خرید قیچی باغبانی پرسیس تایوانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید قیچی باغبانی پرسیس تایوانی
115

خرید قیچی باغبانی پرسیس تایوانی مثل سایر مارک های تایوانی که دارای کیفیت و بازار پسندی خوبی بین کشاورزان هستند انجام می شود. این مارک دارای تنوع مدل می باشد و خب می تواند هرس دلپذیری را برای شما فراهم کند.

شاید در بازار مارک های مختلفی از قیچی باغبانی وجود داشته باشد. برخی چینی هستند و برخی ساخت کشور هایی چون کره، تایوان و ژاپن و حتی آلمان.

برند های تایونی همیشه بسیار مورد توجه هم کشاورزان و هم خریداران عمده ابزار فروش بوده است. زیرا کیفیی لازم را دارا است. در عین حال نسب به قیمت دارای کیفیت خوبی هم بوده است.

اما برند های تایوانی معروف در بازار مثل کلاسیک ، بهکو، داتیس دیگر توزیع و پخش عمده و زیاد مثل گذشته ندارند. برای همین برند هایی که سابقه کمتری از آن ها دارند هم روانه بازار شده اند. مثل سامیو، سانیا، پرسیس و …

خب قیچی باغبانی پرسیس تایوانی در برخی مدل ها دارای فنر یا تیغه اضافی هم هست.

مدل های طرح فیلکو ۲ و ۱۱ هم تولید کرده که مشتری زیادی دارد. این مدل ها خوش دست بوده و برای هرس شاخه های تا قطر ۲.۵ سانت گزینه اصلی هستند.

برای قیچی باغبانی پرسیس بسته های ۶ عددی و کارتن ۶۰ عددی می توانید خرید کنید. قیمت این مدل ها بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان برای خرید های تعداد است.

قیچی باغ شاخه زن

قیمت قیچی باغبانی تایوانی در کشور

خب همان طور که در بالا اشاره شد قیمت قیچی باغبانی از برندی مثل پرسیس که تایوانی است حدود ۴۵۰ الی ۵۰۰ هزار تومان است. البته قیمت ها به روز و بر اساس تعداد خرید می باشد. این در حالی است که سایر مارک های تایوانی هم به شرح زیر قیمت دارند.

قیمت کلاسیک تایوان حدود ۶۰۰ هزار تومان

نوا کره بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان

قیچی های چینی حداقل از ۱۰۰ هزار تومان

قیچی ایرانی ۱۷۰ هزار تومان

قیچی های کره ای ۵۰۰ الی ۶۵۰ هزار تومان پ

برند های آلتونا اسپانیا، لایت ژاپن و فیلکو سوئیس، برگر آلمان و کاماکی ژاپنی در بیشتر مدل ها بیش از ۱ میلیون تومان هستند.

البته این قیمت قیچی هرس برای مدل های کوچک است. انواع قیچی باغبانی بزرگ و شاخه زن یا شمشاد زن، دارای قیمت بیش از ۱.۵ میلیون تومان در برند های تایوانی و در مارک هایی که اروپایی و ژاپنی هستند به بیش از ۳ میلیون هم می رسد. لازم است بدانید که خوشبختانه وارد کننده سراغ برند های چینی باکیفیت هم رفته و در نتیجه اگر برند های چینی با قیمت نزدیک به برند های تایوانی ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان مشاهده کردید تعجب نکنید. زیرا در کیفیت بسیار متفاوت از انواع چینی ارزان قیمت هستند.

قیچی باغ ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =