خرید اره باغبانی ژاپنی با قیمتی ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اره باغبانی ژاپنی با قیمتی ویژه
292

خرید اره باغبانی ژاپنی با قیمتی ویژه چه زمانی ممکن است؟ آیا این روز ها می توان برند های اصل را با قیمت خوب و مناسب خریداری نمود؟ همراه با ما باشید.

بسیار اتفاق افتاده است که برای خرید یک ابزار دستی سراغ برند های معتبر بروید. اما شاید پس از کمی جستجو به همان مارک های ایرانی و یا چینی راضی شده اید. آیا کیفیت مناسب نبوده است؟ طبیعی است که نه. حتی کالاهای نه چندان درجه یک با برند های کره ای و ژاپنی و اروپایی بسیار با کیفیت تر از برخی برند های چینی هستند. اما موضوعی که شما را از خرید منصرف می کند، قیمت آن ابزار است. خرید اره باغبانی از برند های ژاپنی زیر ممکن است.

سامورایی
لایت
ARS
اما این نوع برند ها کیفیت جهانی دارند. در نتیجه اگر قرار باشد اورجینال آنها را اکنون در آبان ۱۴۰۱ با قیمت دلار ۳۶ هزار تومان بخرید باید برای خرید عمده بیش از ۴۸۰ هزار تومان پول بدهید.

قیمت اره در حالت عمده با تکی حداقل ۱۰ درصد اختلاف دارد که بررسی دقیق تر را در بخش بعدی انجام می دهیم.
اما خب به هر حال هر کسی نیازی دارد. برخی دنبال اجناس عمری و لاکچری هستند.
برخی دنبال تعداد بیشتر برای امور روزمره باغ و مزرعه خود هستند.

در این میان لازم به ذکر است که در ایران اره باغبانی هم تولید دارد که کیفیت خوبی دارا است.

اره دستی آرس

قیمت اره دستی ژاپنی چند است؟

خب قیمت خرید اره باغبانی ژاپنی اکنون چقدر است؟ برای این که قیمت ها را دریافت کنید، ممکن است چند راه کار داشته باشید.
اول استعلام قیمت اینترنتی از سایت ها و مراکز معتبری که در اینستاگرام یا تلگرام دارای فعالیت مداوم هستند.
دوم خرید و استعلام از همان فروشگاه هایی که قبلاً می خریدید به روش سنتی.

قیمت اره باغبانی ژاپنی و کره ای تقریباً نزدیک به هم می باشد. برندهای کره ای مثل نووا و رونیکس هم در بازار کیفیتی مشابه با انواع ژاپنی دارند.
بازار پسندی خوبی هم دارند.
اما خب اکنون واقعاً همه چیز گران شده است.
علت اصلی افزایش قیمت ها که البته دلار و ارز های مبادلاتی است.

اما تحریم ها و عدم توافقات هسته ای برجام هم دلیل دیگر در کاهش ارزش ریال مقابل دلار است.
قیمت اره سامورایی اصلی ژاپن همان طور که در بالا اشاره شد، برای همکار حدود ۴۸۰ هزار تومان شده و در حالی که انواع طرح چینی اصلاً کیفیت لازم را ندارند.
یعنی تقریباً عده زیادی به این نتیجه رسیده اند که یک کالای مرغوب بخرند و پول بیشتر بدهند. اما دائماً برای خرید مدل های ارزان هزینه نکنند.

اره باغبانی لایت ژاپن

 

مشخصات اره سامورایی اصل کانزوای ژاپن

خب همان طور که می دانید کشور چین در بین کشور های جهان از اقتصاد قوی برخوردار است، این در حالی است که با تولیدات خود با کیفیت های مختلف توانسته بخش بزرگی از اقتصاد جهان را به دست گیرد.

در این کشور برند های مختلف سعی در تولید و کپی برداری از برند های معتبر جهان دارند. در برخی موارد سیاست شرکت تولیدی، عرضه محصولات ارزان تر از آن برند پر فروش و معروف و در برخی موارد هم یک مارک جدید باکیفیت درجه یک تولید می کنند.

در مورد اره سامورایی مارک های مشابه ارزان قیمت، زیاد تولید شده است.

البته مشخصات اره سامورایی اصل ژاپن را به راحتی می توان از انواع فیک تشخیص داد. زیرا هم مدل های چینی نام مشابه و نه دقیقاً هم نام با این برند را دارند و هم کیفیت اصل از فیک حتی چشمی هم قابل تشخیص است.

کیفیت تیغه ها و مواد اولیه ای که در ساخت دسته استفاده شده است را می توان به خوبی مقایسه کرد. اما برای این برند مدل های دسته چوبی و پلاستیکی غلاف زیادی در بازار هست . برخی شرکت های وارداتی کشور، کارتن و بسته بندی با نام ایرانی مشابه هم برای آن در نظر می گیرند.زیرا اخیراً به اجناس وارداتی سخت گیر های می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =