لیست قیمت سمپاش زنبه ای موتور ۷ اسب

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

لیست قیمت سمپاش زنبه ای موتور ۷ اسب
179

لیست قیمت سمپاش زنبه ای موتور ۷ اسب در بازار در سال های اخیر دستخوش تغییرات زیرادی شده است. این مدل از سمپاش ها کاربری خاص خود را در بین انواع سم پاش زراعی دارند.

برای این که بدانیم لیست قیمت سمپاش زنبه ای چگونه است، فاکتور های مختلفی را باید بررسی کنیم.
اول این که در این مدل از سمپاش ها موتور با کیفیت و برند های مختلف می تواند قرار گیرد. موتور های طرح هوندای چینی از قیمت حداقلی ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای همکاران هستند تا بیش از ۵ میلیون تومان.

البته برند های طرح روبین و اصل روبین هم هستند که قیمتی بالاتر و نزدیک ۱۰ میلیون تومان دارند.
همچنین موتور ۷ اسب میتواند گیربکسی باشد که بدون وجود تسمه به پمپ متصل شده باشد. این موضوع سبب می شود تا مشکلات و چالش های موتور های تسمه ای نداشته باشند.

همچنین در مورد پمپ می توان انواع چینی رینهوپاوری یا مدل های لوشاک تایوان را گذاشت. این قطعه هم تفاوت قیمت زیادی را ایجاد می کند.
اما شیلنگ و لانس هم دو قطعه دیگر در سمپاش فرغونی و زنبه ای است که تنوع کیفیت و قیمت دارند. شیلنگ سمپاش می تواند چینی ۵ لایه باشد و یا کره ای یا ژاپنی.

لانس ۹۰ سانتی
لانس طرح ترک
لانس های کلتی
انواع دیگر لانس هستند که قیمتی بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۵۰۰ دارند.

پس لیست قیمت سمپاش زنبه ای نمی تواند زیاد مورد نیاز باشد. چون نیاز مشتری است که رنج قیمت را با قطعات دلخواه مشخص می کند.

انواع سمپاش زنبه ای

 

بهترین سمپاش زنبه ای کدام است؟

اما در مورد بهترین سمپاش زنبه ای باید بگوییم که اگر واقعاً دنبال بهترین کیفیت هستید،نباید هزینه و قیمت برای تان مهم باشد. در نتیجه باید انتظار قیمت های بیش از ۱۵ میلیون تومان را داشته باشید.

سمپاش زنبه ای در واقع یکی از سم پاش هایی است که بدون مخزن است. شما برای سمپاشی باغ و مزرعه با یک مخزن جداگانه تا ۱۰۰۰لیتر هم می توانید از این مدل استفاده کنید. در حقیقت با سوار کردن بر روی وانت می توانید کار سمپاش پشت تراکتوری را با آن انجام دهید.

اما اگر بخواهید خودتان آن را حمل کنید، خب وزنی بیش از ۳۰ کیلو دارد. برای همین شاید بهترین مدل سم پاش باغی مدل های فرغونی باشد. مدل هایی که مخزن ۱۰۰ و ۲۰۰لیتری دارند. همچنین دارای چرخ هستند و کار را برای حمل در باغ راحت می کنند.

در هر صورت برای این که بگوییم کدام مدل بهترین است، شرایط استفاده و نیاز شما به عنوان کشاورز تعیین کننده است.
سمپاش های موتوری اغلب بنزینی هستند. اما دیده شده که مدل های برقی هم سفارش داده می شود.زیرا کم صدا بوده و شرایط دودزایی مثل انواع بنزینی را ندارند. ولی خب باید دسترسی به منبع برق در مزرعه یا باغ داشته باشید تا کار کند.

فروش سمپاش زنبه ای

 

قیمت سمپاش زنبه ای برقی به روز

یکی از مدل های سمپاش زنبه ای که اتفاقاً متقاضی زیادی دارد انواع برقی است. سمپاش زنبه ای برقی با الکتروموتور چینی یا موتوژن تبریز کار می کند. که قدرت ۳ اسب دارد.

این در حالی است که پمپ را همان مدل های ۴۵ بار یا ۵۵ بار می گذارند و لانس و شیلنگ هم به دلخواه مشتری است که چقدر می خواهد هزینه کند.

مدل هایی که موتوژن تبریز دارند گران تر هستند و خب به نظر بسیاری از مصرف کنندگان از نمونه های با الکتروموتور چینی باکیفیت تر هم هستند.

قیمت سمپاش زنبه ای برقی در سال ۱۴۰۲ در بهمن ماه به حدود ۱۳ میلیون تومان رسیده است. که یک حلقه شیلنگ چینی درجه یک و یک لانس طرح ترک داشته باشد.

اما در نظر داشته باشید قیمت های نوسانی اعتبار زیادی ندارند. گاهی می شود در یک روز نوسان به قدری است که نمی توان در لحظه قیمت ها را دنبال نمود. و به روز کردنش هم وقت گیر است. ممکن است فروش ها بسته شود تا کمی ثبات به بازار برگردد.

در هر صورت در قیمت سمپاش زنبه ای، بسته به مدل و مارک قطعات قیمت ها متنوع است. و البته انواع برقی به هر حال اختلاف قیمت بالایی نسبت به انواع بنزینی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =