قیمت سمپاش شارژی دو کاره

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش شارژی دو کاره
286

قیمت سمپاش شارژی دو کاره چند است؟ آیا این نوع سمپاش ها دارای برند ها و کیفیت های مختلف هستند؟ در ادامه به برسی این موارد خواهیم پرداخت.
اما سمپاش شارژی دوکاره به چه کسانی پیشنهاد می شود؟ شاید چون قیمت مناسبی دارد، بیشتر مصرف کنندگان دنبال این نوع سمپاش ها باشند. اما برای همه خوب نیست و کارایی ندارد.

یک سمپاش را باید متناسب با میزان کارتان انتخاب کنید.
این که چقدر می خواهید در طی یک سال محلول پاشی کنید.
این که مساحت کارتان و طول درختان تان چقدر است؟
این که پوششی که مد نظر دارید چگونه است؟
البته بودجه شما هم در خرید موثر خواهد بود.

قیمت سمپاش دوکاره یعنی سمپاشی که هم دستی و هم شارژی کار کند، معمولاً برای مصرف کننده اکنون در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱ میلیون و۲۵۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سمپاش دو کاره برای مکاران کمتر هست. اما خب به دلیل داشتن باتری کمتر کسی دنبال خرید بی شاز ۱۰ عدد می باشد.
معمولاً هم ادوات به دلیل این که واردات به روز دارند و شرکت هیا وارد کننده کلاً نقدی کار می کنند، با چک به فروش نیم رسد.

از طرفی وضعیت و کیفیت باتری در فروش این نوع از ابزار مهم می باشد. زیرا یک باتری سمپاش اکنون نزدیک ۴۵۰ هزار تومان است. در نتیجه بهتر است در خرید سمپاش ها و ادوات شارژی در مورد باتری اش بیشتر حساسیت به خرج دهید.

سمپاش دوکاره کاماس

خرید بهترین سمپاش شارژی دوکاره

خب بهترین سمپاش شارژی دو کاره کدام است؟ برند ها گاهاً می توانند گزینه های بهترین باشند.
مثلاً مارکی مثل هیوندای، یا برندی چون اکتیو در بین مارک های شناخته شده در بازار قرار دارد. این برند می تواند کیفیت بهتری هم نسبت به انواع متفرقه داشته باشد.

در نتیجه قیمت آن ها هم بالاتر است. اما برای قیمت سمپاش دو کاره بعضاً جدا از این که فروشنده می خواهد تخفیف بدهد، باید در نظر داشته باشید که تاریخ واردات و باتری چیست؟ باتری چند ولت و چند آمپر است؟
این ها می تواند در قیمت های ارزان بیش از حد موثر باشد.

در حال حاضر برای خرید سمپاش بیشتر مارک ها چینی هستند. برند هایی مثل کبری در ایران هم تولید دارند که قطعاتشان وارداتی است.
راستی ظرفیت مخزن سمپاش شارژی ۲۰ لیتری است. هر چند برند سیلور زمانی حتی ۲ لیتری شارژی هم توزیع کرد. ولی قیمتش با کاربری اش شازگار نبود و نمی توانست جامعه هدف و مصرف کننده خوبی در ایران پیدا کند.

قیمت سمپاش دوکاره در اواخر بهمن ماه همیشه افزایش دارد. چون در این زمان متقاضی اش بیش تر است.

سمپاش شارژی دستی

 

سمپاش شارژی قوی کدام مدل است؟

خب همان طور که می دانید و در این مقاله هم اشاره شد تنوع مدل و مارک زیادی در سمپاش شارژی دوکاره و تک کاره در بازار وجود دارد.

این در حالی است که کیفیت برخی مدل ها بهتر از سایر مدل های دیگر است.

مثلاً داشتن قطعات اضافی را در اغلب مدل ها محدود به پکی از قطعات ریز مثل واشر، نازل و پین های اتصال می کنند. اما در برند های معتبر مثل گلف پمپ ، شارژی و لانس هم علاوه بر آن چه باقی برند ها دارند عرضه می شود.

سمپاش شارژی قوی یعنی این که پمپ فشار پاشش بیشتری داشته باشد. در حالت معمول اغلب سمپاش های شارژی تا ۵ متر پاشش دارند. سمپاش شارژی دوپمپه قوی تر از مدل ها تک پمپه در پاشش است. اما خب استهلاک بیشتری هم دارد.

همچنین باتری سمپاش شارژی هم در کیفیت عملکرد موثر است. قیمت باتری سمپاش شارژی حدود ۱۵۰ هزار تومان است. اگرچه هر باتری حدود ۲ سال کارایی دارد. با این وجود تاریخ ۱۸ ماهه به بعد کم کم باتری شروع به خالی شدن زود هنگام می کند و باید تعویض شود. باتری های بزرگ ۸ آمپری معمولاً روی اکثر برند ها هست. اما مدل های ۷ آمپر هم داریم که تایوانی هستند و خب کیفیت بهتری نسبت به چینی ها دارند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =