خرید علف زن موتوری با شرایط ویژه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید علف زن موتوری با شرایط ویژه
204

خرید علف زن موتوری با شرایط ویژه در سال جدید می تواند کمک کند تا همکاران توزیع و پخش بتوانند به تعداد مناسب این دستگاه پر فروش را تهیه نمایند.
قطعاً برای افرادی که در حوزه ادوات کشاورزی فعال هستند، اواخر بهمن و بهار و تابستان ماه های پر فروش و پر رونقی است. همه می دانید که علف زن دستگاهی چد منظوره و مهم در باغ و حتی در زمین زراعی می باشد.

زیرا می توانید با انواع و اقسام علف های هرز مبارزه کرده و البته کارهای دیگری هم با آن انجام دهید.

مثلاً شاخه قطور درختان بزرگ که در ارتفاع بالا قرار دارند، را باید با اره موتوری هرس کنید. اما اره موتوری که دسته بلند داشته باشد، شاید کمتر در بازار عرضه شود. یک الحاقی اره برای علف زن می تواند به سادگی چالش شما را حل کند.

دیگر هم نیاز نیست نگران بالا رفتن کارگر از درخت باشید. علاوه بر این موضوع باید توجه داشته باشید که علف زن می تواند برای دروکردن مناسب باشد. دروکردن با کمک هد جمع کن کا شما را سرعت بیشتری میدهد.

خرید علف زن موتوری که در مارک های مختلف در بازار عرضه شده است، می تواند هم برای شما به عنوان مصرف کننده راحت باشد، هم سخت. زیرا واقعاً نمی دانید کیفیت کدام مارک بهتر است و کارتان را راه می اندازد.

علف زن چند کاره بنزینی

 

قیمت علف زن بنزینی در سال جدید

خب برای خرید علف زن موتوری ابتدا می پرسید کدام مدل مناسب شما است؟ دوشی یا پشتی؟
بعد قیمت علف زن بنزینی را می پرسید که با توان مالی تان سازگار باشد.

در سال جدید قطعاً قیمت ها متفاوت از سال قبل خواهد بود. این در حالی است که این دستگاه حتی در مارک های شناخته شده مثل هوندا دارای کیفیت ثابتی بوده است. گرانی ها به دلیل نوسان های ارزی است.

ارزی که هر لحظه صعودی می شود و به ناگه افت چند هزار تومانی خواهد داشت.
سال ۱۴۰۲ سالی است که بحرانی های اقتصادی زیادی را شاهد خواهیم بود. این بحران ها برای افرادی که نتوانند خود را با شرایط وفق دهند می تواند کشنده باشد.

قیمت علف زن برای مصرف کننده دیگر اکنون کمتر از ۳ میلیون تومان نیست. این در حالی است که تا سال ۱۴۰۰ هنوز می شد قیمت های حدود ۱.۵ میلیون تومان را از برند های متفرقه برای همکاران داشت.

خرید علف زن موتوری در انواع چهار زمانه و نیز دو زمانه برای اغلب همکاران از واردکنندگان کار ساده ای شده است. این در حالی است که شرایط ویژه در خرید برای همکاران هم اکنون با شرایط نوسانی هم فقط نقدی شده است. اما خب وارد کنندگان تخفیف لازم را برای این شرایط خاص در نظر دارند.

علف زن پشتی چهار زمانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =