اره موتوری بنزینی کوچک با قیمت رقابتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

اره موتوری بنزینی کوچک با قیمت رقابتی
133

اره موتوری بنزینی کوچک با قیمت رقابتی می تواند برای باغداران و افرادی که سر و کارشان با تنه های خیلی بزرگ در حین کار نیست گزینه مناسبی باشد تا کار هرس درختان خود را به راحتی انجام دهند.

اره موتوری بنزینی کوچک معمولاً تیغه ای ۲۵ یا ۳۰ یا نهایتاً ۳۰ سانتی دارد. تیغه های کوچک سبب می شود تا در حالت کلی کنترل اره زنجیری برای کاربر ساده تر باشد. چون موتور هم از مدل ۲۵۰۰ میباشد و کلاً وزن دستگاه کمتر از انواع ۵۰ یا ۶۰ سانتی است. اره موتوری سر و صدا دارد. با بنزین و روغن به صورت مخلوط کار می کند و دو زمانه می باشد. ساطور دارای زنجیر می باشد. و البته سرعت حرکت زنجیر و ساطور زیاد است. در نتیجه باید بسیار مواظب دست و چشمان خود باشید. زیرا ممکن است تراشه های چوب به هر طرف بپاشد.

در کشور های خارجی اغلب کاربران خانگی از این نوع اره موتوری استفاده می کنند. البته برای کاربران حرفه ای اره باغبانی بنزینی ۵۰ و ۶۰ سانت بیشتر کارایی دارد. با این وجود مصرف کننده مدل های کوچک بیشتر هست. برای همین تقاضا بیشتر سبب می شود تا قیمت این مدل ها گران تر از انواع بزرگ باشد.

انواع اره موتوری زنجیری

 

قیمت اره موتوری چینی چقدر است؟

خب خوشبختانه این روز ها به سادگی می توانید در بازار با تنوع زیاد انواع برند چینی را از اره باغبانی چه دستی و چه موتوری را بیابید.

این برند ها کیفیت های مختلفی دارند. مثلاً برخی ارزان قیمت و با کیفیت کم و برخی مثل برند های کنزاکس و هیوندا و اکتیو و رونیکس با قیمت بالاتر و البته با کیفیت تر هستند. برند های معتبر گاهاً دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هم هستند. در نتیجه تعمیر ساده و کم هزینه تری دارند.

قیمت اره باغبانی موتوری چینی در بازار از ۲.۵ میلیون تومان آغاز می شود و تا نزدیک ۷ میلیون تومان برای برند های معروف می رسد. همچنین برای همکاران قیمت ها در تعداد خرید فرق دارد. باید در نظر داشته باشید که اگر اره موتوری دارای کیفیت و دوام کافی نباشد نخریدنش بهتر است. زیرا هم خطر ساز است و هم هزینه بر.

دیده شده که کاربران حین کار با اره های نامرغوب به دلیل شکستن تیغه و پرتاب آن به صورت و یا پا دچار آسیب شده اند.

برای همین اره موتوری نباید در لای درخت گیر کند و در عین حال باید دارای انعطاف کافی باشد. ارزانترین اره موتوری که کیفیت قابل قبولی داشته باشد در انواع ۵۰ سانتی است که حدود ۳.۵ میلیون تومان قیمت دارد. برای کار ایمن با این نوع ادوات موتوری بهتر است لوازم ایمنی مثل دستکش و گوشی و عینک محافظ  استفاده کنید.

اره موتوری زنجیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =