قیمت چمن زن هوندا gxv160 به روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت چمن زن هوندا gxv160 به روز
196

قیمت چمن زن هوندا gxv160 به روز به خصوص زمانی که فصل فروش این نوع از دستگاه ها باشد،ممکن است بیش از زمانی باشد که مشتری کمتری دارند.
بسیار اتفاق افتاده است که در زمانی که دستگاهی را نیاز دارید قیمت ها با زمانی که اصلاً به فکر خرید آن دستگاه نیستند، فرق داشته باشد.
شاید به خود به گویید که از شانس ما است که هر چی می خواهیم بخریم به ناگه گران می شود.

اما در حقیقت این گونه نیست. باید بدانید که هر کالایی دارای فصل فروش است. هر زمان که فصل فروش و تقاضا بیشتر شود، قیمتش بالا می رود. البته این موضوع جدا از مباحث نوسان های ارزی و یا افزایش قیمت بنزین و یا هر فاکتور دیگری است.

برای ماشین چمن زن هم، به گونه ای است که از اسفند ماه کم کم دارندگان فضایی سبز دنبال خرید و یا تعمیر آن هستند.
چمن زن بنزینی بیشتر برای زمین های بزرگ و متوسط ورزشگاه ها و یا فضای سبز مجتمع های تفریحی کاربرد دارد.
کمتر کسی که چند صد متر زمین چمن دارد سراغ مدل های موتوری می رود.

قیمت چمن زن هوندا gxv160 هم به دلایل زیر نسبت به سایر مدل ها ارزان نیست.

کیفیت برند هوندا در بازار شناخته شده می باشد.
دارای قدرت موتور مناسب جهت کار زیاد و طولانی است.
کیفیت تنظیم دسته و ارتفاع برش استاندارد است.
به راحتی خراب نمی شود.
برند هوندا تایلند یا اصلی آن ژاپن کیفیت و کارایی فوق لعاده ای دارد.
لازم است بدانید که در ابزار عموماً موتور های هوندا چینی هستند و اصل این برند در ایران توزیع مناسب و انبوه ندارد.

چمن زن هوندا ورتکس

 

ارزانترین قیمت چمن زن بنزینی

همان طور که در بالا اشاره شد، قیمت چمن زن هوندا gxv160 در بازار بیش از ۱۴ میلیون تومان بوده است. در سال ۱۴۰۲ احتمال افزایش قیمت بیشتر در این دستگاه ها با توجه به افزایش تقاضا هم فراهم می باشد.

اما ارزانترین قیمت چمن زن بنزینی شاید مدل های چینی و یا مارک گلف باشد که بدنه اش را در ایران تولید می کنند.
در سایر مدل های دستی و برقی هم قیمت کمتر است.

با این وجود هر مدل دارای کاربری خاصی است.
مثلاً چمن زن دستی مناسب یک فضای ویلایی کوچک است. مدل های برقی نهایتاً تا ۵۰۰ متر مربع را جواب می دهد.

پس قبل از این که سعی کنید دنبال خرید چمن زن ارزان باشید، دنبال این باشید که مدلی را انتخاب کنید که واقعاً نیاز شما را بر طرف کند.
خوشبختانه این مدل ها اصلاً کاربری پیچیده ای ندارند. برای همین به سادگی با دفترچه راهنمایشان می توانید از آن ها استفاده کنید.

در ضمن توجه داشته باشید که متأسفانه به دلیل این که دارای شرکت وارد کننده انحصاری نیستند هیچ کدام از مدل های موتوری گارانتی ندارند.
به هر حال با توجه به شرایط باید مارک و مدلی را انتخاب کنید که به سادگی خراب نشود و یا تعمیرش ممکن باشد و هزینه زیادی روی دستتان نگذارد.

البته ارزان تر از انواع چمن زن بنزینی، مدل های چمن زن دستی هستند که البته برای مساحت های بزرگ اصلاً کارایی ندارند. ولی کارگران به سادگی می توانند با آن ها کار کنند.

قیمت چمن زن هوندا

 

نمایندگی چمن زن هوندا در ایران

یکی از دلایلی که ممکن است برخی از کالاهای موتوری را بهتر خریداری کنید، این است که شاید کیفیت خوبی داشته اند و اغلب افراد از راندمان و عملکردشان راضی بوده اند. اما داشتن نمایندگی توزیع و پخش هم در ایران داشته اند.

در حال حاضر در کشور بسیاری از برند های غیر چینی و حتی چینی دارای نمایندگی انحصاری و یا رسمی نیستند. تحریم ها سبب شده تا ایران گریزی ایجاد شده و اکثراً نمایندگی نداشته باشند. اما عامل فروش کم و بیش داریم. با این وجود چمن زن مارک گلف چین و نیز دستگاه چمن زن هوندا ورتکس و gxv160  توسط شرکت سبزکوش در بازار عرضه مd شود. در نتیجه حداقل این امیدواری وجود دارد که می توانید تعمیر و سرویس ساده و در دسترسی را در این دستگاه داشته باشید.

در ادوات کشاورزی آرتان این برند ها با قیمت رقابتی برای مصرف کنندگان و حتی همکارانی که موردی خرید دارند ارائه می شود. اما قیمت و موجودی به روز است. ثبات قیمت این ماشین ها اغلب در اواخر تابستان و تا بهمن ماه می باشد. پس از آن چون فصل کار دستگاه با روند رشد چمن آغاز می شود، قیمت ها هم ممکن است گران تر شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 12 =