خرید قیچی شمشاد زن دستی باغبانی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید قیچی شمشاد زن دستی باغبانی
128

خرید قیچی شمشاد زن دستی باغبانی هم یکی از اموری است که تقریباً در اغلب ماه های سال انجام می شود. این نوع قیچی بر خلاف سایر مدل های که در پائیز و زمستان فروششان افزایش می یابد همیشه نیاز است.

شمشاد ها درخچه هایی هستند که همیشه در کل سال در هوای گرم و یا سرد سر سبز هستند. شاید دلیل اصلی در این که رکن اصلی بلوار ها می باشند هم همین موضوع  باشد. برای همین هرس و شکل دهی به آن ها در اغلب ماه ها انجام می شود.

ابزاری که برای این منظور استفاده می شود. قیچی شمشاد زن و نیز اره های موتوری شمشاد زنی است.

شاخه های تر و تازه و نرم این گیاه سبب می شود تا با قیچی های معمولی هرس نتوان آن را فرم دهی کرد.

با این وجود تنوع کیفیت و قیمت دارند. از دیگر مشخصات قیچی شمشاد زن دستی این است که نوک تیغه بلند و نسبتاً باریک می باشد. انگار قیچی میوه چینی را از کلیه ابعاد بزرگ کرده باشید.

در برخی مدل ها تیغه موجی و برخی مدل ها ساده است.

همجنین مانند سایر قیچی های بزرگ ممکن است دسته ساده یا کشویی باشد. در هر حالت قیمت فرق دارد. خرید عمده این ابزار هم کارتن های ۶ عددی به بالا است.

شمشاد زن چینی

قیمت قیچی شمشاد زن تلسکوپی در ایران

خب همان طور که گفتیم این نوع ابزار هم دارای تنوع در مدل و مارک هستند و طبیعتاً دارای قیمت های مختلف هم می باشند. قیمت قیچی شمشاد زن تایوانی از برندی مثل asa  که مونتازشده در شرکت آرمان سبز می باشد و جایگزین برند کلاسیک شده است، حدود ۵۰۰ هزار تومان در خرید عمده می باشد.

برند هایی تایوانی مثل اکوا ، داتیس، نووا و مارک های مشابه تایوانی حدود ۱میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هستند.

اما مارک های چینی در این مدل دارای قیمت کمتر از ۸۰۰ هزار تومان هستند.

در هر مارکی مدل تلسکوپی که دسته ای با قابلیت تغییر در اندازه دارد، حداقل ۱۰۰ هزار تومان گران تر است. مدل های دسته تلسکوپی این مزیت را دارند که وقتی کوچک هستند، گیاه را از فاصله نزدیک تر هرس می کنید. در صورت عدم دسترسی به شاخه ها می توانید ابعاد دسته را تغییر داده و هرس کنید.

مارک nextool هم برند تایوانی دیگری است که قیمت و کیفیت متناسبی دارد. این برند در انواع قیچی هرس هم مدل های خوبی را ارائه کرده است. قیمت نمونه شمشاد زنی هم حدود ۹۰۰ هزار تومان می باشد. در هر صورت در زمان خرید قیچی باغبانی در مدل شمشاد زنی هم باید کیفیت تیغه و دسته را متناسب با میزان کار و بودجه تان در نظر بگیرید.

قیچی شمشاد زن تلسکوپی

 

بهترین قیچی شمشاد زن کدام مارک است؟

همان طور که می دانید و گفته شد علاوه بر قیچی شمشاد زن انواع اره شمشاد زنی هم در بازار هست که برای فرم دهی کلی شمشاد ها و سرعت بیشتر در این کار از آن استفاده می شود. اما در نظر داشته باشید که قیچی شمشاد زن برای فرم دهی نهایی و کارهای نه چندان زیاد، بیشتر کارایی دارد. با این وجود چون با شاخه های تر سرو کار دارد، باید تیغه ها متناسب با آن ها داشته باشد. تا بتواند شاخه تر و تازه را سریع و بدون ریش شدن از ساقه جدا کند.

در نظر داشته باشید برند هایی مانند برگر بهترین مارک های بازار هستند، این در حالی است که شمشاد زن تایوانی اکنون در سال ۱۴۰۲ در دسته بهترین ها با توجه به قیمت مناسب تر قرار می گیرد. قیچی شمشاد زنی شاید دسته خیلی بزرگی نسبت به انواع شاخه زن نداشته باشد. اما تیغه اش بلند و باریک است. این نوع طراحی برای این است که با شاخه های نازک و نر سر و کار دارد. قیچی شمشاد زن فیسکارس فنلاند دیگر مارک معروف و باکیفیت بازار ایران است.

این برند هم قیمت ارزانی ندارد. با این وجود دارای متریال مرغوبی است که کار تان را لذتبخش و نتیجه را عالی می کند.در ادوات کشاورزی آرتان برند ها به شکل متنوع و به قیمت روز ارائه می گردند.

 

تفاوت قیچی شمشاد زن و شاخه زن چیست؟

باید توجه داشته باشید که قیچی شمشاد زن با قیچی شاخه زن فرق هایی دارد. کاربری شان هم متفاوت است. در واقع شمشاد زن دستی همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، دارای تیغه هایی بلند و البته با عرض کم هستند. این مدل تیغه که می تواند ساده یا مواج باشد، در حقیقت  برای هرس و فرم دهی شاخه های سبز و تازه کارایی دارند. اما شاخه زن ها عموماً طول تیغه کوتاه است. ولی می تواند شاخه های خشک را هم با ضخامت بیش از ۲ سانت هرس کنند.

در حالت کلی فروش انواع شاخه زن بیش از شمشاد زن است. قیچی شمشاد زن را برای کارهای پیمان کاری فضای سبز و شاید اغلب شهرداری ها خریداری می کنند. با این وجود شاخه زن برای هر باغی نیاز می شود.

قیمت قیچی شمشادزن هم از شاخه زن ها کمتر است. بهترین قیچی شمشاد زن مارک های تایوانی است. البته اگر برگر آلمان را در بازار پیدا کردید کیفیت بی نظیر یک برند اروپایی را از نزدیک لمس خواهید کرد. برای شمشاد زنی اره موتوری با دندانه های فاصله دار هم وجود دارد. در هر صورت از شمشادزن نباید انتظار داشته باشید شاخه های خشک را هم هرس کند. چون خود قیچی هم خراب می شود.

اره شمشاد زن بنزینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 8 =