مرکز فروش اینترنتی چمن زن آینهل

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرکز فروش اینترنتی چمن زن آینهل
285

مرکز فروش اینترنتی چمن زن آینهل در تهران و اصفهان کجا است؟ آیا می دانید که این برند دارای چه مدل هایی در بازار است؟ چمن زن آینهل برای چه نوع کاربری پیشنهاد می شود؟

خب دستگاه چمن زن از جمله ماشین آلاتی است که برای فضای سبز تولید و توزیع شده است. شاید ابتدایی ترین ماشین چمن زن که تولید شد، از نوع بنزینی بود. اما پس از پیشرفت های تکنولوژی و دانش بشر با امکان تولید دستگاه های برقی، دستگاه چمن زن برقی و حتی ربات چمن زن هم تولید شدند.
در مورد انواع مارک هایی که در بازار وجود دارد می توان گزینه های مختلفی مثل الپینا، ggp، ساتا چین، تاپ گاردن، ریسر ایتالیا و … را بیان کرد.

اما قبل از آن که بخواهید بین برند ها انتخاب کنید باید با مشاوره با افراد متخصص بدانید دقیقاً کدام نوع چمن زن برای شما درست و بهینه کار می کند.
چمن زن آینهل دارای مدل های متنوعی است. هر مدل هم دارای مشخصات فنی متفاوت می باشد. در نتیجه برای گروه خاصی استفاده می شود. این مارک معمولاً در مدل چمن زن برقی ۴۳ سانت ۱۸۰۰ وات مجهز به سیستم خرد کن چمن آینهل RG-EM 1843 HWM توانسته نظر بسیاری از کاربران که دارای مصارف خانگی و متوسط هستند، جلب کند.

این مارک به دلیل داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله شاید یکی از برند های پر فروش باشد.
مدل های شارژی این مارک قیمتی بیش از ۱۵ میلیون تومان دارند. البته برای افرادی که دسترسی به برق ندارند و نمی خواهند از انواع بنزینی استفاده کنند خوب است.

چمن زن آینهل برقی

 

قیمت چمن زن در انواع مختلف

خب در این قسمت در مورد قیمت این مارک بیشتر صحبت می کنیم.
قیمت چمن زن بسته به مدل و مارک فرق دارد.
در حالی که چمن زن آینهل برقی ۱۶۰۰ وات حدود ۸ میلیون تومان است. در مورد ریسر ایتالیا قیمت بیش از ۹.۵ میلیون تومان خواهد بود. با مشخصات و توان مشابه .
همچنین اگر یک چمن زن خوش قیمت بخواهید مارکی مثل ساتا ۱۲۰۰ وات برای مصارف خانگی و البته حدود۱۵۰ تا ۲۰۰ متر استفاده می شود.

تاپ گاردن ۱۲۰ وات هم مثل ساتا تقریباً قیمت حدودی ۳ میلیون تومان در بازار دارند.
اما نوعی از دستگاه چمن زن که دستی است و بدون هیچ موتوری کار می کند هم وجود دارد که اکنون در مارک های چینی قیمتی نزدیک به ۲.۶ میلیون دارند.
در نتیجه کمتر مورد پیشنهاد هستند.
قیمت چمن زن در انواع بنزینی هم از ۶ میلیون تومان آغاز می شود. برای هوندا ورتکس به ۱۵ میلیون و الکو سیلور حدود ۲۵ میلیون خواهد بود.
در ادوات کشاورزی آرتان با تماس با واحد فروش می توانید قیمت روز چمن زن آینهل و سایر مارک های موجود را دریافت کنید.

چمن زن آینهل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =