قیمت انواع اره برقی باغبانی کوچک

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت انواع اره برقی باغبانی کوچک
502

قیمت انواع اره برقی باغبانی کوچک که تیغه با ابعاد مناسب و وزنی سبک دارد برای هرس دارای چه رنجی است؟ آیا این مدل با انواع شارژی فرق دارد؟

این روز ها پیدا کردن لیست قیمت اقلام مختلف کار ساده ای شده است. از جمله مواردی که می توان قیمت آن ها راحت در زمان کوتاه پیدا کرد، لوازم و ابزارآلات باغبانی است. در اینترنت و فضای مجازی به راحتی حجم بالایی از اطلاعات در اختیار مشتریان قرار می گیرد و افراد می توانند مقایسه راحتی بین برند ها و مشخصات فنی و در نتیجه قیمت ها داشته باشند.
همانطور که گفته شد در قیمت اره باغبانی برقی چند عامل موثر است.

  • کشور سازنده
  • کمپانی سازنده
  • سایز اره برقی
  • قدرت موتور
  • برخی تجهیزات جانبی

اما انواع اره برقی که در فروشگاه ها در دسترس هستند،کدام است؟

انواع اره باغبانی برقی موجود در بازار

اره باغبانی برقی مدل هایی هستند که موتوری دارند که با ولتاژ برق ۲۳۰ ولت کار می کند. در مشخصات دارای وزن کمتر از ۵ کیلو بوده و طول تیغه های مختلفی دارد که بسته به مدل می باشند. انواع اره باغبانی برقی در هر مارکی شامل:

  1. اره برقی شمشادزن
  2. اره باغبانی درخت بر برقی
  3. اره زنجیری برقی

اره برقی باغبانی

مارک هایی که این نوع اره باغبانی را با کیفیت مناسب و قیمت های متفاوت عرضه می کنند شامل:

  • رونیکس
  • آلکو
  • افکو
  • Mtd
  • بوش
  • Dolmar
  • اشتیل

می شوند که عموماً یا آلمانی هستند و یا تحت لیسانس آلمان تولید شده اند.

اره برقی باغبانی

قیمت اره باغبانی برقی

قیمت اره باغبانی برقی در هر یک از مارک های نام برده شده متفاوت است. حتی وقتی مشخصات ابعاد و قدرت موتوری مشابه داشته باشیم. با این وجود شاید با توجه به دسترسی در کل کشور به سایت های معتبر بتوانید قیمت روز را دریافت کنید. در صورتی که فروشگاه و توزیع ادوات دارید می توانید قیمت های همکاری را مستقیم از واحد فروش مراکز معتبر مثل ادوات کشاورزی آرتان داشته باشید.

قطعاً اره برقی با اره های شارژی مکانیزم عملکرد متفاوتی دارند. به دلیل این که اتصال دائمی به برق شهری دارند قدرتشان هم بیشتر است. در حقیقت اره برقی نمی تواند به عنوان دستگاهی برای باغ و یا مزرغه ای که دسترسی به برق شهری ندارید استفاده شود. البته با موتور برق شاید بتوانید ادوات موتوری تان را راه بیندازید، اما خب کابل هایی که باید استفاده کنید تا اتصال به برق انجام شود دست و پا گیر و گاهاً خطر ساز هستند.

برای همین حداقل در مورد اره زنجیری انواع برقی فروش کم و مشتری کمتری دارند. قیمت اره برقی نسبت به مدل های بنزینی ارزان تر است. اما خب قدرتش نسبت به انواع شارژی بیشتر است. ولی به دلایلی که گفته شد نتوانست بازار پسندی لازم را بدست بیاورد.

فروش اره برقی

 

قیمت اره برقی شارژی باغبانی

در بین انواع اره برقی که در بازار وجود دارد انواع اره شارژی یکی از پر فروش ترین مدل هایی است که وجود دارد. البته در مورد اره باغبانی شارژی ما تنوع مارک چینی زیاد داریم. با این وجود چند مدل از این ها دارای کیفیت بالاتری هستند. مثلاً اره شارژی اشتیل اصل آلمان که بهترین مارک در این نوع ابزار است. دارای دو مدل ۱۲سانتی و ۳۰ سانتی می باشد. با وجود داشتن یک عدد باتری حداکثر تا ۸ ساعت با شارژی کامل می توان با آن کار کرد. موضوعی که با انواع چینی امکان پذیر نیست.

در مدل های چینی تک باتری و دو باتری وجود دارد. اما کیفیت باتری به قدری نیست که بیش از ۳ ساعت با شارژی کامل کار کند. همچنین مارک اشتیل دارای مدل ۳۰ سانتی است، که بسیار مناسب کار حرفه ای می باشد.

اکنون قیمت اره برقی کوچک باغبانی در انواع ۴۰ سانتی شارژی که دو عدد باتری می خورد بیش از ۸ میلیون تومان در مارک چینی است. این مدل قدرت انواع برقی را دارا است. کم صدا بوده و می توانید تنه های تا ۴۰ سانت قطر را هم با آن ببرید.

در حقیقت تکنولوژی، مدل های جدید  را برای مصرف کنندگان هر روز روانه بازار می کند تا نیاز های مختلف را پوشش دهد.

قیمت مدل ۱۲ سانتی حدود ۱۰ میلیون و انواع ۳۰ سانتی بیش از ۱۵ میلیون قیمت دارند.

اما اره شارژی چینی قیمت های پایینی دارند. از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۳.۵ میلیون تومان. لازم است بدانید اره شارژی توانایی برش و هرس شاخه های تا قطر ۳۰ سانت را دارد. تنه های قطور قطعاً انواع موتوری بنزینی قوی می خواهند.

اره زنجیری شارژی قوی کدام مدل است؟

یکی از دلایلی که از اره برقی شارژی باغبانی استفاده می شود، عدم داشتن سر و صدا است. این موضوع خب به دلیل داشتن باتری برای کار است. البته که باتری ۱۶ ولتی زیاد قوی نیست. در نتیجه نباید انتظار داشته باشید که اره برقی شارژی باغبانی بتواند تنه های قوی و قطور را به سادگی ببرد. اکثراً در جنگل ها یا ویلا ها برای این که صدا ایجاد نشود دنبال این مدل ها هستند.

این یعنی این که در ویلا خب درختان قطور نیست. می توانید از اره شارژی استفاده کنید که معمولاً تا قطر ۲۵ سانت را به راحتی هرس می کند. اما در جنگل که درختان بیش از ۵۰ سانت قطر دارند استفاده از این دستگاه بی فایده است. قوی ترین مدل اره شارژی باغبانی که در بازار ایران هست اشتیل اصل آلمان است که تیغه ۴۰ سانتی اش بسیار قوی و البته گران قیمت خواهد بود. حدود قیمت این مدل بیش از ۳۰ میلیون تومان است.

اره زنجیری شارژی چینی هم فقط برای کارهای ساده پیشنهاد می شود. در نتیجه باید به هر حال برای یکار حرفه ای سر و صدای اره های زنجیری بنزینی را به جان بخرید.

در هر صورت هر مدلی از ادوات برای کارب خاصی است و نمی توانید حتی در بهترین کشور های اروپایی کاری غیر از آن از دستگاه انتظار داشته باشید.

اره باغبانی شارژی اشتیل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 14 =