خرید قیچی باغبانی هرس عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید قیچی باغبانی هرس عمده
85

خرید قیچی باغبانی هرس عمده در چه فصلی بیشتر است؟ آیا می دانید در مجموعه شما و منطقه ای که مشتریان شما چه کسانی هستند چه مدل هایی بیشتر فروش دارد؟

برای خرید عمده هر کالایی فصلی و یا ماه هایی وجود دارد. معمولاً آن هایی که مدتی در بازار زیرکانه کار می کنند، می دانند که فروشگاه شان در چه ماه هایی از چه کالاهایی بیشتر می فروشد، چه کالاهایی را با قیمت بهتر می توانند بخرند.

به همین منظور در زمانی که خرید عمده با قیمت خوب و یا شرایط خاص بتوان انجام داد. خرید می کنند و در فصل فروش با بهترین سود کالاهای خود را عرضه می کنند. در نتیجه دائماً در حال رشد هستند.

قیچی باغبانی هرس تقریباً از آبان ماه تا اواخر فروردین فروش خوبی دارد. در نتیجه از تیر تا مهر ماه بهترین زمان برای خرید عمده قیچی باغبانی هرس است.

البته برخی افراد گمان می کنند که سرمایه شان می خوابد، اگر در همان فصل فروش تأمین نیاز نکنند. اما این کار برای افرادی که سرمایه در گردش مناسب مالی دارند بسیار سود ده خواهد بود.

خرید قیچی باغبانی مخصوص هرس در حقیقت خرید تنوع مختلف از مدل ها و مارک ها است. این گونه می توانید کشاورزان حرفه ای تا مصارف خانگی را با هم پوشش دهید. مشتری دست خالی از فروشگاه تان بیرون نرود.

قیچی باغ شاخه زن

 

قیمت قیچی باغبانی خوب چقدر است؟

خب قیمت قیچی باغبانی خوب در بازار ایران معمولاً ارزان نیست. البته بیشتر به دلیل این است که ارزش ریال در مقابل ارز متفاوت است. برای همین سعی شده تا بیشتر برند های چینی در کیفیت های خوب تا ضعیف به بازار بیاید.

گرانترین قیچی باغبانی در ایران برند های فیلکو، باهکو و آلتونا هستند.

قیچی باغبانی ارزان هم مارک های متفرقه چینی و یا حتی برخی تولیدات کارگاه های محلی است که زیر ۱۰۰ هزار تومان برای مصرف کننده می باشد.

قیچی هرس با کیفت خوب و قیمت مناسب شاید برند های تایوانی باشد.

برند هایی که تیغه ژاپن دارند. و بسیار خوش ساخت در دسته و مدل تیغه هستند.

قیمت قیچی باغبانی در نوع تایوانی بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان ر خرید عمده است. البته با این قیمت ها کمتر فروشگاهی دنبال خرید کارتن ۶۰ عددی می رود، برای همین واردکنندگان و توزیع کنندگان عمده متناسب با شرایط بازار امکان ارسال چند عددی و بسته ای و تعداد خارج از کارتن را فراهم کرده اند.

اما برخی مدل قیچی ها دسته بلند هستند. قیمت قیچی باغبانی بزرگ هم به همین دلیل گران تر است.

مثلاً ارزان ترین حالت انواع چینی است که برای همکار ۳۲۰ هزار تومان می باشد.

قیچی باغبانی خوب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =