خرید اقساطی تیلر کولتیواتور ارزان قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اقساطی تیلر کولتیواتور ارزان قیمت
53

خرید اقساطی تیلر کولتیواتور ارزان قیمت در برخی از بازه های زمانی امکان پذیر است. اما در اغلب موارد اکنون به دلیل این که نوسان های ارزی زیاد می باشد، خرید ها فقط نقدی است.

در بسیاری از خرید های بزرگ که چند ده میلیون تومان است، بعضاً شرایط خرید می تواند اقساطی و یا چکی باشد. در خرید اقساطی مبلغی که حدود ۳۰ درصد می باشد، نقدی دریافت شده و مابقی در اقساط چند ماهه امکان تسویه وجود دارد. این در حالی است که از همان ابتدا دستگاه در اختیار مشتری قرار می گیرد.

 

اما در خرید ادوات کشاورزی می توان از وام هم استفاده کرد. این گونه فروشنده پولش را نقدی دریافت می کند. اما خریدار در طی چند قسط وام را به بانک پرداخت می کند.

خرید اقساطی تیلر کولتیواتور هم یک راه برای کشاورزان در انتخاب مدل مناسب این شخم زن ها است. که البته اکنون بودجه کافی برای خریدش را ندارند.

تیلر ارزان قیمت هم طبیعی است که در مارک های متفرقه بیشتر قابل دسترسی است. زیرا برند های معروف به دلیل برند سازی که کرده اند، قیمت های شان بالا تر است. اما فقط برند نیست. کیفیت اثبات شده و بازار پسندی هم این تفاوت قیمت را ایجاد می کند.

قیمت کولتیواتور دروگر

قیمت تیلر ۷ اسب گازوئیلی به روز

تیلر ارزان قیمت اکنون در  بهمن ۱۴۰۲ حدود ۱۳ میلیون تومان در انواع بنزینی ۷ اسب است. که مارکی تازه وارد به نام md دارد. اما با همین مشخصات اغلب برند های معتبر و چند ساله بازار کمتر از ۱۵ میلیون تومان برای مصرف کننده ارزان تر نیست. البته از مرداد ۱۴۰۲ تا اوایل بهمن ماه قیمت دلار ثابت و در ۴۹ الی ۵۱ هزار تومان بود. قیمت ها نسبت به سال گذشته در همین بازه بسیار مناسب تر اعلام می شد.

اما در حال حاضر قیمت دلار ۵۵ هزار تومان را رد کرده و قیمت ها روند افزایشی پیدا کرده اند. قیمت تیلر ۷ اسب گازوئیلی کاما اورجینال ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای مصرف کننده است.

این در حالی است که اگر ۵ اسب این مدل های دیزلی را بخواهید حدود ۲۱ میلیون تومان هزینه دارد.

قیمت مارک های دیگر هم بعضاً در همین رنج می باشد. اما کاما گران ترین مدل موجود است. تیلر ارزان قیمت مدل های بنزینی هستند. اما شخم زن های دیزلی هم تنها انواع ۵ اسب شان ارزان قیمت تر از سایر مدل ها است.

به هر حال در خرید فروشگاه ها بهترین زمان قبل از دی ماه و در تابستان یا اوایل مهر  است. پس از آن فصل فروش سبب افزایش قیمت ها می شود. خرید نقد هم قیمت های بهتری نسبت به خرید اقساطی در اختیارتان می گذارد.

انواع کولتیواتور دیزلی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + سه =