خرید کولتیواتور ۵ اسب ارزان قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید کولتیواتور ۵ اسب ارزان قیمت
39

خرید کولتیواتور ۵ اسب ارزان قیمت  در حال حاضر که کمی قیمت دلار رو به افزاش است باز هم نسبت به چند ماه آینده بیشتر ممکن است. پیش بینی ها نشان می دهد که قیمت ها روند افزایشی بارزی را سپری خواهند کرد.

خرید کولتیواتور ۵ اسب برای باغداران و کشاورزانی که زمین های کوچک تا متوسط دارند کاری مهم به شمار می رود. البته که مدل های بنزینی برای زمین های با خاک نرم و نهایتاً دو الی ۵ هزار متر مربع پیشنهاد می شود. اما مدل های ۵ اسب دیزلی در بین انواع گازوئیلی هم کوچک و سبک هستند و هم قدرت خوبی برای شخم زنی زمین های با خاک سفت  دارند.

در مارک های مختلف مثل اکسل، کاما و اگرو و برند هایی مثل ویما می توان این مدل کولتیواتور را خریداری کرد. در هر منطقه ای افراد مختلف هستند که می توانند برند های مرغوب را عرضه کنند. اما خب در اغلب نقاط کشور این برند ها شناخته شده می باشند و بازار پسندی لازم را دارا هستند.

همکاران توزیع ادوات و ابزار کشاورزی البته برای داشتن سوددهی بیشتر باید متناسب با نیاز سنجی که در منطقه خود کرده اند کار انتخاب مدل و برند را داشته باشند.

تیلر کولتیواتور بنزینی

قیمت تیلر باغی ۵ اسب دیزلی

خب قیمت تیلر ۵ اسب در بازار اکنون چقدر است؟ حتماً می دانید که کمتر اتفاق می افتد که در ایران قیمت ها دارای ثبات خوبی باشند. در اغلب زمان ها قیمت کالاها روند افزایشی دارند و هر سال نسبت به سال قبل گران تر می شوند.

اما ممکن است بسته به فصل فروش و یا رکود قیمت ها کمی تعدیل شده و یا شرایط خرید بهتر شود. این موضوع در کلیه کالاها صادق است.

قیمت تیلر باغی ۵ اسب دیزلی هم در تابستان تا اواسط بهمن ماه هر سال کمی مناسب تر است.

اما پس از آن با شروع فصل فروش بالاتر می رود. در این بازه متأسفانه در اغلب سال های اخیر شرایط به گونه ای بوده که قیمت دلار هم افزایشی بوده و دلیلی بر بالا رفتن قیمت ها شده است.

اکنون تیلر ۵ اسب دیزلی اکسل برای مصرف کننده بیش  از ۱۹ میلیون تومان است.

همچنین برای مار کهایی مانند کاما اوریجنال قیمت ها بیش از ۲۲ میلیون تومان است. این نشان می دهد که این مدل علاوه بر داشتن مشخصات فنی مناسب برای کاربری های عمومی قیمت متناسبی هم برای کشاورزان در بین انواع مدل های دیزلی دارد. مدل های ۱۰ و ۱۲ اسب بیشترین قدرت را شاید داشته باشند. برای زمین های بزرگ هم مناسب هستند. اما قیمتشان بالاتر از این ها است.

قیمت کولتیواتور باغی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =