نمایندگی اره باغبانی زنجیری موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

نمایندگی اره باغبانی زنجیری موتوری
488

نمایندگی اره باغبانی زنجیری موتوری در اغلب شهر های کشور فعالیت دارد. البته برند های متفرقه نمایندگی خاصی ندارند. اما برخی برند های معتبر دارای خدمات پس از فروش و نمایندگی هستند.
آیا می دانید در بین ابزارآلات موجود در بازار و فروشگاه های ابزار آلات انواع اره باغبانی موتوری جایگاه خاصی دارد؟ نمایندگی اره باغبانی چه مدل های دستی و چه موتوری را با پخش عمده تأمین می کند. اما باید بدانید که اره باغبانی زنجیری قطعاً تفاوت هایی با نمونه های دستی دارد.

انواع اره باغبانی زنجیری

در بازار دو مدل کلی اره باغبانی موتوری وجود دارد.

  • اره باغبانی زنجیری برقی
  • اره زنجیری بنزینی

اما تفاوت این دو مدل چیست؟
نمونه های برقی کم صداترند. اما انواع بنزینی مخزن بنزین و روغن دارند. کمی سنگین تر بوده و صدای بیشتری دارند. این صدا نشان از قدرت بیشتر هم به دلیل توان موتور بالاتر خواهد بود.
در این مدل از اره ها طول تیغه متفاوت خواهد بود.

در عین حال در نوع برقی اتصال دائمی به برق نیاز است. برای همین این مدل بیشتر برای ویلاها سفارش می شود. در نوع شارژی زنجیری هم میتوان هر جایی عملیات هرس را انجام داد. اما با این وجود قدرت نمونه شارژی هم به اندازه موتوری بنزینی نیست.

اره زنجیری

نمایندگی اره باغبانی در تهران

خوشبختانه واردکننده اره باغبانی و ابزارآلات باغبانی دستی و موتوری دیگر در تهران دارای نمایندگی های فعال هستند. نمایندگی اره باغبانی برای این قبیل ابزارها کاتالوگ و دفترچه راهنمای لازم را در اختیار خریدار قرار می دهند تا نکات ایمنی را هم رعایت کنید.
نکته مهم این است که اره زنجیری نیاز به قدرت بدنی و مهارت دارد و کاربران مبتدی باید آموزش کار با آن را ببینند. در ضمن استفاده از عینک، دستکش و کلاه ایمنی هم ضرورت دارد.
گاهی نیرویی که از حرکت موتور اره ایجاد می شود به قدری است که ممکن است کاربر را به عقب زده و یا کنترل اره را مشکل کند. در نتیجه هوشیاری حین کار با اره های موتوری اهمیت بسیاری دارد.

البته اغلب ابزار فروشی ها و ادوات کشاورزی فروشی ها این نوع اره ها را دارند. این نشان می دهد که این ابزار دارای بازار فروش مناسبی است. در نتیجه نیاز است در فروشگاه تان چند مدل از آن را داشته باشید.

اره باغ بنزینی

ارزانترین اره موتوری باغبانی

اما با توجه به موارد مذکور که نشان از تنوع در برند و کالا در بازار دارد، ارزانترین اره موتوری باغبانی کدام مدل است؟
کدام مارک می تواند با توجه به بودجه فعلی شما، پاسخگوی نیازهایتان باشد؟ ارزانترین مارک ها شاید برند های چینی باشند. یا حتی مارک هایی که تحت لیسانس یک کشور معتبر اروپایی در چین مونتاژ می شوند. اما آیا ارزان ترین بودن ارزش هزینه کردن را دارد؟
افرادی که سر و کارشان با تنه های قطور در چوب بری ها است، بیشتر کارایی و طول عمر مد نظرشان خواهد بود و در نتیجه قیمت متناسب با کیفیت و مارک را می پسندند.

اکنون در سال ۱۴۰۱ ارزان ترین اره موتوری برند های چینی متفرقه حدود ۲ میلیون  تومان است. اما برند های معتبر مثل الکو و اشتیل قیمتی بیش از ۱۰ میلیون تومان دارند.

مدل های اره باغبانی موتوری

همان طور که در بالا اشاره شد، اره باغبانی موتوری زنجیری می تواند برقی یا بنزینی باشد.
اما مدل های مختلف از این دو نوع در بازار و ابزارآلات باغبانی وجود دارد. مثلاً برخی انواع اره ها برای بریدن و یا شکل دادن به شمشاد ها طراحی شده اند. دندانه های دارای فاصله استاندارد تعریف شده بوده و حالت آن ها به گونه ای است که شاخه های تازه را برش می دهند.
اره های چوب بر معمولاً تیغه های نزدیک به همی دارند.
اندازه تیغه در هر مدل هم در وزن دستگاه و هم در قیمت آن تفاوت ایجاد خواهد کرد.

از طرفی در ایران تیغه ۲۵ سانتی اره موتوری دارای قیمت بالاتری نسبت به ۴۰ و ۵۰ سانت است. این مدل امروزه بیشتر از برند هایی مانند تکنوی چین در فروشگاه ها عرضه می شود.

اره باغبانی شارژی خارجی

اما شاید افراد مسن برای بریدن شاخه های درختان باغشان توان استفاده از اره باغبانی موتوری را نداشته باشند و مشکلات جسمی هم مانع از کارایی مناسب اره های دستی باشد. در این حالت اره های باغبانی شارژی می توانند گزینه پیشنهادی باشند.
شارژ این اره ها با برق انجام می شود و وزن کمی دارند. در عین حال ایمنی کاربران تأمین می شود.
در هر صورت نمایندگی اره باغبانی دستی یا موتوری را اگر در شهرتان نمی شناسید، راه های ارتباطی زیر می تواند اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارد. همچنین می توانید با توجه به نیاز خرید مستقیم داشته باشید. نکته مهم در خرید از نمایندگی اره باغبانی مثل خرید هر کالایی از نمایندگی این است که دارای امکان تعمیر،تأمین قطعات و به طور کلی خدمات پس از فروش می شوید. فروش اره باغبانی میتواند در انواع مدل ها در این مراکز انتخاب مطمئن تری را برای شما داشته باشد.

اره بنزینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − سه =