خرید انواع علف زن بنزینی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید انواع علف زن بنزینی
47

خرید انواع علف زن بنزینی در بازار ایران با توجه به عرضه انواع مارک های چینی، با کیفیت ها و قیمت های مختلف برای کشاورزان و باغداران کار سختی نیست. تنها کافی است شرایط فروش متناسب با نیازتان را بررسی کنید.

آیا با انواع مدل علف زن بنزینی آشنایی دارید؟ می دانید کار اصلی و کابری این دستگاه چیست؟ قطعاً با گسترش اینترنت و آسانی دریافت اطلاعات در بازار های مختلف ششناخت دستگاه ها و کاربر شان کار سختی نخواهد بود.

انواع علف زن بنزینی در مدل ها زیر جدا از این که چه مارکی باشند در بازار عرضه می شوند.

علف زن دو زمانه دوشی و پشتی

علف زن چهار زمانه دوشی و پشتی

علف زن دوچرخ

فروشگاه های مختلفی در بازار کشور که ادوات و ماشین آلات فضای سبز و کشاورزی عرضه می کنند این مدل ها را دارند. البته در انواع دوچرخ کمی شرایط فرق دارد. زیرا کاربر خاص تر دارد و شاید همه جا پیدا نکنید. بسیاری از برند های متفرقه هم این مدل را ندارند. تنها در مارک هایی مانند رونیکس، کنزاکس، اکتیو  و ds می توانید این مدل ها را پیدا کنید.

اما کاربرد دو مدل دیگر کجا است؟ در بخش بعدی بررسی خواهیم کرد.

خرید علف تراش چهار زمانه

 

کاربرد انواع علف زن بنزینی

یکی از دلایلی که شما دستگاهی را خریداری می کنید، قابلیت های آن دستگاه است که چقدر می تواند کارهای شما را سریع و آسان انجام دهد.

کار علفتراش از بین بردن علف هرز در باغ و مزرعه است.

اما کاربری های دیگر هم از این دستگاه می توان داشت. مثلاً شخم زنی. البته برای جاهای محدود مثل اطراف درخت و یا دروکردن محصولاتی مثل گندم و جو که آن هم با یک الحاقی جمع کن میسر است.

همچنین می توانید کاتر اره ای بر سر آن متصل کنید و هرس شاخه های بلند درختان که قطور هستند و با قیچی نمی شود انجام داد را انجام دهید.

علف زن دو زمانه دارای مشخصه هایی مثل ارزان تر بودن است. الحاقی ها هم برای انواع دو زمانه بهتر کارایی دارد.

اما اگر دستگاهی عمری برای کارهای سنگین می خواهید علف زن چهار زمانه پیشنهاد می شود.

این که کدام علف زن بهتر است، هم کاملاً به انتظار شما از دستگاه بستگی دارد. حجم کارتان و البته بودجه ای که کنار گذاشته اید.

حتی در بازار علف زن ۵ کاره هم وجود دارد. که الحاقی های مورد نیاز همراه دستگاه یکجا عرضه می شود. اما بد نیست بدانید انواع علف زن بنزینی در نوع دوچرخ مناسب برای شخم زنی و یا درو نیست. این ها فقط به سادگی علف زنی می کنند و چون چرخ دارند حمل شان ساده تر است.

علف زن بنزینی باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =