واردکننده سمپاش لانس دار پشتی خارجی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

واردکننده سمپاش لانس دار پشتی خارجی
500

واردکننده سمپاش لانس دار پشتی خارجی انواع مدل های موتوری از این ابزار باغبانی را وارد می کند، که دارای ظرفیت ها و قیمت های مختلف هم هستند.
همان طور که می دانید برای اغلب کشاورزان و باغداران برخی از تجهیزات و لوازم اهمیت ویژه ای دارند. مثلاً سمپاش ها که دارای انواع مختلفی هستند را می توان یکی از تجهیزات مهم نامید. انواع سمپاش را در مطلب فروش سمپاش زنبه ای مختصراً نام برده ایم.
اما مدل سمپاش لانس دار پشتی که اغلب خارجی است را با چه مشخصاتی می توان در بازار خرید؟ واردکننده سمپاش لانس دار چه مدل هایی را عرضه می کند؟

واردکننده سمپاش لانس دار خارجی

لانس یا نازل ها قطعاتی هستند که شبیه به میله ای بلند بر روی دهانه سمپاش قرار می گیرند. این ابزار بر روی انواع سمپاش های دستی، تراکتوری و موتوری می تواند سوار شود.
وارد کننده سمپاش لانس دار علاوه بر واردات خود این سمپاش ها در انواع مختلف قطعات آن ها را هم وارد می کند، تا بتوانند مشتریان خود را در قطعات یدکی هم پشتیبانی کند.
سمپاش لانس دار خارجی و یا حتی انواعی که در ایران تولید می شوند، می توانند اندازه های مختلف در لانس داشته باشند. و البته جنس لانس هم می توان پلاستیکی و یا برنجی باشد.
در حال حاضر از چین، مالزی، آلمان و ایتالیا وارد کننده سمپاش داریم.

سمپاش بنزینی

 

انواع لانس سمپاش در بازار

علاوه بر این که سمپاش خارجی می تواند پشتی و یا مدل های دیگر باشد، لانس آن هم تنوع دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.
لانس مسلسلی که قابلیت تنظیم نوع پاشش محلول ها را دارد.
لانس ساده در اندازه های ۶۰و ۱۰۰ سانتی
لانس فنری

وارد کننده سمپاش لانس دار هم انواع چرخدار و هم نمونه های پشتی از این نوع ابزار مهم در کشاورزی را وارد و به فروش می رساند.

قیمت سمپاش موتوری

خرید انواع سمپاش موتوری

علاوه بر سمپاش لانس دار که واردکنندگان اغلب از چین آن را با مارک های مختلف چینی به بازار عرضه می کنند، سایر مدل های سمپاش هم در بازار مصرف، دارد. البته سمپاش لانس دار می تواند دو زمانه یا چهار زمانه باشد که در طول عمر دستگاه و هزینه های تعمیر و نگهداری با هم فرق دارند.

با این وجود در صورتی که کارتان حرفه ای تر یا حتی مصارف کمتری از سمپاش دارید، می توانید مدل های فرغونی،زنبه ای و یا شارژی و دستی را انتخاب کنید. برای خرید سمپاش بهترین کار این است که علاوه بر ارزانی و یا قیمت مناسب به نوع کاربری آن هم توجه کنید. مارک های چینی هم درجه کیفیت متفاوتی دارند. ارزانترین ها همیشه بهتری گزینه نیستند. در حقیقت باید خرید هوشمندانه ای داشته باشید. قیمت های مناسب را انتخاب کنید.

خرید از واردکننده برای همکاران توزیع پخش ممکن است. در نتیجه قیمت مصرف کننده هم می تواند بهتر شود.

در عین حال برای سمپاش هایی مثل سم پاش فرغونی قطعات جداگانه وارد و در داخل بر اساس نیاز مشتری سمپل می شود. برای همین قطعات چینی هست و یا می تواند در لانس و شیلنگ کره ای و ترکیه ای و یا ژاپنی هم باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + سیزده =