انواع دستگاه چمن زن تاپ گاردن با خرید ساده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

انواع دستگاه چمن زن تاپ گاردن با خرید ساده
457

انواع دستگاه چمن زن تاپ گاردن با خرید ساده در اختیار مصرف کننده ها و نیز ابزار فروشی های کل کشور قرار دارد.این دستگاه را باید متناسب با کارایی که دارید، انتخاب کنید.

شادابی و طراوت گیاهان نیازمند رسیدگی مناسب به آن ها است. باید بدانید که بذر خوب بدون رسیدگی و رعایت اصول مراحل داشت، بهترین گیاهان را هم با طول عمر کوتاه مواجه می کند.
اما در مورد چمن سبز و طبیعی یکی از بهترین کارهایی که باید انجام دهید تا سر سبز و شاداب باشند، اصلاح به موقع آن ها است. آبیاری در زمان مناسب، و حتی دادن کود هم نیاز است. اما یکی از اصول مهم در مراقبت از زمین چمن که سر سبز و زیبا باشد،کوتاه کردن به موقع می باشد.

دستگاه چمن زن در همین راستا تولید شده است و در ایران انواع برند ها وجود دارد که مارک تاپ گاردن از جمله آن ها می باشد. در ادامه به معرفی انواع چمن زن تاپ گاردن می پردازیم.

لازم به ذکر است که این مارک انواع برقی و موتوری دارد. در عین حال به دلیل داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش میتواند گزینه مناسبی برای کارهای سبک و خانگی در انواع برقی باشد.

چمن زن ارزان برقی

انواع ماشین چمن زن تاپ گاردن

برای داشتن انتخاب درست از دستگاه چمن زن در برند های مختلف باید با انواع مدل از آن ها آشنا باشید. مثلاً باید بدانید که چمن زن تاپ گاردن که با رنگ بدنه نارنجی و یا در مدل های جدید با رنگ خاکستری نارنجی عرضه می شود چه مدل هایی با چه ظرفیت هایی وجود دارد؟

  1. چمن زن تاپ گاردن برقی ۳۳ سانت و توان ۱۲۰۰ وات. این برند و دستگاه هایی با مشخصات مشابه را مناسب برای زمین های نهایتاً تا ۲۰۰ متر مربع مناسب می کند.
  2. چمن زن تاپ گاردن موتوری ۵۰ سانت که سوخت بنزینی دارد و همچنین تخلیه چمن از کنار آن انجام می شود.
  3. دستگاه چمن زن برقی با عرض برش ۳۸ سانت و ۱۶۰۰ واتی که زمین های تا ۵۰۰ متر مربع را می توان با این گونه ماشین ها اصلاح نمود.
  4. ماشین چمن زن ۳۲ سانت و ۱۲۰۰ وات با کاربری مشابه با مدل ۳۳ سانتی تولید شده است.
  5. چمن زن تاپ گاردن برقی ۴۰ سانت با توان ۱۸۰۰ وات.
  6. چمن زن موتوری ۵۰ سانتی که دارای موتور ۴ زمانه ۲٫۶ کیلو واتی است.

مدل های موتوری برای زمین های متوسط و بزرگ بهترین گزینه هستند.زیرا در قسمت های ناهموار و شیبدار هم به راحتی کار می کنند.

البته از مزیت های چمن زن برقی صدای کم و سبکی است. برای همین در مراکز درمانی هم می توان از این گزینه ها به جای انواع موتوری بنزینی استفاده کرد.

چمن زن برقی

روش خرید ساده دستگاه چمن زن

در روش خرید ساده دستگاه چمن زن باید راهی را پیدا کنید که دارای مشخصات زیر باشد.

  • زمان کمی از شما هدر دهد.
  • ریسک کمی داشته باشد.
  • بتوانید تنوع مدل و قیمت ها را خیلی ساده و سریع مشاهده و مقایسه کنید.

این مشخصه ها در خرید اینترنتی قابل دسترسی است. اما باید بدانید که خرید باید از مرکزی انجام شود که اعتبار کافی داشته و خدمات و پاسخ گویی مناسبی داشته باشد.

همچنین در صورت خرید مشتریان ساکن تهران امکان تسویه در محل هم در ادوات کشاورزی آرتان فراهم می باشد.

فروش چمن زن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هجده =