تولیدکنندگان سمپاش موتوری باغی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

تولیدکنندگان سمپاش موتوری باغی
286

تولیدکنندگان سمپاش موتوری باغی با توجه به نیاز مشتری قطعات متنوع را در رنج قیمت مختلف می توانند روی دستگاه ببند. اما به هر حال اغلب مدل ها وارداتی هستند.

سمپاش موتوری باغی می تواند دو زمانه یا چهار زمانه در انواع پشتی ۲۵ لیتری باشد. این مدل ها تولید داخل توسط شرکت شاخص و یا اگرو انجام می شود. اما بسته بندی و کارتن از داخل و قطعات کامل چینی وارداتی هستند.

در عین حال برای مدل های زنبه ای  و فرغونی ما مخزن و شاسی را در کارگاه های داخلی تولید می کنیم.

مدل و کیفیت قطعاتی مثل لانس، شبلنگ و موتور و پمپ بسته به سلیقه مشتری خواهد بود. همین موارد هم در قیمت و از طرفی کیفیت موثر است.

مشخصه اصلی سمپاش موتوری باغی این است که پاشش بیش از ۷ متر را برای شما ایجاد می کند.

در نتیجه برای زمانی که درختان تنومند مثل گردو دارید و یا دنبال پاشش بلند هستید این نوع کارآمد ترند.

نوعی از سمپاش موتوری باغی به اسم خرطومی شناخته می شوند که پاشش ۲ الی ۳ متر دارند. اما در عوض پوشش عالی دارند. این مدل ها گوگردپاش و شعله افکن هستند و برای امور دیگری چز محلول پاشی در باغ کارایی دارند.

در ادامه به بررسی قیمت انواع سمپاش موتوری باغی می پردازیم.

انواع سمپاش موتوری

قیمت سمپاش موتوری باغی

قیمت  سمپاش هم بسته به مدل و تعداد خرید و مارک است.

شما به عنوان یکی از دستگاه هایی که زیاد در کشاورزی نیاز دارید، باید علاوه بر نیاز امروز تان برای دستگاه کمی هم آینده نگر باشید. زیرا این ادوات کشاورزی در سال اهی اخیر کاملاً دارای افزایش قیمت هستند.

واردات قطعات و بخش های مختلف از این دستگاه از کشوری مثل چین زیاد انجام می شود. در نتیجه متأسفانه کمتر اتفاق می افتد که قطعات اروپایی در بازار پیدا کنید. شاید تایلندی به ندرت. آن هم با هزینه گزاف.

قیمت مدل های چینی هم متوسط هست، اما کیفیت عالی نیست. شاید یک سمپاش چینی را بتوانید چند سالی ببرید، ولی در بیین راه بار ها نیاز به تعمیر پیدا می کند.

اما مزیت اصلی این است که امکان تعمیر و پیدا شدن قطعات در این نوع از ادوات بالا است و جای نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

اما قیمت سمپاش موتوری لانسی معمولاً برای مصرف کننده در سال ۱۴۰۱ از ۳ میلیون تومان شروع  می شود.

مدل های زنبه ای و سمپاش فرغونی هم که قیمتی بیش از ۵ میلیون تومان دارند. در این بین برای همکاران که خرید تکی ندارند. و یا نقد یا چکی خرید می کنند، می توان قیمت با درصد تخفیف مختلف بسته به شرایط مذاکرات اعمال کرد.

سمپاش موتوری باغی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =