انواع اره باغبانی واستر دستی با ارسال سریع

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

انواع اره باغبانی واستر دستی با ارسال سریع
442

انواع اره باغبانی واستر دستی با ارسال سریع به مناطق مختلف کشور میتواند نیاز مصرف کننده ها را به داشتن محصولات و لوازم کشاورزی مرغوب بر طرف کرده و البته طول عمر مد نظرشان را هم تأمین کند.
چرا باید اره باغبانی داشته باشید؟ آیا در هر محلی این وسیله استفاده و کاربرد دارد؟ خب در خانه و یا محل کار اگر گیاه و درختی داشته باشید، ممکن است نیاز به برش و هرس پیدا کند.
یا بخواهید قطعه ای فلزی و یا پلاستیکی را ببرید که توسط قیچی برش داده نمی شود، اره باغبانی به کمک شما خواهد آمد. انواع انواع اره باغبانی دستی در بازار وجود دارد که یکی از مارک یا باکیفیت آن را می توان واستر نامید.

اما در بین انواع مارک های که در بازار وجود دارد، انتخاب مارکی که کیفیت و راندمان کافی متناسب با نیاز شما را داشته باشد، باید خریداری کنید.

اگر از جمله افرادی هستید که کار زیاد و حرفه ای دارید، اره های ارزان پیشنهاد نمی شوند.یکی از برند های خوب و خوش قیمت مارک واستر می باشد.

خرید اره واستر

انواع اره باغبانی واستر دستی

آیا میدانید با وجود داشتن ساختار ساده تیغه و دسته در همه انواع اره باغبانی، هر مارکی دارای تنوع مدل می باشد؟ این تنوع مدل با وجود حفظ ساختار پایه دارای تفاوت های ظریفی است که کاربرد آن مدل را ساده تر و خاص تر می کند.
مثلاً انواع اره باغبانی واستر دستی به صورت زیر طبقه بندی می شود.

  • اره باغبانی واستر مدل Strong: این مدل تیغه ای پهن و بزرگ دارد و دسته آن هلالی شکل است. در نتیجه بریدن شاخه های قطور تر با کمک آن ساده تر خواهد شد.
  • اره باغبانی واستر مدل Wooden Handle: این مدل دسته چوبی و تیغه ثابت دارد. تیغه این مدل قابلیت تعویض داشته و البته طول ۳۴ سانت آن برای اغلب کارهای روزمره باغبانی و خانگی مناسب کرده است.
  • اره باغبانی واستر مدل دسته چوبی VS002: این مدل هم دسته چوبی دارد. ولی غلاف دار هم هست که به راحتی به کمک قسمت تعبییه شده برای آویزان کردن اره می توان آن را حمل نمود. تیغه از نوع خشک بر می باشد.

این برند تایوانی است و در نتیجه بر اساس کیفیتی که دارد تا حدودی می تواند با توجه به کیفیت و قیمتش مدت های زیادی برای شما کار کند. البته که کیفیت هرس کاری به نوع تیغه و کیفیت دنده ها است. این موارد در ساخت برند های معتبر بیشتر رعایت شده است.

خب با توجه به انواع باغبانی واستر و نیز سایر برند ها و مدل هایی که در مرکز ابزارآلات باغبانی آرتان وجود دارد، آیا می دانید نحوه ارسال و انجام خرید چگونه است؟

اره تاشو واستر

نحوه ارسال انواع اره باغبانی دستی و موتوری

نحوه ارسال انواع اره باغبانی واستر دستی و نیز سایر لوازم و تجهیزات باغبانی و کشاورزی چگونه است؟
خرید برای لوازم دستی باید عمده انجام شود. یعنی تعداد سفارش باید در اندازه ای که در کارتن ها بسته بندی شده، باشد. در حقیقت در این مرکز خرید ابزار دستی به صورت تکی ممکن نیست.
اما خرید ماشین آلات و تجهیزات موتوری تکی امکان ارسال دارند. کارتن ها حجم کمی را اشغال می کنند و معمولاً عمده سفارش ها از طریق باربری های معروف و خوش نام مثل موارد زیر ارسال می شود.

  • باربری وطن
  • باربری شمس العماره
  • باربری شمال
  • اخوان
  • پیک جاوید یا جاوید ترابر

اما این به آن معنا نیست که تنها با همین باربری ها ارسال سفارش انجام می شود. هر مشتری می تواند با معرفی باربری مورد اعتماد خود، بار و سفارش خود را در زمان کوتاه و سالم تحویل بگیرد. در حقیقت جهت راحتی مشتری در زمان دریافت سفارش این سوال را از مشتری می پرسیم که با کدام باربری ارسال شود.

اره چوب بری واستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =