خرید عمده سمپاش دستی سر نوشابه ای

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید عمده سمپاش دستی سر نوشابه ای
10

خرید عمده سمپاش دستی سر نوشابه ای که مناسب برای استفاده روی انواع بطری است برای فروشندگان سم و کود و ابزار فروشی ها می تواند سوددهی داشته باشد. هر چند این مدل ها طی سال های ۹۸ تا ۱۴۰۱ بیشتر فروش داشتند.

این مدل سمپاش های خانگی و گلخانه ای تا پیش از این سال ها هم در بازار توزیع داشتند. اما نکته ای که بود در سال های شیوع کرونا برای ضد عفونی کردن سطوح مصرف و تقاضا برای سمپاش دستی ۱ الی ۲ لیتر افزایش یافت این امر سبب شد تا افزایش قیمت زیادی در این ابزار دستی داشته باشیم. برای همین سمپاش سرنوشابه ای متقاضی بیشتری پیدا کرد و در این سال ها فروش بالایی داشت.

حتی در مواقعی که واردات سمپاش دو لیتری کفاف بازار را نمی داد و تولید این نوع سم پاش ها هم کم بود توانست نیاز بازار را تا حدودی بر طرف کند.

این نوع سم پاش ها روی بطری های نونشابه خانواده نصب می شد و کاربری خوبی هم داشت. هم حالت مه پاش یو هم تیز پاش انجام می داد.

اما کم کم بازار فروش این نوع سمپاش دستی به حالت اعتدال در آمد.

اکنون بیشتر گلخانه ها و فروش گاه های توزیع سم و کود این نوع سمپاش ها دارند.

اما خرید عمده ن هم برایشان با توجه به قیمت مناسب است. مثلاً یک کارتن از این سم پاش ها ۱۰۰ عددی است.

سمپاش نوشابه ای

قیمت سمپاش نوشابه ای خوب

خب قیمت سمپاش نوشابه ای چقدر است؟ همان طور که گفته شد در سال های بحران قیمت سمپاش دستی خانگی بسیار بالا رفت. برای همین به دلیل مصرف بالا و البته نامرغوب بودن برخی مدل های موجود در بازار خرید سمپاش سر نوشابه ای رونق گرفت. این مدل ها تا پیش از این به صورت عمده هر عدد ۱۵ هزار تومان بود. اما با افزایش تقاضا تا ۲۵ هزار تومان هم رسید. اکنون در سال ۱۴۰۳ نه به دلیل تقاضای زیاد بلکه به دلیل افزایش قیمت ارز نرخ این مدل ها به حدود ۴۵ هزار تومان رسیده است. برای همین به هر صورت برای مصارف خانگی و گلخانه ای کاربرد خوبی دارد.

اما خب قیمت مصرف کننده قطعاً با ۱۰ درصد اختلاف به صورت حداقلی است.

در هر صورت برخی شرایط سبب افزایش قیمت های کلی در بازار شده اند. و قیمت های اینچنینی برای سمپاش دستی سرنوشابه ای نمی تواند جای تعجب داشته باشد.

مدل های چینی اغلب سر قرمر و بدنه زرد هستند. اما مدل های بدنه طوسی و سبز هم وارد بازار شد که برخی تولید داخل می باشند.

سم پاش سرنوشابه ای

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هجده =