قیمت سمپاش کوله ای موتوری کشاورزی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت سمپاش کوله ای موتوری کشاورزی
585

قیمت سمپاش کوله ای موتوری کشاورزی را علاوه بر ظرفیت مخزن آن، می تواند فاکتور های دیگر هم تعیین کند. اما در مورد سمپاش هم طول عمر اهمیت خواهد داشت.
همان طور که می دانید یکی از وسایل باغبانی که در بازار برای کشاورزان کاملاً در دسترس است، انواع سمپاش می باشد. این دستگاه هم محلول سموسم و هم آفات کش را می تواند بر روی گیاهان بپاشد. در نتیجه باید در برابر خوردگی مقاومت داشته باشد.
این دستگاه هم در داخل تولید دارد و هم وارداتی آن با مارک های مختلف در بازار وجود دارد.
یکی از انواع سمپاش هایی که فروش خوبی هم برای کشاورزان و باغداران دارد، سمپاش کوله ای است که در انواع ظرفیت ها از ۱۲ لیتر تا ۲۵ لیتر را بسته به برند میتوان در فروشگاه ها یافت.
اما قیمت سمپاش چه جایگاهی را برای مصرف کننده ها دارد و چگونه است؟

انواع سمپاش کوله ای

فروش سمپاش کوله ای با قیمت مناسب

طبیعی است که برای هر خریدی یکی از فاکتور ها قیمت است. قیمت سمپاش هم به موارد زیادی می تواند وابستگی مستقیم یا غیر مستقیم داشته باشد.

  • مدل سمپاش
  • کشور سازنده
  • ظرفیت سمپاش
  • جنس مخزن و بدنه

قیمت سمپاش مثلاً در یک مدل خاص مثل سمپاش کوله ای بسته به دستی و یا موتوری بودن هم می تواند متفاوت باشد.
سمپاش کشاورزی در ظرفیت پایین عموماً دستی است و با ظرفیت بالا برای باغات بزرگ، موتوری طراحی می شوند. لازم است بدانید که سمپاش کوله ای دارای لانس هم می باشد.

سمپاش پشتی دیانا

 

قیمت انواع سمپاش کوله ای در بازار

علاوه بر سمپاش کوله ای موتوری انواع دیگر سمپاش ها هم در بازار هستند که خوشبختانه می توان با تنوع مارک و با کیفیت های متنوع آن ها را خریداری کرد. ممکن است سمپاش دستی و ۲ لیتری باشد. ممکن است سمپاش ۲۰ لیتری دستی یا شارژی باشد. حتی مدل های بسیار بزرگ زراعی که پشت تراکتوری هستند هم در بازار وجود دارد.

این مدل ها علاوه بر تفاوت در مدل با برند ها و البته کیفیت متفاوت عرضه می شود در نتیجه اگر فرضاً قیمت سمپاش موتوری کوله ای ویستا برای مصرف کننده نزدیک ۵ میلیون تومان است از مارک های دیگر مثل هیوندای بیش از ۷ میلیون تومان می باشد. البته هیوندای مارک کره ای هست. اما در ادوات و ابزار در ایران بیشتر مدل های چینی آن توزیع دارد. با این وجود نسبت به چینی های متفرقه کیفیت بالاتری دارد.

بد نیست بدانید سمپاش کوله ای، دو زمانه و چهار زمانه دارد. این یعنی این که انواع چهار زمانه  دود زایی و صدای کمتر و البته خرابی کمتری مانند هر ابزار چهار زمانه دیگر دارد. اما قیمتش بالاتر و حدود ۱ میلیون تومان بیشتر است. البته هزینه تعمیر انواع چهار زمانه هم بیشتر است.

 

قیمت سمپاش موتوری چرخدار در ایران

خب سمپاش موتوری چرخدار یعنی انواع سمپاش فرغونی که می تواند مخزنی با ظرفیت ۱۰۰ الی ۲۰۰ لیتر داشته باشد.

برای این نوع سمپاش موتوری قطعات با تنوع زیاد و برندها و کیفیت هایی مختلف موجود است. در نتیجه قیمت آن هم فرق دارد. قیمت سمپاش موتوری چرخدار در سال ۱۴۰۲ از ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز می شود. معمولاً روی مدل هایی که در مناسب ترین رنج قیمت هستند، لانس ساده ۹۰ سانتی چین و یک حلقه شیلنگ ۵۰ یاردی ۳ لایه وجود دارد. در صورتی که نوع این دو قطعه را تغییر دهید، می توان اختلاف قیمت حداقل ۱.۵ میلیون تومانی را شاهد بود. سایر قطعات مثل کیفیت شاسی، دوچرخ یا چهار چرخ بودن ، موتور و پمپ هم به نوبه خود در قیمت موثر هستند.

برای قیمت همچنین همکاران توزیع و پخش قیمت های بهتری می توانند دریافت کنند. زیرا تعداد خریدشان بالاتر است. علاوه بر سمپاش فرغونی انواع زنبه ای چرخدار هم وجود دارد که البته مخزن ندارند. اما به سادگی انواع فرغونی به دلیل داشتن چرخ قابلیت حمل دارند.

این مدلها هم قیمت شان بر اساس نوع قطعات است.

قیمت سمپاش دستی ایرانی جدید

خب علاوه بر سمپاش موتوری کوله پشتی انواع سمپاش دستی ایرانی و خارجی هم می توانند از نوع پشتی باشند. مدل های دستی ۲۰ لیتری دارای دو عدد کمربند هستند که به راحتی آن ها را بر دوش خود حمل می کنید. انواع دستی سبک بوده و البته برای کارهای باغی در حد کم و محدود پیشنهاد می شوند. قیمت سمپاش کوله پشتی در انواع دستی از ۵۰۰ هزار تومان تا نزدیک ۲ میلیون تومان است. برندی مثل پالمیک اسپانیا بیشترین قیمت را در انواع سمپاش وارداتی دستی بدنه پلاستیک دارد. هر چند مدل های کره ای استیل حدود ۳.۵ میلیون تومان هستند.

در خرید عمده و تعداد همکاران می توانند هم تنوع در مارک و هم قیمت برای خریداران خود ایجاد کنند. برای همین در تعداد مختلف قیمت ها به صورت تخفیفی ارائه می شود. اما این که در منطقه شما کدام رنج قیمت فروش دارد گزینه اصلی در خرید موفق و عمده است. خواب کمتر سرمایه و سود بیشتری برای فروشندگان و مغازه داران ایجاد می کند.

انواع ایرانی کیفت کم و خوب دارند که بهتر است کیفیت را فدای قیمت ارزان نکنید. چون کشاورزان نیاز اساسی به سمپاش باکیفیت دارند. که البته دوام هم داشته باشد. بهترین حالت خرید مدل های باکیفیت و قیمت مناسب است تا طیف وسیعی از مشتریان را پوشش دهید.

انواع سمپاش باغی

 

بهترین سمپاش موتوری پشتی کدام مدل است؟

خب یکی از مواردی که در حین خرید قطعاً دنبال خواهید کرد این است که بهترین مدل و بهترین مارک را برای خود بخرید. در ایران متأسفانه به جز برند های چینی مارک های دیگر از کشور های اروپایی نمی توان پیدا کرد. خب علت آن را همه می دانیم، تحریم ها و البته کاهش ارزش ریال نسبت به دلار.

اما در بین برند های چینی هم مارک های متفرقه و معروف زیادی در بازار هست.در ادوات کشاورزی و باغبانی بهترین سم پاش موتوری کوله ای مارکی مثل ماک و وی استار است. همچنین کنزاکس و اکتیو هم برند های خوبی هستند. اما برند های متفرقه زیادی هستند که همان کیفیت را از خود نشان داده و قیمت مناسب تری دارند.

مثلاً برند TSJ یا برند ویستا که هم انواع دو زمانه دارند و هم ۴ زمانه. در بین مدل های دو زمانه و چهار زمانه، برخی معتقدند انواع ۴ زمانه بهتر است. زیرا خرابی و استهلاک کمتری دارد. با این وجود تعمیر و سرویس پر هزینه ای دارد. برای همین شاید نسبتاً فروش انواع دو زمانه بیشتر باشد. همچنین در نظر داشته باشید که قطعات یدکی انواع برند چینی در بازار در دسترس است و دغدغه تأمین وجود ندارد. اما خب این برند ها هیچ کدام دارای گارانتی نیستند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + ده =