خرید انواع قیچی باغبانی هامبورگ به صورت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید انواع قیچی باغبانی هامبورگ به صورت عمده
441

خرید انواع قیچی باغبانی هامبورگ به صورت عمده و همچنین سایر مارک ها مثل berger، سابوتن و برند های معروف دیگر در این مرکز به روز و با ارسال به کل کشور ممکن خواهد بود. این برند تایوانی از برند های معتبر در کشور در این نوع ابزار میباشد که کیفیت بالایی دارد.

شاید همه شما بدانید که قیچی باغبانی چیست. اصلاً این که قیچی چیست و چه کاربرد هایی دارد، برای هیچ کس پوشیده نیست. زیرا بشر از گذشته از این گونه ابزار ها برای برش استفاده می کرده است.
کار قیچی برش :

  1. قطعات چوب و هرس شاخه های تازه و یا خشک در انواع قیچی باغبانی
  2. بریدن قطعات پلاستیکی
  3. بریدن پارچه برای قیچی های خیاطی
  4. بریدن قطعات فلزی مثل آهن در مورد انواع قیچی صنعتی آهن بر

می تواند باشد.
اما همان گونه که اشاره شد، قیچی باغبانی مخصوص هرس و البته چیدن میوه می باشد.
در بین انواع برند هایی که در بازار برای قیچی باغبانی وجود دارد، یکی از برند هایی که دارای تنوع مدل است، را می توان قیچی باغبانی هامبورگ نامید.

انواع قیچی باغبانی هامبورگ

قیچی باغبانی هامبورگ هم مانند سایر مارک های معروف دنیا به دلیل این که میداند نیاز بازار مصرف ابزارآلات باغبانی چیست، دارای انواع مدل ها به شرح زیر می باشد.

  • قیچی باغبانی هامبورگ مدل ۳۳۲۰: این مدل در انواع کوچک مخصوص هرس طراحی شده است و دارای دسته ای قرمز رنگ می باشد.
  • قیچی هامبرگ HAMBURG 1110: این نوع از قیچی های این مدل از انواع دسته بلند هستند که با دسته آبی رنگ در بازار وجود دارند.
  • قیچی مدل ۳۴۱۰ که دارای وزن ۱۸۰ گرمی است و ضخامت آن ۲ سانت می باشد. تیغه فولادی و دسته پلاستیک می باشد. وزن و ابعاد این مدل حاکی از آن است که مخصوص هرس طراحی شده اند.
  • قیچی باغبانی هامبورگ مدل ۳۳۶۰ که دارای وزن ۴۱۰ گرم بوده و طراحی ارگونومیک دارد. این مدل را می توان هم برای ساقه، هم برای شاخه و هم برگ درختان استفاده کرد.
  • قیچی باغبانی هامبورگ مدل H3450 : این مدل دسته روکش دار داشته و تیغه های آن سخت کاری شده از جنس SK5 هستند که استحکام تیغه را افزایش داده است. از طرفی این مدل دسته ای با روکش pvc دارد که البته از جنس آلومینیوم ساخته شده است. از مزیت های دیگر این مدل داشتن تیغه و فنر اضافه خواهد بود.

در مورد انواع قیچی باغبانی هامبورگ نام برده شده طراحی ظاهری شاید از نکاتی باشد که ایجاد تفاوت در مدل های این برند می کند. اما، باید بدانید که جنس تیغه و بدنه در هر مدل طوری انتخاب شده که در حین کار دچار لغزش نشوند.در عین حال باید هم استحکام داشته باشند و هم دارای وزن مناسب و سبکی باشند.

از سویی علاوه بر جنس، طراحی ارگونومی است که هم اکنون همه مارک های ابزار باغبانی و کشاورزی دنیا باید طبق استاندارد های بین المللی این مشخصه را داشته باشند.

قیچی باغبانی تایوانی هامبورگ

خرید قیچی باغبانی هامبورگ عمده

از آن جا که قیچی باغبانی و سایر ابزار و لوازم کشاورزی دستی کارتنی بسته بندی می شوند، در ادوات کشاورزی آرتان فروش جزئی به مصرف کننده در این نوع لوازم نداریم. خرید قیچی باغبانی، اره و سمپاش های کوچک را در صورتی که عمده باشد ثبت خواهیم کرد.البته قیمت قیچی باغبانی و سایر ابزار در حالت عمده بسیار مناسب برای همکاران خواهد شد. برند های خاص که فروش تکی دارند هم قیمت رقابتی برای مصف کنندگان خواهند داشت.

در خرید عمده با توجه به ارسال به سراسر کشور به وسیله باربری ها می توان انواع مارک های موجود را ارائه کرد. خرید قیچی باغبانی هامبورگ هم مانند سایر مارک های موجود در این مرکز عمده و البته با تخفیف بر اساس میزان خرید برای همکاران می باشد.

برخی همکاران با توجه به این که نیاز منطقه خود را سنجیده اند مدل های خاصی را سفارش می دهند. که این امر سبب می شود تا خیالشان از میزان فروش و استقبال مصرف کننده ها راحت باشد.
اما اگر تازه شروع به کار و تأسیس یک فروشگاه محصولات و ادوات کشاورزی کرده اید، بهترین کار این است که از هر مدل یک کارتن خرید کنید تا بازار دستتات بیاید.

البته برند هامبورگ هم مانند برخی دیگر از برند ها در بازار کمیاب شده است. زیرا این ها دیگر واردات ندارند. برای همین چون از برند های قدیمی بازار هستند، بهتر است، در صورت عرضه در مرکز معتبر به کیفیت آن شک نکنید.

شاید برایتان جالب باشد، اما در سال ۱۴۰۱ این برند های تایوانی قیمتی بالا پیدا کرده اند و به نوعی خاص پسند هم شده اند. البته به دلیل حمایت از تولید ملی اصل برند ها دیگر واردات ندارند. در نتیجه کم کم از بازار حذف شده اند. برند های معمول تایوان مثل داتیس و یا کلاسیک هم واردات ندارند. بهکو هم قطعات را وارد کرده و در ایران بسته بندی و مونتاژ می کند.

قیچی هرس هامبورگ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پنج =