فاش بهترین کولتیواتور باغی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فاش بهترین کولتیواتور باغی
353

فاش بهترین کولتیواتور باغی در این مطلب کمک می کند تا شما بتوانید انتخاب درستی از انواع تیلر موجود در بازار داشته باشید. همچنین کیفیت و عملکردشان را هم متوجه باشید.

زمانی که می خواهید باغ خود را شخم زنی کنید، دیگر کمتر به سراغ بیل می روید. شاید بیل برای کارهای محدودی در باغ استفاده شود، که البته ابزار دستی پر فروش و کاربردی است. اما در سطح وسیع تا چه زمانی قرار است،بیل بزنید؟

طبیعی است که حتی بشر اولیه هم اول از همه کار آماده سازی را با گاو آهن انجام می داد. با الهام از همان دستگاه ها و ابزار سنتی، کم کم ادوات و ماشین آلات پیشرفته روانه بازار مصرف شدند.
اکنون برای استفاده از انواع تیلر باغی می توان مدل های مختلفی بررسی کرد. بسیاری از مدل ها وارداتی برخی مونتاژ داخل هستند.
اما در این مطلب بیشتر در مورد بهترین کولتیواتور باغی که در بازار می توانید بخرید مواردی را بررسی می کنیم.

پس از بررسی بهترین کولتیواتور باغی برای شما مشخصات بهترین مدل ها گفته میشود. سپس انواع مدل هایی که در بازار در حال حاضر در دسترس می باشند را بررسی می کنیم.
اما پرفروش ترین دستگاه ها می تواند کمک کند تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید.
پس در این مطلب همراه با ما باشید.

مشخصات بهترین کولتیواتور باغی

یکی از دلایلی که شاید بتوان بهترین کولتیواتور باغی را خریداری و انتخاب کرد، مشخصات فنی دستگاه است. مشخصات فنی نشان دهنده تنوع مدل و کارایی و البته کیفیت می باشد.

در این بخش بهترین کولتیواتور باغی را بررسی میکنیم.
شاید از دید بسیاری از افراد فعال در حوزه ادوات کشاورزی و ماشین آلات، بهترین کولتیواتور باغی مارک کاما اورجینال و البته برند کوپ اصل باشد.دیانا مارک مورد پسند بعدی است.

با این وجود در برخی موارد واقعاً نیاز نیست این نوع از کولتیواتور ها خریداری شود.
چند دلیل برای این موضوع وجود دارد.
اول این که حجم کاری در انتخاب مدل و مارک کولتیواتور موثر است.
دوم این که عدم دسترسی شما به مدل های باکیفیت که در سال های قبل موجود بوده اند و امروز دیگر واردات ندارند.
در حال حاضر برای مشخصات موارد زیر باید بررسی شود.
قدرت موتور

نوع سوخت
هندلی و یا استارتی بودن
کلاج مستقیم و یا معمولی
عملکرد مناسب به صورت واقعی
خدمات پس از فروش و یا حتی گارانتی
حتی قیمت
همه این موارد برای این که شما بهترین مارک را برای خودتان انتخاب کنید مهم می باشد.
انواع بنزینی استارتی هستند و عموماً گیربکسی آن، که بهتر از تسمه ای است.از طرفی این مدل هندلی هستند.

قدرت موتورشان ۷ اسب است و بیشتر یا کمتر از این قدرت در بازار در دسترس نیست. البته شاید برخی برند ها حتی ۹ و ۱۲ اسب این نوع موتور را هم توزیع کردند. ولی عملکرد رضایت بخشی نداشتند.
در قابل برندی هایی مانند کاما و کوپ که دیزلی هم دارند. در انواع دیزیل جزو بهترین مارک ها هستند.

مدل های دیزلی برای زمین های متوسط و بزرگ کارایی دارند. هر چند به نظر از انواع بنزینی عملکردشان بهتر باشد. اما برای زمین کوچک مناسب نیستند. یکی از دلایل عدم مناسب بودن برای زمین های کوچک وزن دستگاه و ابعاد آن ها است.

تیلر کولتیواتور

انواع مدل تیلر کولتیواتور

انواع مدل تیلر کولتیواتور که در فروشگاه های مختلف وجود دارند کدام ها هستند.
اگر از نظر سوخت بررسی کنید، بنزینی و دیزلی
اگر از نظر نوع روشن شدن بررسی شود، استارتی و هندلی
از نظر نوع انتقال نیرو، گیربکسی و یا تسمه ای
از نظرر قدرت ۵ الی ۱۲ اسب
پس مارک را که کنار بگذاریم، تنوع مدل هم زیاد است.
تقریباً میزان کیفیت هر مارک و بازار پسندی آن ها هم متفاوت است. اما به گونه ای نیست که اختلاف قیمت چندانی را ایجاد کند. به جز مارک کوپ که با استاندارد های اروپا ساخته شده است و خب قیمتش هم بیشتر از انواع دیگر موجود است.

اما در این نوع کولتیواتور ها کلاً دو چرخ وجود دارد. برای شخم زنی باید چرخ ها را جدا و تیغه ها را متصل نمود.
اما در نوع دیگری که تیلر های دوچرخ با مارک bcs می باشد، همزمان چرخ ها و تیغه وجود دارند.
تیغه در پشت دستگاه متصل می شود و شاید یک مزیت این مدل ها همین عدم نیاز به جا به جایی چرخ و تیغه ها در حین کار و پس از اتمام باشد.
خب با این همه مشخصات متفاوت و مارکی که در بازار هست، کدام مدل ها را انتخاب میکنید؟
شاید یک مشخصه دیگر بتواند به شما کمک کند. هر چند نمی توان عملاً گفت سایر مارک ها بی کیفیت هستند. زیرا بیشتر مارک ها کیفیت و استاندارد ساخت مشابه دارند.
پرفروش ترین ها می تواند کمک تان کند.

شخم زن دیزلی

پرفروش ترین مدل های کولتیواتور

خب استفاده از پرفروش ترین ها کمک می کند تا شما بتوانید، متوجه شوید که احتمالاً این مارک ها و مدل ها باکیفیت و عملکرد بهتری هستند.
البته برخی از فروش ها دیگر این روز ها بیشتر به دلیل خوش نامی آن برند است. و سطح کیفیت سایر برند ها هم مشابه با این مارک های پر فروش می باشد. تازه مارک های پر فروش قیمت نسبتاً بالاتری هم دارند. بخش اعظمی از اختلاف قیمت به دلیل مارک و برند است. نه کیفیت کاملاً متفاوت.

قیمت تیلر باغی در بهترین کولتیواتور باغی از ۱۶میلیون و ۷۰۰ هزار تومان دیزلی ۵ اسب هندلی شروع می شود. این نرخ تا ۲۵ میلیون تومان برای برندی چون کاما اورجینال و حتی تا بیش از ۳۲ میلیون برای کوپ اصلی خواهد بود.
اما مدل های بنزینی نهایتاً بین ۱۰میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۴.۵ میلیون تومان در در برندی مثل راتو اورجینال خواهند بود.

قیمت شخم زنی

 

انواع تیلر ارزان قیمت در بازار

شاید با توجه  به مشخصات و کاربرد هایی که کولتیواتور باغی دارد دنبال این باشید که دستگاهی با کیفیت و البته خوش قیمت خریداری کنید. تیلر ارزان قیمت در بازار اکنون در سال ۱۴۰۲ کمی به سختی پیدا می شود. البته هنوز مدل های بنزینی قیمت مناسبی دارند. با این وجود مدل های گازوئیلی دارای کاربری بیشتری هستند.

همچنین این که تیلر تسمه ای بهتر است یا گیربکسی باید بگوییم هر چند انواع تسمه ای ارزان تر هستند اما مدل های گیربکسی بهتر هستند.

بهترین تیلر باغی در بین انواع تیلر باغی که در بازار هست شاید مارک کاما اورجینال و دیانا باشد. اما تیلر ارزان قیمت  را باید از برند های دیگر خریداری کنیید. که خب شاید کیفیت کمی فرق داشته باشد. اما بخش اعظم اختلاف قیمت این است که برند ها زیاد شناخته شده نیستند.

قیمت تیلر ارزان در بازار اکنون برای همکاران در انواع بنزینی کمتر از ۱۳.۵ میلیون نیست. همچنین در انواع دیزیلی هم برند ها دارای رنج قیمت نزدیک به هم هستند.

کولتیواتور باغی

لیست قیمت انواع کولتیواتور در بازار

خب با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد یکی از دلایلی که تصمیم می گیرید خرید تیلر را انجام دهید، بودجه و قیمت است. اما این مورد آخرین چیزی است که باید بررسی کنید. زیرا اگر دستگاهی را بخرید که ارزان باشد ولی کارایی لازم را نداشته باشد، درست نیست.

در نظر داشته باشید که قیمت انواع کولتیواتور در مارک های مختلفی گاهاً به برند و کیفیت بر می گردد. اما مدل و قدرت بیشترین تفاوت در قیمت را ایجاد می کند.

اگر شما چند هکتار زمین یا باغ دارید، به صرف این که قیمت کولتیواتور در انواع بنزینی ارزان تر است ، این مدل را بخرید، ضرر کرده اید.

در نتیجه بهترین کار انتخاب مدل مناسب برای شما است. سپس پیدا کردن راه کاری برای تأمین بودجه .

خرید این دستگاه در تابستان با بهترین شرایط و اقساطی و چکی هم میسر است.

پس زمان خرید می تواند بهترین شرایط تسویه را برای شما مهیا کند.

می ماند میزان مبلغی که پیش پرداخت باید داشته باشید که خب کار زیاد سختی نیست.

پس لیست قیمت انواع کولتیواتور در نهایت به کار شما می آید. برای مقایسه شرایط خرید و قیمت نهایی مدلی که انتخاب کرده اید. انتخاب این که کدام مرکز فروش با شرایط شما سازگار تر است. شاید حتی گران تر بخرید ولی اقساطی و چکی. این شما هستید که باید در خرید کولتیواتور و هر کالایی بهترین شرایط را تجربه کنید.

تیلر کولتیواتور بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =