تجارت چمن زن وارداتی بنزینی ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

تجارت چمن زن وارداتی بنزینی ارزان
426

تجارت چمن زن وارداتی بنزینی ارزان با توجه به این که در ایران هنوز این نوع دستگاه ها در مدل های متنوع تولید ندارد با تنوع خوبی انجام می شود. در عین حال باید دنبال برند های مرغوب هم بود.
تجارت همیشه همان قدرت که برای افراد ماهر و شاید تازه کار دارای سود آوری بوده است، معضلاتی هم داشته باشد. در حال حاضر( سال ۹۷) عدم تناسب قیمت ارز خارجی در بازار و کاهش ارزش پول ایران سبب شده تا قیمت اکثر کالاهای وارداتی مثل ابزارآلات باغبانی و کشاورزی روند افزایشی چشم گیری داشته باشد.
ارزان قیمت بودن در این برهه زمانی با توجه به تنوع مدل و مارک میتواند یک برگ برنده باشد.

تجارت چمن زن در ایران

دستگاه چمن زن که می تواند در انواع بنزینی، برقی و دستی باشد، تولید داخلی ندارد. در نتیجه وارداتی بودن آن طبیعی است.
انواع بنزینی هم ظرفیت موتور متفاوتی دارند و در قیمت آن ها می تواند ارزان تر بودن را ایجاد کند. تجارت چمن زن و ماشین آلات فضای سبز در کشور البته با معضل دیگری هم مواجه است.
کاهش بارندگی و کمی آب، موجب کاهش کشت چمن و فضاهای سبز شده و در کل مشتری و کاربران را در اغلب نقاط درگیر با خشکسالی کاهش داده است.
تجار در این عرضه باید برای افزایش سود خود و داشتن مشتری ابزارآلات متناسب با نیاز، را وارد کنند. گفته می شود در حال حاضر مدیریت فضای سبز در کشور همراه با مکانیزاسیون نیمه ماشینی است تا راندمان کیفی و کمی افزایش یابد.

تجارت چمن زن که از دستگاه های مهم در فضای سبز است می تواند به عنوان دستگاهی کاربردی پر سود هم باشد. هم واردکننده، هم توزیع کننده و هم مصرف کننده می توانند در انواع کارآمد به سود مالی و البته کاربری برسند. در ادوات کشاورزی آرتان می توانید مدل های به روز را بدون واسطه سفارش دهید.

چمن زن بنزینی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =