۳۵۰ هزار تومان قیمت دارند. این قیمت ها در سال های قبل از ۱۴۰۲ کمتر بود.

قیمت قیچی باغبانی بزرگ چقدر است؟

علاوه بر مدل های قیچی هرس کوچک و انواع مناسب برای پیوند زنی، در بازار قیچی باغبانی در انواع بزرگ یا همان دسته بلند ها هم وجود دارند. این نوع چند تفاوت با قیچی های هرس معمولی دارند.

اول این که به دلیل طول دسته ای که دارند و حداقل ۶۰ سانت می باشد، دسترسی شما به شاخه های دورتر راحت تر می شود. مدل های دسته بلند یا بزرگ گاهاً دسته های ۴ متری تلسکوپی هم دارند.

با این وجود برای بریدن شاخه های بالایی و هرس کردن نیاز نیست از درخت بالا بروید. یا نردبار و چهار پایه استفاده کنید.

دومین تفاوت عرض تیفه و دهانه قیچی های بزرگ است که می توانند تا شاخه های با قطر نزدیک ۴ سانت را برش بزنند.

همین امر سبب می شود تا شاخه های ضخیم تر را هم با قیچی بتوان هرس کرد.

قیمت قیچی باغبانی بزرگ در انواع چینی از ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود.

هر چه برند باکیفیت تر و شناخته شده تر باشد تا حدود ۱۳ میلیون تومان هم می توان این نوع قیچی ها را در بازار یافت. مثل فیسکارس تلسکوپی ۴ متری که فنلاندی است.

قیچی قیمت  و مدل های مختلفی دارد که خوشبختانه با توجه به تنوع کاربری در هر منطقه می توان مدل های مختلف را خریداری نمود. در برخی مناطق که باغبانی بیش از کشاورزی زراعی رونق دارد این ابزار هم فروش بیشتری دارند.

متخصصان باغبانی هم انواع پیوند در باغبانی را برای درختان مختلف استفاده می کنند. تا بیشترین میزان باردهی و راندمان را داشته باشند. همان طور که در بالا اشاره شد قیمت قیچی بزرگ هم متنوع در مارک و کیفیت است. اما خب کاربرد هر مدل فرق دارد و نمی توان از آن ها به جای مدل های پیوند زنی یا هرس کوچک استفاده کرد.

به هر حال با وجودی که تورم زیادی را در بازار برای کالاها شاهد هستیم، باز هم قیمت قیچی باغبانی خوب به طول عمر و کاربردش می ارزد. اما با این وجود سطح درآمدی کشاورزان و باغ داران کمی به خرید مارک های مرغوب می رسد.

برای همین زمان ارائه و فروش مدل های باکیفیت و قیمت متناسب رسیده است. مارک های ارزان هم به لحاظ کیفیت کم شان برای باغداران مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =