بازار عرضه قیچی باغبانی خانگی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

بازار عرضه قیچی باغبانی خانگی
295

بازار عرضه قیچی باغبانی خانگی انواع مدل های کوچک و البته با قیمت مناسب را عرضه میکند. این نوع قیچی ها میتوانند مارک های متفرقه ولی با کیفیت خوب باشند.

در حقیقت برای خرید باید هدف خود را از ابتدا معلوم کنید. ممکن است شما تنها برای برش و کار در خانه که چند گل دارید از قیچی استفاده کنید. ممکن است، کار شما حرفه ای تر و برای هرس درختان در باغ تان باشد.

گاهی کار اصلی شما هرس کردن است. چه در باغتان چه در باغ دیگر افرادی که نیاز به رسیدگی به درختانشان دارند.

زمانی که کاربری حرفه ای و طولانی مدت می شود، باید شما کارتان را با ابزار با کیفیت تر و البته گران تر انجام دهید. زیرا رضایت کارفرما و البته کیفیت و راندمان کاری روی گیاهان اهمیت خاصی خواهد داشت.

قیچی باغبانی خانگی اغلب ارزان و نه چندان با کیفیت بالا است.

البته بهتر است برش نرمی ایجاد کند تا گیاهان شما از بین نروند.

اما نیاز به هزینه زیاد در این زمینه نیست. شاید به همین دلیل است که بسیاری از همکاران ما دارای ابزار با فروش زیاد و مصرفی هستند که قیمت کمی دارند. زیرا طیف وسیعی از افراد مشتری و مصرف کننده آن ها هستند.

قیچی هرس دستی

گرانترین قیچی باغبانی موجود در بازار

خب پس شاید از سر کنجکاوی و یا نوع کارتان فکر کنید که گرانترین قیچی باغبانی می تواند گزینه بهتری برای شما باشد.

اما قیمت قیچی لزوماً دلیلی بر کیفیت آن نیست. هرچند برند های معتبر هم کیفیت دارند و هم به دلیل برندشان قیمت بالاتر دارند.

در بازار ایران قیچی باغبانی فیلکو، آرس و باهکو جزو گران ترین ها هستند.

اما کیفیت جهانی هم دارند. البته این مارک ها به دلیل دیگری هم بسیار گران تر هستند. آن هم این است که اصلاً واردات رسمی ندارند. قیمت دلار ۳۲ هزار تومان برای خرید این قیچی ها می تواند گزینه مهمی در قیمت عجیبشان باشد. قیچی های باکیفیت تایوانی هم این روز ها گران تر از قبل توزیع شده اند. لازم است بدانید که قیچی هرس و یا اره هرس باید شاخه را نرم و سریع ببرد. نه این که باعث ریشه شدن شود. زیرا ترمیم نشدن شاخه به معنای از بین رفتن گیاه و محصول خواهد بود.

پس هرس حرفه ای کاری است که علاوه بر تجربه نیاز به ابزار مهم و باکیفیت و خوش ساخت دارد.

قیچی باغبانی خانگی قطعاً ارزان است. اما اگر دنبال کیفیت هم باشید بد نیست مدل های چینی درجه یک و یا تایوانی را خریداری کنید. در هر صورت این مدل ها در کل کشور در دسترس هستند. در ادوات کشاورزی آرتان فروش این ابزار به جز در مدل های خاص عمده است.

قیچی هرس خانگی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =