خرید علف تراش چهار زمانه ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید علف تراش چهار زمانه ارزان
274

خرید علفتراش چهار زمانه ارزان با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این نوع از ادوات در کدام مراکز امکان پذیر است؟ اصلاً مشخصات و نقاط مثبت و منفی این مدل علف زن چیست؟

بسیاری از کاربران که می خواهند برای از بین بردن علف های هرز باغ یا مزرعه خود دستگاهی تهیه کنند، از علف تراش استفاه می کنند خرید علف تراش چهار زمانه و یا مدل های دو زمانه یکی از دغدغه هایی است که در ابتدای امر دارند.

بسیار اتفاق افتاده است که افراد و کشاورزانی که زیاد حرفه ای نیستند، اطلاعات کاملی در مورد انواع مدل علف زن ندارند. نمی دانند واقعاً کدام مدل برایشان مناسب است.

برخی به دلیل این که قبلاً کارگر، کارهای مربوط به باغ را انجام می داد، تا حدودی دستگاه را دیده اند و می دانند که چگونه کار می کند. یا از همان ها پرسیده اند که کدام نوع یا حتی مارک بهتر است. اما برای مشاوره حرفه ای و دقیق می توانند با واحد مشاوره ادوات کشاورزی آرتان و نیز مطالعه این مقاله کمک بگیرند.

علف زن ۲ زمانه به زبان ساده تنها روغن و بنزین مخلوط می شود. ولی چهار زمانه از هم جدا است.
اما واقعاً تفاوت ها بسیار عمیق تر از این ها است.
در بخش های بعدی از این مقاله مشخصات فنی و نیز مزایا و یا معایب خرید علف تراش چهار زمانه را بررسی خواهیم کرد.

قیمت علف تراش چهار زمانه

 

علف زن چهار زمانه چه ویژگی هایی دارد؟

علف تراش چهار زمانه که در بین بسیاری از کشاورزان با نام علف زن هوندا مشهور می باشد. در بازار با مارک های مختلف همراه است.
اولین مشخصه این نوع علف تراش ها جدا بودن روغن و بنزینی است. این یک مزیت به حساب می آید.

زیرا می تواند دیرتر خراب شود.
استهلاک و خرابی کمتری دارد.
دود زا نیست.
سر و صدایش کم تر است.
مدت زمان بیشتری می توان با آن کار کرد.
اما معایبی هم دارد.

مثلاً شما می خواهید الحاقی هایی مثل شخم زن به علف زن متصل کنید که با توجه به قدرت ۳۵ سی سی موتور این کار راندمان زیادی ندارد.
در حقیقت همین موضوع سبب می شود تا اغلب مدل های چهار کاره تنها برای علف زنی استفاده شوند. یا نهایتاً جمع کن برای درو گندم، جو و یا یونجه می توان به آن متصل کرد.

اما عیب بعدی این است که درست است به سادگی خراب نمی شوند، اما اگر خراب شد، هزینه تعمیر و مدت زمانی که می توان تعمیرش کرد زیاد است.
البته توجه داشته باشید که در ایران افراد زیادی هستند که می توانند علف زن و دستگاه های کشاورزی را تعمیر کنند و متخصص زیاد شده است.

اما هزینه ها را نمی توان کاهش داد. چون هم قطعات و هم سایر عوامل وابسته گران شده اند.

علف زن پشتی چهار زمانه پشت کوتاه

بهترین علف زن چهار زمانه

خب بهترین مارک برای خرید علف تراش جهار زمانه چه مارکی است؟ اصلاً کشاورزان عملکرد و کیفیت علف زن چهار زمانه هوندا کره را دیده اند که این برند محبوب شد.

اما خب در ایران چنین برند هایی با توجه به قیمت ارز ۳۵ هزار تومانی در آبان ماه ۱۴۰۱ و البته با توجه به عدم واردات، قیمت های گزافی دارند.
شرایط اقتصادی به نحوی است که کمتر کشاورزی می تواند ابزار و ادوات برند خریداری کند.

در عین حال برای مواردی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعات باشد، در بازار پر است از قطعات یدکی چینی. این چالش بسیار مهم می باشد. زیرا نمی توان ادوات اورجینال را با قطعات اورجینال تعمیر کرد. که این خودش یک مقدار خرید ادوات اصل را با چالش مواجه می کند. زیرا در چنین حالتی کیفیت اصلی دستگاه کم شده و دیگر نمی توان آن کیفیت حالت نخست از عملکرد را انتظار داشت.

اما خب انواع برند چینی از هوندا در بازار آمده است.
اوسیس
بوفا
رویال
و…
این ها هم چینی هستند. هم قیمتشان ارزان است و هم تعمیرشان با قطعات باکیفیت مناسب با خودشان میسر است.
پس برای شرایط کنونی خرید علف تراش چهار زمانه چینی مقرون به صرفه تر می باشد.

در حال حاضر برای برند های نام برده شده قیمت ها حدود ۴ الی ۵ میلیون تومان است. اما انواع اصل کره ای بیش از ۹ میلیون تومان قیمت دارند.

علف زن چهار زمانه دوشی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 3 =