فروش علف زن دو زمانه دوشی و کوله پشتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش علف زن دو زمانه دوشی و کوله پشتی
156

فروش علف زن دو زمانه دوشی و کوله پشتی در ایران با مارک های مختلفی انجام می شود. این برند ها اغلب چینی بوده و البته با کیفیت های ضعیف تا خوب عرضه می شوند. هر چند برخی برند های آلمانی هم در بازار یافت می شود.

علف زن دو زمانه مدلی است که یک مخزن جهت سوخت دارد.پس بنزین و روغن را باید در مخزنی جداگانه به نسبت ۱ به ۲۰ مخلوط کرد و سپس در باک بنزین دستگاه ریخت.

پس از اتمام کارتان بادستگاه مخزن را خالی کنید. این گونه با ته نشین شدن روغن موتور آسیب نمی بیند.

در حالی که برای مدل دوش و کوله پشتی هر دو این کار را باید انجام دهید. زمان کار با این دستگاه های دو زمانه بیش از ۲ ساعت نیست. کار طولانی و سنگین برای موتور مشکل ساز و خرابی و استهلاک را بالا می برد.

برای کارهای طولانی مدت علفتراش های چهار زمانه گزینه های بهتری هستند. هر چند قیمت های بیشتری دارند و هزینه های تعمیرشان هم بیشتر است.

فروش علف زن دو زمانه با کمک سایت ها و فروشگاه های معتبر در کل کشور ممکن است و در نتیجه دسترس پذیزی شما به این برند ها کار ساده ای خواهد بود.

علف زن چهار زمانه

قیمت علف زن دو زمانه و چهار زمانه در بازار

خب فروش علف زن دو زمانه با قیمت های مختلفی برای مصرف کنندگان است. مثلاً برند هایی مثل knc کره که در حال حاضر با قیمتی نزدیک ۶ الی ۸ میلیون تومان خواهد بود. برخی طرح knc و برخی هم حک دار هستند. هر چند به نظر می رسد این برند اصل کره ای اش در بازار حضور پر رنگی ندارد.

برند های چینی مثل توکیو یک مارک ارزان قیمت و نو ظهور در بازار است. که ممکن است فقط یک دوره ای در بازار سراسر کشور توزیع داشته باشد.

این مارک ارزان و خوش قیمت است. پیشنهاد می شود، برای کارهای سبک از آن استفاده کنید. قیمت توکیو برای مصرف کننده نزدیک ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

برند ها چینی مثل TSJ فروش خوبی دارند. قیمت مناسب به همراه کیفیت خوب شان سبب شده تا حدود یاید دربازار شناخته شوند. برند نام برده شده برای کشاورزان در نوع دوشی حدود ۴ میلیون است. در کلیه مارک ها انواع کوله پشتی قیمتی ۲۰۰ هزار تومان بیشتر دارند.

اما انواع چهار زمانه کلاً ۱ میلیون تومانی حداقل از انواع دو زمانه گران ترند. مثلاً علفتراش چهار زمانه طرح هوندا اگر حک دار باشد نزدیک ۸ میلیون تومان است. قطعاً برای خرید تعداد، قیمت ها شاید تا ۱۰درصد ارزان تر برای همکاران باشد. مارک های معروف چینی مثل رونیکس، کنزاکس و البته اکتیو این درصد های تخفیف را برای همکارن بیشتر لحاظ می کنند. چون قیمت بیشتری هم نسبت به چینی های متفرقه دارند. پس قیمت علف زن بسته به تعداد خرید هم دارد.

یکی از برند های چینی اما با کیفت خوب بازار که البته در این حوزه سال ها است فعالیت می کند را می توان برند رونیکس دانست. علف زن رونیکس هم دو زمانه است. دوشی و پشتی دارد. اما خب نسبت به قیمت سایر مارک های چینی متفرقه قیمت بالاتری دارد.

قیمت علف زن رونیکس از ۶ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان است. مدل دو چرخ هم دارد. مدلی که کمتر برندی آن را عرضه می کند. اما در نظر داشته باشید که قیمت همکاری باز متفاوت با مصرف کننده می باشد.

قیمت علف زن کوله پشتی چینی از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمتر نیست. اما قیمت علف زن کوله پشتی رونیکس حدود ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

در هر صورت کیفیت هم قطعاً از برند های چینی معمول بهتر است. در هر صورت اگر دنبال یک علف تراش مرغوب و خوش قیمت هستید این مارک ها می تواند در انواع دو زمانه گزینه های خوبی باشند. به خصوص که دارای نمایندگی در سراسر کشور هم هست.

علف زن هوندا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هفت =