روش جالب خرید چمن زن کوچک گلف

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

روش جالب خرید چمن زن کوچک گلف
417

روش جالب خرید چمن زن کوچک گلف با توجه به این که این مارک در ایران تولید می شود و دارای کیفیت بالایی است ، میتواند با ارسال به سراسر کشور همراه باشد.
منظور از چمن زن کوچک چیست؟ چمن زن کوچک قاعدتاً از نظر ابعاد دستگاه مد نظر است. اما هر چقدر ابعاد ماشین چمن زن کوچک تر باشد، خب طبیعی است که زمین چمن کاری کمتری را در هر بار می توان اصلاح نمود.
شاید اولین مدلی که در بین چمن زن های کوچک قرار می گیرد، چمن زن دستی است. اما انواع چمن زن برقی، چمن زن شارژی، ربات چمن زن و بعد از آن چمن زن بنزینی و موتوری با قدرت کم هم جزو دستگاه چمن زن کوچک قرار می گیرند.
یکی از برند هایی که امکان خرید چمن زن کوچک از آن وجود دارد، برند گلف می باشد.

چمن زن گلف بنزینی و برقی دارد. در عین حال چون واردکننده رسمی دارند، دارای خدمات پس از فروش هستند و می توان آن ها را به سادگی در هر زمانی تعمیر و سرویس نمود.

مدل برقی گلف ۱۶۰۰ وات و با رنگ زرد است. این مدل های ۱۶۰۰ واتی مناسب برای زمین های نهایتاً  تا ۸۰۰ متر مربع هستند و زمین های بزرگ و متوسط را نمی توان با آن اصلاح نمود. به موتور برقی فشار می آید و عرض کار و حجم سبد هم کم است.

چمن زن موتوری گلف

انواع روش خرید چمن زن کوچک گلف

اول در مورد انواع مدل از چمن زن کوچک گلف صحبت می کنیم.

  • چمن زن گلف GOLF NT 534: عرض برش ۵۱ سانتی و ظرفیت سبد ۵۵ لیتری دارد. ارتفاع برش را در این مدل می توان در ۵ سطح مختلف تنظیم نمود.
  • چمن ‌زن موتوری GOLF 545 با موتور بریگس ۶۲۵ آمریکا: که این مدل دارای موتور ۴ زمانه می باشد. در این مدل حدود ۸۰ لیتر چمن خرد شده را می توان ذخیره نمود و در نتیجه در هر بار کار با دستگاه مساحت بیشتری قابل اصلاح است.

 

انواع روش خرید چمن زن کوچک گلف و یا برند هایی مانند افلکو و آلکو آلمان غالباً دور روش زیر می باشد.

  • روش خرید حضوری از نمایندگی های فروش
  • روش خرید اینترنتی

تقریباً می توان گفت که خرید اینترنتی به روشی جالب، سریع و پر طرفدار نه تنها در ایران که در کل جهان تبدیل شده است.

خرید چمن زن کوچک گلف با توجه به این که هم اکنون با موتور لانسین تولید می شود می تواند با قیمت بسیار مناسب، حدود ۶ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ باشد. این مدل به دلیل دوام و کارایی خوب برای فضاهای سبز متوسط و شهرداری ها زیاد پیشنهاد می شود. هزینه تعمیر و نگهداری و خرید اولیه کمی هم دارد.

اکنون در بازار با توجه به محدودیت های واردات چمن زن گلف با موتور لانسین چین در دسترس است. اتفاقاً قیمت مناسبی هم دارد. در نتیجه بسیاری از افرادی که می خواهند کیفیت های خوب و قیمت مناسب از این برند را خریداری کنند، سراغ آن می روند. لازم است بدانید که کیفیت موتور بریکس آمریکا را ندارد. اما برای کار در فضاهای سبز شهرداری ها و پیمانکاری با توجه به کاربری ساده گزینه خوبی است.

خرید گلف همچنین در نمایندگی های معتبر در شهر های بزرگ مثل تهران و اصفهان و مشهد به صورت حضوری  میسر است.

این در حالی است که چمن زن کوچک بنزینی برای زمین های فوتبال هم کارایی دارند. زیرا چمن زن نفربر اکنون حدود ۱۹۰ میلیون تومان است.

چمن زن گلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =