قیمت چمن زن دستی بنزینی در بازار تهران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت چمن زن دستی بنزینی در بازار تهران
232

قیمت چمن زن دستی بنزینی در بازار تهران میتواند بر اساس مدل و مارک متفاوت باشد. این در حالی است که این دستگاه ها وارداتی هستند و با دلار نیمایی و ارز دولتی هم وارد نمی شوند.

چمن زن یک ماشین مناسب برای انجام امور مربوط به فضای سبز می باشد. این دستگاه اگرچه کیفیت و میزان عملکرد متفاوتی دارد.اما خوشبختانه برای کاربری های مختلف به خوبی در بازار می توان این ماشین را پیدا کرد. در بازار تهران شرایط به گونه است که کل بازار کشور متناسب با آن تغییر میکند.
هر گونه تغییر و یا نوسان و یا حتی تعطیلی می تواند در روند اقتصادی کل کشور موثر باشد.

قیمت چمن زن بنزینی در حال حاضر برای مصرف کننده در ارزان ترین حالت کمتر از ۱۱ میلیون تومان نیست.
اما هر چه کیفیت ها بهتر شود، قیمت ها بالاتر می رود. اگر برندی مثل آلکو آلمان را در فروشگاهی پیدا کنید، دیگر قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان ندارد. البته این قیمت چمن زن دستی بنزینی برای اواخر سال ۱۴۰۱ است. البته دستی بودن به معنی این است که کاربر باید آن را هل دهد تا کار انجام شود.

وگرنه چمن زن دستی بدون هیچ نوع موتوری بسیار ارزان تر از این ها قیمت دارد.

شاید با توجه به شرایط کشور در سال های بعد بتوان روند معقول تری را مشاهده کرد.
اما توجه داشته باشید که چمن زن بنزینی مناسب برای زمین های متوسط و بزرگ است. برای مصارف خانگی بهترین کار این است که مدل های برقی و کم صداتر را خریداری کنید. البته چمن زن دستی هم در بازار وجود دارد، با این حال با توجه به قیمت ها صرفه با خرید انواع چمن زن برقی کوچک است. اگر ابعاد زمین چمن شما کم باشد.

چمن زن بنزینی گیربکسی

قیمت علف زن کوله پشتی به روز

خب بین دستگاه چمن زن و علف زن تفاوت های زیادی وجود دارد. یکی از این تفاوت ها کاربری آن ها است. علف زن می تواند علف هرز و حتی محصولات زراعی مثل گندم و یونجه را هم با کمک تیغه و هد جمع کن برداشت کند. اما چمن زن فقط مخصوص چمن است و با داشتن سبد کار اصلاح و زیبایی فضای سبز به خوبی انجام می شود.

قیمت علف زن هم متنوع می باشد. اما فعلاً در اکثر مدل ها از دستگاه چمن زن ارزان تر است.
قیمت علف زن کوله پشتی هم از دوشی کمی بالاتر است. اما خب به دلیل قطعات بیشتر و نوع ساختش می باشد. وگرنه در هر مارکی کیفیت و عملکرد و طول عمر مشابهی در مدل های دوشی و پشتی دارد.

از طرفی بسیار اتفاق افتاده است که کاربران برای کار با مدل دوشی راحت تر هستند. چون قدرت مانور بهتری در حرکت به اطراف دارد.
به هر حال وقتی برای خرید سراغ قیمت های مختلف و دستگاه های مناسب بروید می توانید حداکثر استفاده را از آن داشته باشید.
اما اگر فقط به فکر خرید ارزان تر باشید، باز ممکن است از کارکردش راضی نباشید.

قیمت علف زن کوله پشتی و دوشی هم مانند قیمت چمن زن دستی بنزینی به روز و با توجه به فصل فروش می باشد. همچنین تعداد خرید ها فرق دارد.

علف زن بنزینی دوشی

 

 

قیمت چمن زن دستی ارزان

اما همان طور که در بخش ابتدایی هم اعلام شد چمن زن دستی، مدلی است که هیچ گونه موتوری نه برقی و نه بنزینی بر روی آن سوار نیست. کاملاً دستی و بدون آپشن هایی چون تنظیم ارتفاع یا مالچ پاشی. برای همین هم باید ارزان تر سایر مدلها باشد. اکنون در سال ۱۴۰۲ این مدل از چمن زن دستی قیمتی حدود ۴ میلیون تومان در انواع چینی و برای مدل های آلمانی بیش از ۹ میلیون تومان است. تعجب هم ندارد چون ارزی که به این نوع کالاها اختصاص داده می شود، اکنون روی ۵۰ هزار تومان می باشد. برای همین قیمتی نجومی پیدا کرده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =