ارزانترین کولتیواتور بنزینی در ایران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

ارزانترین کولتیواتور بنزینی در ایران
68

ارزانترین کولتیواتور بنزینی در ایران کدام برند است؟ آیا می دانید یکی از پرفروش ترین دستگاه های کشاورزی و باغبانی که در بازار وجود دارد تیلر می باشد. به گفته برخی کشاورزان قدیمی این دستگاه در سال های گذشته آنقدر ها هم مورد استفاده و مقبول نبود.

اما زمانی که کم کم به سادگی کار با دستگاه و سرعت کاری آن پی بردند رسید به جایی که در برخی سال ها تیلر بنزینی در بازار نایاب می شد. اکنون برند های مختلفی در بازار عرضه می شود. معروف ترین کولتیواتور را می توان کاما اورجینال نامید. البته دیانا و نیز دایموند هم در بازار زیاد است.

اما به دلیل برند بودن قیمت شان نسبت به سایر مارک ها که بعضاً جدید روانه بازار شده اند، گران تر می باشد.

ارزانترین کولتیواتور بنزینی در بازار اکنون برندی مثل MD است که قیمت آن برای مصرف کننده حدود ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

اما برند اگرو که سال ۱۴۰۱ در بازار بنزینی اش کمتر عرضه شد و در دی ماه حتی موجود نبود و قیمتش بالای ۲۵ میلیون تومان شد، اکنون به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

در ایران برند هایی مانند راتو اصل هم جزو مارک های پر فروش با قیمت بالا است.

اما خب برند های مختلفی در بازار جهانی عرضه می شوند که حتی از کشور های اروپایی هستند. اما متأسفانه با قیمت دلار و ارزش ریال ما زیاد بازار پسند نخواهند بود.

کولتیواتور اگرو

لیست قیمت انواع کولتیواتور به روز

در نوسان های دلاری و با شروع روند افزایش قیمت دلار و ارز مبادلاتی بسیاری از شرکت های تولیدی یا واردکننده فروش خود را تا رسیدن به ثبات نسبی می بندند.

این در حالی است که اعلام میکنند در صورت فروش با قیمت دلار به روز ممکن است هر لحظه ضرر کنند.

اما قیمت که اکنون در سال ۱۴۰۲ از حدود تیر ماه ثبات پیدا کرده است، لیست قیمت ها هم نیازی به این که دائم به روز شوند، ندارند.

برای همین هم روند فروش ساده تر شده و تسهیلات بیشتری به همکاران و مصرف کنندگان می دهند.

لیست قیمت انواع کولتیواتور در ادوات کشاورزی آرتان برای همکاران که خرید عمده و تعداد دارند هم به روز اعلام می شود. سایر ادوات موتوری و ابزار دستی هم در کانال مشتریان به روز اعلام قیمت می شود. در نتیجه بد نیست با واحد فروش تماس گرفته در کانال واتس آپ یا ایتا شرکت عضو شوید.

قیمت تیلر دیزلی هم به همین صورت متنوع است. در نتیجه شاید از ۱۸ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان انواع ۵ اسب و مدل های دیگر حتی تا ۳۷ میلیون تومان هم باشند.

قیمت کولتیواتور دروگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =