خرید اینترنتی قیچی باغبانی رونیکس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید اینترنتی قیچی باغبانی رونیکس
421

خرید اینترنتی قیچی باغبانی رونیکس کره به همراه سایر ابزارآلات دستی و موتوری تولید شده از این برند به صورت عمده بوده و ارسال به کل کشور انجام میشود.اگرچه رونیکس مارکی کره ای است، اما برخی محصولاتش مثل قیچی هرس در چین و دستکش باغبانی در ایران تولید و روانه بازار شده است.

برند رونیکس از جمله مارک های ابزارآلات باغبانی است که در بازار کشور توانسته به خوبی رضایت مشتریان را برآورده کند. این امر سبب شده است تا خرید اینترنتی هم از سایت های معتبر ممکن باشد.
حال موضوع مهم این است که انواع مدل از قیچی باغبانی رونیکس کدام است؟

 

انواع قیچی باغبانی رونیکس دستی

در این قسمت برخی از انواع مدل های قیچی باغبانی رونیکس را معرفی می کنیم.

  • قیچی باغبانی مدل RH-3106 که در انواع هرس کوچک است،و البته مشخصه بازر این مدل این است که میزان باز شدن تیغه را می توان به دلخواه تنظیم نمود.
  • قیچی باغبانی رونیکس مدل Bypass مدل RH-3101 که دارای تیغه سخت کاری شده بوده و در برابر زنگ زدگی مقاومت زیادی دارد. همچنین می توان تیغه آن را عوض نمود.
  • قیچی باغبانی مدل RH-3104 اسلایدر که این مدل دارای دسته خاکستری رنگ می باشد. همچنین قفل ایمنی بزرگی داشته و وزن آن ۲۳۰ گرم است.
  • قیچی باغبانی رونیکس مدل RH-3105
  • قیچی باغبانی مدل RH-3100 این مدل از تیغه فولادی درست شده است.
  • قیچی باغبانی XRA RH-3107 رونیکس این مدل را برای هرس های حرفه ای می توان پیشنهاد کرد که شاید دلیل اصلی آن میزان مقاومت بالا و خوش دستی آن می باشد.
  • قیچی باغبانی مدل RH-3102 دسته این مدل دایکاست است و تیغه ها فورج شده و محکم هستند.

همانگونه که در بالا هم اشاره شد بسیاری از محصولات رونیکس کیفیت بالا دارند. در این مطلب فقط در مورد قیچی های هرس آن صحبت شده است. وگرنه انواع علف زن، اره موتوری و حتی لوازم صنعتی دیگری دارد که بسیار خوش کیفیت هستند.

قیچی شاخه زن رونیکس

خرید اینترنتی قیچی باغبانی رونیکس

در مورد خرید انواع لوازم کشاورزی و باغبانی، می توان گفت که روش اینترنتی یکی از مهمترین روش هایی است که به منظور سفارشات عمده و جزئی از سایت های مختلف می توان انجام داد.
خرید اینترنتی برای قیچی رونیکس به صورت عمده خواهد بود که بتوان برای سراسر کشور ارسال نمود و هزینه های ارسال مقرون به صرفه تر برای همکاران می باشد.

البته باید مراکز معتبر را در این زمینه پیدا کنید که محصولات سفارشی شما را به موقع و با قیمت مناسب به دستتان برسانند.

قیچی رونیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهار =