خرید مستقیم سمپاش توربولاینر

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید مستقیم سمپاش توربولاینر
405

سمپاش یک ماشین الکتریکی است و به عمل پاشیدن سموم کشاورزی در زمین ها و باغ ها کمک می کند و موجب رفاه و آسایش هر چه بیشتر کشاورزان زحمت کش می شود به همین دلیل هم از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است، خرید مستقیم سمپاش توربولاینر از طریق مراکزی که مسئول پخش عمده آن در کشور ما هستند، برای تمام مصرف کننده ها امکان پذیر می باشد و با نرخ بسیار منصفانه ای نیز انجام می شود.

دانستنی های جالب درباره سمپاش

همانطور که همه شما مستحضر هستید در امر کشاورزی و باغداری در برخی موارد از انواع سموم کشاورزی صنعتی یا حتی ارگانیک استفاده می شود و هدف از به کار گیری این مواد از بین بردن آفت ها، حشرات و جانوران موذی است که به محصولات کشاورزی آسیب وارد کرده و موجب وارد آمدن زیان های مالی برای کشاورزان و باغداران می شوند.

برخی از این سموم به صورت مایع تولید می شوند و باید برای عملکرد بهتر آن ها را بر روی برگ ها و ساقه های درختان و گیاهان اسپری کرد، اما انجام دادن این کار از طریق یک اسپری دستی کوچک برای افراد غیر ممکن، بسیار سخت و زمان بر خواهد بود یا حداقل به چند نیروی انسانی نیاز دارد و هزینه های زیادی بر روی دوش آن ها می گذارد که به هیچ وجه توجیه پذیر نیست و باید یک راهکار جایگزین برای آن پیدا شود.

بهترین راه حل جایگزینی که امروزه در زمین های نه چندان وسیع مورد استفاده قرار می گیرد این است که از یک دستگاه سمپاشی استفاده شود که به افراد کمک می کند سموم مایع را به راحتی و با سرعت بالایی در زمین های خود اسپری کنند و آن ها را در برابر حمله آفات محافظت نمایند و به این ترتیب تا حد زیادی بر رونق امر کشاورزی و حجم محصولات تولیدی افزوده می شود.

این دستگاه ها مدل های مختلفی دارند که برخی از آن ها به صورت دستی تولید شده اند، برخی شبیه به یک کوله پشتی هستند و مدل های بزرگ تر آن ها به کمک تراکتور در زمین ها جابجا می شوند، این وسایل یک مخزن برای ریختن سم مورد نظر دارند، یک لوله یا شیلنگ هم به انتهای این مخازن متصل شده است و از این طریق سم به بیرون پاشیده می شود.

اکثر این وسایل برای پمپاژ کردن سم به بیرون از تکنولوژی سانتریفیوژ یا گریز از مرکز استفاده می کنند و مایع را با سرعت، فشار و ارتفاع زیادی به بیرون می فرستند و تا چندین متر در فضا پخش می کنند که تقریبا شبیه به کار پمپ به نظر می رسد.

مراحل انتخاب بهترین سمپاش توربولاینر

برای انتخاب کردن یک سمپاش چرخدار موتوری یا توربولاینر باکیفیت و مناسبی که بتواند تمام نیاز های شما را تامین کند باید به چند فاکتور مهم توجه کنید و ویژگی های این وسایل را با دقت مورد بررسی قرار دهید، ما تصمیم گرفته ایم که برای آشنایی بیشتر شما با این وسایل برخی از این ویژگی ها را در ادامه این مطلب خدمت شما عرض کنیم و از شما می خواهیم که با ما همراه باشید:

  • اولین و مهم ترین بخش هر سمپاش نازل آن است که عمل بیرون فرستادن یکنواخت سم از داخل مخزن را انجام می دهد، شما باید به سالم بودن و استفاده از مواد اولیه مرغوب در این قسمت توجه کنید، معمولا نازل را با فلز های ضد زنگ تولید می کنند تا دوام بیشتری داشته باشد.
  • در وهله دوم شما باید به شکل، جنس و ابعاد مخزن سمپاش خود دقت کنید و مدلی را انتخاب نمایید که مخزنی با گنجایش کافی داشته باشد و بتواند به اندازه مورد نیاز سم را در خودش جای دهد، از این رو شما در حین سم پاشی در مزارع خود بارها به پر کردن مخزن نیاز ندارید.
  • سومین موضوعی که شما حتما باید در نظر بگیرید ویژگی های پمپ نصب شده در داخل سمپاش است، چون سم از طریق این دستگاه به بیرون پاشیده می شود و مهم است که پمپ با سرعت و قدرت بالایی کار کند و توانایی کار با فشار بالا را داشته باشد.
  • نوع موتور نصب شده بر روی سمپاش، قدرت عملکرد و سرعت آن هم از فاکتور های مهمی هستند که شما حتما باید در نظر بگیرید.

مزایای استفاده از سمپاش توربولاینر

سمپاش چرخی، سمپاش پرتابل یا توربولاینر یک مدل محبوب از این وسایل است که برخلاف مدل های دستی یا کوله پشتی به راحتی و با استفاده از یک تراکتور کوچک حمل می شود، استفاده از این وسیله یک سری مزیت برای کشاورزان دارد که در ادامه این مطلب بیان خواهند شد:

  1. این سمپاش ها با سرعت و سهولت خیلی زیادی در زمین حرکت می کنند و از این رو از آن ها در باغ ها و مزارع بزرگ استفاده می شود.
  2. این دستگاه ها یک مخزن اصلی پلی اتیلنی دارند که کاملا در برابر مواد سمی، شیمیایی و خورنده مقاوم است و چندین مخزن جانبی هم در آن ها تعبیه می شود.
  3. شیلنگ این دستگاه ها این ویژگی را دارد که به راحتی به طرف راست و چپ یا بالا و پایین می چرخد و به این ترتیب امکان پاشیدن سم در تمام جهات را ایجاد می کند.
  4. در داخل آن یک صافی نصب شده است تا سم را فیلتر کند و به این ترتیب از آسیب رسیدن به نازل و پمپ دستگاه جلوگیری نماید.
  5. در داخل آن پمپ های فشار قوی پیستونی نصب شده است که با قدرت بالایی کار می کنند و موجب افزایش سرعت سم پاشی می شوند.

توزیع بی واسطه سمپاش توربولاینر

شرکت های بزرگی که مسئول پخش سمپاش صنعتی در سطح کشور ما هستند، انواع سمپاش توربولاینر را در حجم زیادی از کارخانه های تولید کننده خریداری نموده و به کمک ماشین های حمل بار در تمام شهرهای ایران توزیع می کنند و در شعبه های متعدد خود برای فروش ارائه می دهند، این شرکت ها یک ویژگی دارند و آن هم توزیع بی واسطه این دستگاه ها است.

این مساله موجب می شود که این فروشنده ها سود خیلی کمی برای دستگاه مورد نظر در نظر بگیرند و آن را با نرخ قابل قبولی ارائه دهند و به این ترتیب توانایی خرید مردم بالاتر می رود و از هزینه های آن ها کاسته می شود، پس این کار به افزایش رونق خرید و فروش سمپاش در کشور ما کمک می کند که به نفع تولید کننده ها و فروشنده ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =