قیمت تیلر کولتیواتور ۷ اسب به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت تیلر کولتیواتور ۷ اسب به روز
36

قیمت تیلر کولتیواتور ۷ اسب به روز تقریباً با شروع ماه خرداد با تغییر کمتری مواجه است. تغییرات قیمت در این بازه زمانی تا پایان شهریور هر سال معمولاً به دلیل کاهش نوسان های دلار و رکود بازار، کمتر از هر ماه دیگری است.

یکی از دلایلی که شاید برای خرید کالایی می روید این است که می خواهید کالای مد نظر خود را با قیمت خوب تهیه کنید. در خرید برخی کالاها زمان مهم نیست. هر زمان نیاز شد اقدام می کنید. اما برای زمانی که کالاهایی  خاص بخواهید که در عین حال قیمت بالایی هم داشته باشند، هم دنبال مکانی هستید که ارزان ترین قیمت ها را بدهد و هم دنبال این هستید که زمان خرید بهترین آفر را داشته باشید.

تیلر کشاورزی از ادواتی است که اوج درخواست و بازار مصرف آن در پائیز تا اواخر فروردین است.

برای همین قیمت تیلر کولتیواتور ۷ اسب در انواع دیزل و بنزین هم در همین بازه زمانی بالاتر است. در عین حال در این بازه زمانی معمولاً در بهمن، اسفند و فروردین قیمت دلار بالا می رود. این تغییر قیمت ارز هم سبب افزایش فروش ادوات و ابزار به ویژه انواع سمپاش و تیلر کشاورزی می شود.

در نتیجه در نظر داشته باشید که برای خرید کولتیواتور باید یا در تابستان اقدام کنید، یا اصلاً خرید نکنید.

کولتیواتور به همراه تریلی

قیمت تیلر ۷.۵ اسب چقدر است؟

خب قیمت تیلر کولتیواتور ۷ اسب در بازار چقدر است؟

انواع کولتیواتور ۷ اسب می توانند بنزینی و یا دیزلی باشند.

مارک  های دیزلی چه انواعی که سال ها است در بازار هستند و چه انواعی که تازه وارد بازار شده اند، اکنون در خرداد ۱۴۰۳ چیزی بیش از ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هستند. حداکثر قیمت کولتیواتور در مدل های بنزینی اکنون حدود ۱۹ میلیون تومان برای مصرف کنندگان می تواند باشد.

اما تیلر ۷ اسب دیزلی هم داریم. این مدل در بین انواع گازوئیلی به همراه انواع ۵ اسب، پر فروش ترین ها هستند.

اما برای قیمت باید بگوییم که انواع ۵ اسب ارزان ترین مدل های دیزلی هستند. در این بازار اکنون حدود ۲۳ الی ۲۶ میلیون تومان عرضه می شوند. قیمت تیلر ۷.۵ اسب به ویژه برای مارک کاما ، ۳۵ الی ۳۸ میلیون تومان است. مدل های ۷ اسب و ۵ اسب کاما اولین مدل های این برند در بازار هستند که موجودی شان تمام می شود. این نشان می دهد که پر فروش تر هستند. همین داشتن متقاضی بیشتر سبب افزایش قیمت هم می شود. تیلر ۱۰ و ۱۲ اسب بزرگ تر و گران ترند. برای همین متقاضی خاص تر دارند.

اما برند های دیگر کولتیواتور دیزلی هم در همین رنج فیمت نهایتاً با اختلاف قیمت ۱ الی ۳ میلیون تومان در بازار برای مصرف کننده  و توزیع کنندگان عرضه می شوند.

کولتیواتور کشاورزی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − دو =