خرید سمپاش برقی با قیمت مناسب

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید سمپاش برقی با قیمت مناسب
36

خرید سمپاش برقی با قیمت مناسب در این مرکز با توجه به تنوع برند می تواند قدرت انتخاب شما را ساده تر کند. توجه داشته باشید که سمپاش برقی و شارژی مکانیزم عملکرد متفاوتی دارند.

هر کالایی که به صورت برقی کار می کند، در حقیقت دارای امکان اتصال دائم به برقی شهری یا موتور برق است. اما مدل های شارژی قطعاً باتری دارند و این یعنی این که شما می توانید بدون نیاز به برق در بیابان هم از دستگاه استفاده کنید. ولی چالش اصلی در مورد ابزار شارژی این است که اگر باتری تمام شود بتوان باتری را به سادگی شارژ کرد.

در حال حاضر برای این که بتوانید یک سمپاش برقی را انتخاب کنید دو مدل سمپاش زنبه ای و فرغونی پیشنهاد می شود. البته که در اغلب مناطق کشور در باغ و یا حتی مزارع دسترسی به برق امکان پذیر است. اما این دو مدل به دلیل محدودیت های ظرفیت مخزن شاید بیشتر باغی باشند و در مزرعه اصلاً کاربرد نداشته باشند.

در مزارع معمولاً سمپاش های پشت تراکتوری کاربرد دارند که قدرت پاشش و پوشش کافی داشته باشند.

خرید سمپاش برقی با الکتروموتور چینی یا موتوژن تبریز امکان پذیر است. اما سمپاش شارژی ۱۵ یا ۲۰ لیتری هستند.

به نظر می رسد این مدل ها تنها برای سمپاش محدود در باغ کارایی دارند. اما نسبت به دستی ها پاشش و پوشش بهتر داشته و کاربردشان راضی کننده تر است.

سمپاش برقی خوب

نمایندگی فروش انواع سمپاش برقی

در اغلب شهر های با کشاورزی زیاد انواع مدل ادوات کشاورزی و باغبانی در دسترس است. سمپاش جزو لوازمی است که از ۱ لیتری تا ۱۰۰۰ لیتری اش فروش دارد. اما در برخی مناطق باغ بیشتر هست که نهایتاً مدل های فرغونی فروش بیشتر دارند. در برخی مناطق کشاورزی در مزارع است که نیاز به سمپاشی حتی با پهباد می باشد.

نمایندگی فروش سمپاش برقی می تواند بسته به نیاز و البته بودجه شما مدل های مختلف این دستگاه را عرضه کند. البته که چون این دستگاه ها دارای گارانتی خاصی نیستند حتی خرید سمپاش برقی یا بنزینی در برند های اروپایی در ایران نمی تواند تضمین کننده کیفیت و دوام برای شما باشد. تازه با چالش عدم امکان تأمین قطعات هم مواجه هستیم. برای همین اغلب مدل های برند های چینی هستند.

نمایندگی فروش ادوات کشاورزی قطعاً انواع قطعات مثل لانس، پمپ  و شیلنگ هم دارد تا ارزان ترین یا باکیفیت ترین نوع سمپاش را برای شما محیا کند.

در خرید سمپاش برقی توجه داشته باشید که تعمیر و سرویسش هم کار هزینه برتری نسبت به مدل های بنزینی است.

سمپاش برقی زنبه ای

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =