پخش اره باغبانی دستی و برقی رونیکس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

پخش اره باغبانی دستی و برقی رونیکس
469

پخش اره باغبانی دستی و برقی رونیکس با توجه به فعالیت نمایندگی های مجاز این برند در سراسر کشور به راحتی انجام می شود. خوشبختانه تنوع مدل از این برند در ابزار کشاورزی ، باغبانی و صنعتی زیاد است.
این روز ها ( مهر ۹۷) بازار بسیار پر تلاطم شده است. با این وجود به نظر می رسد، کم کم با مشخص شدن وضعیت قیمت ارز، کم و بیش در مورد کالاها با فروش با ثبات تری مواجه هستیم و انواع کالاهای وارداتی مثل ابزارآلات باغبانی دستی و موتوری هم توزیع سراسری خود را از سر می گیرند. خب با این تفاسیر بد نیست در مورد برند های موجود کمی اطلاعات داشته باشیم.
در این مطلب، اندکی به بررسی مارک رونیکس کره می پردازیم.

اره باغبانی چیست و روش کار با آن

اما پیش از بررسی مارک های موجود در بازار در مورد ابزارهایی مانند اره بد نیست، توضیحاتی در مورد این که اره باغبانی چیست و روش کار با آن چه می باشد، مواردی را بیان کنیم.
اره باغبانی یک ساختار بسیار ساده دارد. در انواع دستی و نیز اره باغبانی موتوری که می تواند موتوری باشد که با برق و یا بنزین کار می کند. دو قسمت کلی وجود دارد.

  • دسته اره باغبانی: که می تواند در انواع مدل های دستی از جنس پلاستیک و یا چوب باشد.
  • تیغه اره: که غالباً از فولاد زنگ نزن ساخته می شود که در عین داشتن استحکام، دارای انعطاف لازم هم در حین کار برای مدل های دسته و مقاومت در برابر شکستگی در انواع موتوری باشد.
    اره های باغبانی دستی با کشیده شدن بر روی شاخه بیمار و یا مزاحم و در حرکت رفت و برگشتی می تواند، قطعه را برش دهد. همچنین در این مدل ها دندانه ها زیر الیاف چوب گیر نمی کنند و سرعت کار با آن ها افزایش یافته است.
    در اره های موتوری همین کار به شکل اتوماتیک با نیروی موتور انجام می شود و کاربر تنها باید مهارت لازم در کنترل چنین اره هایی را داشته باشد.

در زمان کار با اره به خصوص مدل های موتوری بهتر است، نکات ایمنی را رعایت کنید.
چشم خود را در فاصله مناسبی از قطعه قرار دهید و حتی عینک ایمنی را به چشم داشته باشید تا تراشه های چوب در حین پرتاب شدن به اطراف، به شما آسیب نزنند.
دستکش به دست کنید و البته در نظر داشته باشید که حتی الامکان پیش از پایان کار اره را در غلافش قرار دهید.

البته منظور از اره موتوری میتواند این باشد که اره با موتور کار می کند. اما موتور بنزینی ، برقی ، یا حتی یک باتری می تواند باشد که به صورت شارزی کارایی دارد.

اره دستی رونیکس

خرید بهترین انواع اره دستی و موتوری باغبانی رونیکس

پخش اره باغبانی در این مرکز شامل اره در انواع مارک ها، مانند اره باغبانی رونیکس است، که بیشتر به صورت عمده به کل کشور ارسال می گردد.
انواع اره باغبانی چه در برند رونیکس و چه اغلب مارک های معتبر دنیا شامل مدل های زیر در انواع دستی می شود.

  • اره باغبانی خمیده
  • اره صاف
  • اره تاشو
  • اره چند کاره
  • اره غلاف دار

اره های رونیکس دارای تیغه قطع کن شاخه بوده و تیغه های آن ها سفت کاری شده اند. این موضوع سبب خواهد شد تا برش روانی را تجربه کنید که سریع هم پیش می رود.
البته ما انواع اره فارسی بر، عمودبر، فنری و موارد دیگر هم در بین اره ها داریم که در باغبانی استفاده نمی شوند.

اره موتوری رونیکس

پخش اره باغبانی به صورت عمده

پخش اره باغبانی دستی به صورت عمده شامل این می شود که سفارش ثبت شده در تعداد کارتن باشد. در غیر این صورت مشتری به نمایندگی و یا فروشگاه ارائه کننده در نزدیکی خودش معرفی خواهد شد.
پخش اره باغبانی رونیکس کره توسط نمایندگی این شرکت در بیشتر کلان شهر های کشور صورت میگیرد که این نشان از دسترس پذیری بالای آن دارد. در عین حال که کیفیت و قیمت مناسب انواع مدل های رونیکس فروش خوبی را برای همکاران به ارمغان می آورد.
جالب است بدانید که اره باغبانی رونیکس یک شعار تبلیغاتی دارد و آن هم این است که:
رونیکس آخرین ابزاری که می خرید.
این شعار در دل خود کیفیت و دوام این مارک را پنهان کرده است. در نتیجه می توانید در هزینه های خود برای خرید ابزار هم با توجه به قیمت بالایشان صرفه جویی کنید. این مارک ها غالباً انتخاب افراد حرفه ای هستند.

قیمت اره هرس در بازار ایران

همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد، در مورد انواع اره باغبانی و برندی مثل رونیکس صحبت کردیم. اما قیمت اره باغبانی هم یکی از مواردی است که می تواند کمک کند تا تصمیم خرید خود را بهتر و سریع تر بگیرید.

اره هرس باغبانی از نوع دستی به مراتب ارزان تر از انواع اره موتوری است.

شاید یک برند معتبر مثل رونیکس حدود ۳۵۰ هزار تومان ، ارس ژاپن را حدود ۱ میلیون تومان در بازار ببنید. اما اره موتوری در حالتی که زیاد حرفه ای نیست و چینی باشد، بیش از ۱.۵ میلیون قیمت دارد.

پخش اره باغبانی کمک می کند تا شما در بین مارک ها ، خوش ساخت ترین و با کیفیت ترین را انتخاب کنید. البته قیمت پخش همکار با مصرف کنند در ادوات کشاورزی آرتان فرق دارد.

انواع اره رونیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − شش =