خرید دستگاه علف زن با قیمت رقابتی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید دستگاه علف زن با قیمت رقابتی
207

خرید دستگاه علف زن با قیمت رقابتی برای همکاران این روز ها با توجه به تنوع برند می تواند کار ساده ای شده باشد. اما گاهاً تردید هایی هم وجود دارد. که موضوع کیفیت در رأس آن قرار دارد.

خرید دستگاه علف زن به دلیل این که یکی از ادوات موتوری پر استفاده در بازار می باشد، برای اغلب ابزار فروشی ها و کاری است ساده و البته پر ریسک. اگر این دستگاه خرابی زیادی داشته باشد، چون کشاورز دنبال انجام کار های زراعی باغی با کیفیت بالا و سریع است، می تواند ناراضتی زیادی را به همراه داشته باشد، دوستی که در حوزه خدمات باغبانی و آبیاری کاری می کرد، همیشه می گفت که کشاورزان علاوه بر سم و کود و بذر باید دنبال ادوات و ابزار عالی هم باشند.

زیرا بخش اعظمی از راندمان کار ها به همین ادوات مربوط می شود. علف زن هم دستگاهی است که با نخ علف زنی و نیز تیغه کار می کند. کار اصلی اش از بین بردن علف های هرز باغ و مزرعه است. اما کار های دیگر مثل دروگری و شخم زنی در حد محدود هم می توان از آن انتظار داشت.

 

برای همین اگر دستگاه را متناسب با میزان کارتان انتخاب نکنید، قطعاً زود به زود خراب می شود. خرابی و استهلاک زیاد سبب افزایش هزینه های شما و کاهش سرعت کارتان میگردد. در ادامه هم شما از فروشنده ناراضی می شوید.

دستگاه علف زن ارزان

 

 لیست قیمت خرید دستگاه علفتراش

خب وقتی به قیمت ها نگاه می کنید، برای خرید دستگاه علف زن هم دنبال قیمت های بهتر می گردید. شاید با بودجه کنونی شما متناسب تر باشد. اما در نظر داشته باشید که لیست قیمت این ادوات موتوری هم دارای نوسان ها و تغییراتی است.

زیرا این محصولات هم به دلیل واردات توسط افراد مختلف با ارز و دلار خریداری شده اند. قیمت دلار در کشور های دیگر تغییر ندارد.

اما آن چه تغییر می کند، ارزش ریال ما است. موضوعات سیاسی زیادی هستند که در قیمت دلار اثر دارند و ریسک معاملاتی آن را بالا می برند. برای تجار و واردکنندگان و حتی تولیدی ها این تغییر قیمت ها مهم تر می شود. زیرا باید در زمان ترخیص کالای خود حواله هایی دلاری اغلب با قیمت بازار آزاد وارد کنند.

همچنین کیفیت موضوع بعدی در قیمت هر کالایی است. حتی نان معمولی که می خرید شاید قیمت مصوبه داشته باشد، اما هر چه وزن و کیفیت پخت بهتر باشد، قیمتش هم بیشتر از میزان مشخص شده خواهد بود.

 

قیمت علف زن هم برای همکاران با مولفه های مختلف مثل کیفیت، برند و تعداد خرید و زمان خرید می تواند متغیر باشد.

بهترین زمان برای خرید علف زن قبل از شروع فصل فروش یعنی در اسفند ماه است.

فروش علف زن بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =