خرید سمپاش پرتابل شارژی باکیفیت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید سمپاش پرتابل شارژی باکیفیت
46

خرید سمپاش پرتابل شارژی باکیفیت  و البته ارزان می تواند برای افرادی که دنبال عرضه محصولات بازار پسند می باشند سودآوری خوبی در اواخر زمستان و پیش از میوه دهی درختان باشد.

در بین انواع سمپاش ها مدل های مختلفی وجود دارند که تقریباً هر کشاورز با هر نیازی می تواند از آن استفاده کند. و نیازش بر طرف شود. انواع سمپاش پرتابل عموماً سمپاش های زنبه ای هستند در ابعاد کوچک تر.

بسیاری از کشاورزان که سن و سال دارند و یا دچار بیماری هستند و جا به جا کردن ادوات برایشان امکان پذیر نیست. می خواهند ادوات  سبک و البته کارآمد داشته باشند. مثلاً سمپاشی با طول پاشش بیش از ۶ متر باشد قطعا انواع موتوری هستند که سنگین هستند. اما سمپاش پرتابل شارژی و موتوری هم می تواند همین گونه باشد.

در عین حال در نظر داشته باشید که چون پرتابل هستند دارای مخزن نیستند و شما هر مخزنی را می توانید به آن وصل کنید. طول و عرض و ارتفاع و وزن این مدل ها بسیار مناسب بوده و در نتیجه واقعاً یک دستگاه مورد نیاز در کشاورزی و باغداری است.

سمپاش پرتابل شارژی لانس کوچک ۱۵ سانتی دارد. البته این اندازه لانس در کلیه مدل های پرتابل است. اما پاشش و پوشش فوق العاده ای به همراه خواهد داشت.

انواع سمپاش باغی

قیمت سمپاش شارژی در انواع مختلف

خب با تمام این تفاسیر آیا می دانید قییمت سمپاش های پرتابل و یا شارژی دوکاره و تک کاره چقدر است؟ سمپاش پرتابل شارژی در سال ۱۴۰۲ اکنون برای همکار کمتر از ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان نیست.

این در حالی است که انواع سمپاش شارژی تک کاره حداقل ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که اکثراً مخزن ۱۶ یا ۱۸ لیتری دارند.

همچنین سمپاش های دوکاره شارژی برای همکار حداقل از ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان آغاز می شود.

سمپاش شارژی پرتابل هم باید باتری جدید داشته باشد تا بتوانید حداقل بدون نیاز به باتری جدید دو سال از آن استفاده کنید.

در عین حال این مدل ها فقط شارژی هستند. اگر باتری حین کار تمام شود خب دیگر نمی توانید در باغ سمپاشی کنید. برای همین می توانید باتری یدکی جداگانه خودتان خریداری کنید و بدون دغدغه در باغ سمپاشی کنید.

همچنین اگر دسترسی به برق در باغ دارید که جای نگرانی نیست. در نظر داشته باشید که سمپاش های نام برده شده برای باغ هستند. در مزرعه این مدل ها کارایی را ندارند. زیرا شما مساحت زیادی در مزرعه دارید که باید سمپاشی کنید و صرفه به استفاده از سمپاش های پشت تراکتوری و یا حداقل فرغونی است.

سمپاش پرتابل موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =